Přestavby na LPG - LPG-Vaněk.cz
Tak jsem právě najel po cca roce(kua to letí) 30tisíc kilometrů na plyn, asi už se zaplatil plyn, i celá tříca, dobře se to servisuje, když si na sebe ušetří, jezdim každý den cca 55km do Roudnice z Prahy a zpět, takže cca 110km + lítačky a tříca to snáší naprosto v pohodě. Zatim jsem neměnil vubec nic, krom vstřiku, který jsem ale nechtěně poškodil sám, vše jede jak má, auto nedělá žádný neplechy, za tepla ani za studena, jen tankuju a jezdim. Svíčky jsem měnil po cca 20tis a ještě jezdily a startovaly v pohodě, chystam se na vyměnu filtrů v plynu, ale zatim nebyl žadny problem. Moje E30 318iA si vezme kolem 10-11 litrů plynu a to na spotřebu nekoukam a lítam jak mam náladu, dá se s tim jezdit i kolem 8-9 litru, ale to je šnekojízda na hranici šílenství.
Takže ještě jednou díky, zanedlouho to bude rok aktivního používání a s klidem mohu Matese i jeho system doporučit, jsem spokojený
Takže ještě jednou díky, zanedlouho to bude rok aktivního používání a s klidem mohu Matese i jeho system doporučit, jsem spokojený
[oo]=[][]=[oo] E36 328 Coupe+OO=[][]=OO E34 520iLPG Touring
Dovolím si aktualizovat nabídku.
Stále nabízím montáž LPG . Montujeme systém Magic, který je již osvědčen, již několik klubáků jej má namontován. Ve fotogalerii přestaveb se můžete podívat, jak jsou přestavby provedeny. POZOR, když se do telefonu odkážete na E30 klub, okamžitě vám bude poskytnuta sleva 1 000,-.
Matyáš
Stále nabízím montáž LPG . Montujeme systém Magic, který je již osvědčen, již několik klubáků jej má namontován. Ve fotogalerii přestaveb se můžete podívat, jak jsou přestavby provedeny. POZOR, když se do telefonu odkážete na E30 klub, okamžitě vám bude poskytnuta sleva 1 000,-.
Matyáš
Naposledy upravil(a) Matyas dne 09. 12. 2013 15:13, celkem upraveno 1 x.
Matyáše jenom doporučuju - teď jsem řešil nějaký problémek po cca 60 tis. km nájezdu a oprava expresní.
Jezdil jsem týden bez LPG, než jsem se ke klukům dostal, a hned jsem si uvědomil, jak moc se mi vyplatí
Jezdil jsem týden bez LPG, než jsem se ke klukům dostal, a hned jsem si uvědomil, jak moc se mi vyplatí
Hey dude, where is my car?
M52B28 e39 a spagheti story
M52B28 e39 a spagheti story
Kamarad si u Matese nechal udelat instalaci do Hondy Accord a je spokojeny. Ma zaitm pres 20tis km.
2.0 i-VTEC
Prodej home Hi-Fi produktů značek Harman/Kardon, Pioneer, Panasonic, Sony, JBL, Infinity, Bose, Bowers&Wilkins, Canton, Jamo, Denon...
Bezpečnostní kamery, kamerové systémy, CCTV, webové IP-kamery, videoservery
Prodej home Hi-Fi produktů značek Harman/Kardon, Pioneer, Panasonic, Sony, JBL, Infinity, Bose, Bowers&Wilkins, Canton, Jamo, Denon...
Bezpečnostní kamery, kamerové systémy, CCTV, webové IP-kamery, videoservery
Stále aktuální nabídka přestaveb, nyní s akcí na 4 válcové motory za 21 000Kč
ZMĚNA ADRESY PROVOZOVNY
Izraelská 6, Praha 10
http://www.lpg-vanek.cz
ZMĚNA ADRESY PROVOZOVNY
Izraelská 6, Praha 10
http://www.lpg-vanek.cz
Tak jsem za prvé zjistil že Matyas se přestěhoval a to mnohem blíž k mojí práci, takže to jsem rád
Za druhé přidám zkušenost dlouhodobého uživatele (e39 M52B28 s automatem).
Plyn mám zastavenej někdy od ledna/února 2010, toroidní nádrž 52 litrů.
Auto má teď najeto 330.000 km celkem a z toho minimálně 150.000 km s plynem. Měli jsme na začátku diskuzi jestli namontovat i nějaké přimazávání ventilů, ale Matyáš říkal, že si myslí, že u mého typu motoru to není třeba, takže tam není.
S LPG byl za tu dobu jediný problém, jak jsem psal výše, takže jsem zavřel kohoutek na nádrži a týden, než jsem se dostal do Prahy, jsem jezdil na benzín - jinak pořád LPG a bez problému.
