opravy přístrojovek BMW
opravy přístrojovek BMW
typy e23, e24, e28, e30, jiné po dohodě
nefunguje-li vám nějaká část přístrojovky, tak mě kontaktujte a pokud to bude v mých silách přístrojovku opravím
např. nejčastější závady: nefunkční ukazatel inspekcí, rychloměr, teploměr
případně i pomohu s diagnostikou jestli jde signál do přístrojovky a kde konkrétně je chyba
ceny dohodou
nefunguje-li vám nějaká část přístrojovky, tak mě kontaktujte a pokud to bude v mých silách přístrojovku opravím
např. nejčastější závady: nefunkční ukazatel inspekcí, rychloměr, teploměr
případně i pomohu s diagnostikou jestli jde signál do přístrojovky a kde konkrétně je chyba
ceny dohodou
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
ahoj, s timhle bohuzel nevim, nevidel sem eMkovy budiky, ani k nim nemam schema - neni tam taky nejakej štekr jako u ostatních budíků?Dan 001 píše:A zmenu signalu otackometru umis?
Muj staly problem: 4 valcove S14 budiky 8k otacek, upravit na 6ti valec. Z nemecka vim, ze ten signal nejak upravuji (rozdeluji)
místo Praha - nejlepší je osobní jednání, jen tak se dá zaručit 100% oprava, neb u těch přístrojovek je obvyklá kombinace více chyb - funkčnost se zjistí až v autě
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
Myslis kodovaci stekr? Jasne, je tam. Ty budiky jsou uplne stejne jak normalni E30tka. Pouze maji jen jinak odstupneny ukazatel otacek a prave kodovaci stekr na 4 valec 8tis. ot.
A vtom je prave problem, pac mam ted motor S50 6ti valec a 8tis. ot. A do 6ti valcove E30 se davali jen stekry do max. 7tis. ot. Takze kdyz mi ted budik ukaze napr. 7tis ot. tak motor toci v realu o 1000 min.
Jsou 3 reseni jak na to:
1. Zmena stupnice ukazetele (folie budiku) coz ale nechci
2. Preprogramovani kodovaciho stekru z R6 E30 na 8tis. ot. (to asi bude umet malokdo)
3. Uprava signalu otackomeru pres nejaky (rekneme laicky) tranzistor ci co.
Tak jsem myslel ze ten kdo dela takhle budiky, by mohl treba vedet
V nemecku to nekdo dela, ale ten clovek je strasne nespolehlivej...
A vtom je prave problem, pac mam ted motor S50 6ti valec a 8tis. ot. A do 6ti valcove E30 se davali jen stekry do max. 7tis. ot. Takze kdyz mi ted budik ukaze napr. 7tis ot. tak motor toci v realu o 1000 min.
Jsou 3 reseni jak na to:
1. Zmena stupnice ukazetele (folie budiku) coz ale nechci
2. Preprogramovani kodovaciho stekru z R6 E30 na 8tis. ot. (to asi bude umet malokdo)
3. Uprava signalu otackomeru pres nejaky (rekneme laicky) tranzistor ci co.
Tak jsem myslel ze ten kdo dela takhle budiky, by mohl treba vedet

V nemecku to nekdo dela, ale ten clovek je strasne nespolehlivej...

(OO=00=OO)