Kombinovaná spotřeba (cesta z jihu do Prahy a ježdení přes týden po Praze) mi vychází cca na 13 litrů při ceně LPG od cca 14-17 Kč/litr (v létě je LPG bez aditiv levnější - bylo třeba i 12,90 Kč/l).
Myslím, že dlouhodobě jsem na ceně cca 2 Kč/km - s benzínem počítám, že bych měl spotřebu tak 11-12 litrů, takže bych jezdil cca 4 Kč/km.
Svíčky i filtry měním poměrně prasácky, takže de facto stejný interval, jako na benzín
Za dobu nájezdu mi to vychází, že jsem ušetřil cca 250-300.000,- Kč (150 tis. km o 2 Kč levněji). Nějaké spojené zvýšené náklady jsem neměl.
Auto má na obě plné nádrže fantastický dojezd - i když ono je dneska lepší brát benzín na zahraničních cestách přímo tam - stejná cena, lepší kvalita).
Vzhledem k tomu, že hrdýlko nádrže plynu mám schované pod víčkem benzínové nádrže, tak se s tím dá zajet i do podzemních garáží.
I zkušení řidiči BMW nepoznají rozdíl, jestli auto jede na benzín nebo si přeplo na LPG.
Veškerá jednání (revize ap.) jsem vždy řešil přímo s Matyášem a přístup naprosto perfektní, všechno rychle a super (např. revize LPG pro STK dělaná večer před Štědrým dnem )
V každém případě doporučuji jak přestavbu na LPG, tak práci Matyáše.
Ještě bych doplnil velice zajímavou perličku, že zákon č. 16/1993 Sb., o dani silniční, odst. 3, písm. f) uvádí, že od daně silniční jsou osvobozená vozidla pro dopravu osob nebo vozidla pro dopravu nákladů s největší povolenou hmotností méně než 12 tun, která používají jako palivo zkapalněný ropný plyn označovaný jako LPG nebo stlačený zemní plyn označovaný jako CNG. Pokud tedy používáte jako palivo LPG, pak se na vás vztahuje osvobození od silniční daně.
Za druhé přidám zkušenost dlouhodobého uživatele (e39 M52B28 s automatem).
Plyn mám zastavenej někdy od ledna/února 2010, toroidní nádrž 52 litrů.
Auto má teď najeto 330.000 km celkem a z toho minimálně 150.000 km s plynem. Měli jsme na začátku diskuzi jestli namontovat i nějaké přimazávání ventilů, ale Matyáš říkal, že si myslí, že u mého typu motoru to není třeba, takže tam není.
S LPG byl za tu dobu jediný problém, jak jsem psal výše, takže jsem zavřel kohoutek na nádrži a týden, než jsem se dostal do Prahy, jsem jezdil na benzín - jinak pořád LPG a bez problému.
Kombinovaná spotřeba (cesta z jihu do Prahy a ježdení přes týden po Praze) mi vychází cca na 13 litrů při ceně LPG od cca 14-17 Kč/litr (v létě je LPG bez aditiv levnější - bylo třeba i 12,90 Kč/l).
Myslím, že dlouhodobě jsem na ceně cca 2 Kč/km - s benzínem počítám, že bych měl spotřebu tak 11-12 litrů, takže bych jezdil cca 4 Kč/km.
Svíčky i filtry měním poměrně prasácky, takže de facto stejný interval, jako na benzín
Za dobu nájezdu mi to vychází, že jsem ušetřil cca 250-300.000,- Kč (150 tis. km o 2 Kč levněji). Nějaké spojené zvýšené náklady jsem neměl.
Auto má na obě plné nádrže fantastický dojezd - i když ono je dneska lepší brát benzín na zahraničních cestách přímo tam - stejná cena, lepší kvalita).
Vzhledem k tomu, že hrdýlko nádrže plynu mám schované pod víčkem benzínové nádrže, tak se s tím dá zajet i do podzemních garáží.
I zkušení řidiči BMW nepoznají rozdíl, jestli auto jede na benzín nebo si přeplo na LPG.
Veškerá jednání (revize ap.) jsem vždy řešil přímo s Matyášem a přístup naprosto perfektní, všechno rychle a super (např. revize LPG pro STK dělaná večer před Štědrým dnem )
V každém případě doporučuji jak přestavbu na LPG, tak práci Matyáše.
Ještě bych doplnil velice zajímavou perličku, že zákon č. 16/1993 Sb., o dani silniční, odst. 3, písm. f) uvádí, že od daně silniční jsou osvobozená vozidla pro dopravu osob nebo vozidla pro dopravu nákladů s největší povolenou hmotností méně než 12 tun, která používají jako palivo zkapalněný ropný plyn označovaný jako LPG nebo stlačený zemní plyn označovaný jako CNG. Pokud tedy používáte jako palivo LPG, pak se na vás vztahuje osvobození od silniční daně.
Hey dude, where is my car?
M52B28 e39 a spagheti story
M52B28 e39 a spagheti story