opravy přístrojovek BMW

Zde pište vaše doporučení a zkušenosti ohledně různých služeb pro BMW E30
Odpovědět
Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

opravy přístrojovek BMW

Příspěvek od DC » 18. 09. 2008 06:50

typy e23, e24, e28, e30, jiné po dohodě

nefunguje-li vám nějaká část přístrojovky, tak mě kontaktujte a pokud to bude v mých silách přístrojovku opravím

např. nejčastější závady: nefunkční ukazatel inspekcí, rychloměr, teploměr

případně i pomohu s diagnostikou jestli jde signál do přístrojovky a kde konkrétně je chyba

ceny dohodou
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 18. 09. 2008 07:00

Umíš i displaye, DC? Co takhle zpola vyteklej display velkýho BC? Uměl bys?
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 18. 09. 2008 09:11

ee, displaye ne bohužel
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 18. 09. 2008 09:12

Aha, tak to nic, ale díky :wink:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
mikin88
Příspěvky: 1882
Registrován: 08. 08. 2008 11:55
Bydliště: Haná

Příspěvek od mikin88 » 19. 09. 2008 09:31

A odkud jsi?

Uživatelský avatar
Dan 001
Příspěvky: 321
Registrován: 15. 02. 2003 03:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dan 001 » 19. 09. 2008 09:55

A zmenu signalu otackometru umis?

Muj staly problem: 4 valcove S14 budiky 8k otacek, upravit na 6ti valec. Z nemecka vim, ze ten signal nejak upravuji (rozdeluji)
         Obrázek
(OO=00=OO)

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 20. 09. 2008 11:48

Dan 001 píše:A zmenu signalu otackometru umis?

Muj staly problem: 4 valcove S14 budiky 8k otacek, upravit na 6ti valec. Z nemecka vim, ze ten signal nejak upravuji (rozdeluji)
ahoj, s timhle bohuzel nevim, nevidel sem eMkovy budiky, ani k nim nemam schema - neni tam taky nejakej štekr jako u ostatních budíků?

místo Praha - nejlepší je osobní jednání, jen tak se dá zaručit 100% oprava, neb u těch přístrojovek je obvyklá kombinace více chyb - funkčnost se zjistí až v autě
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Dan 001
Příspěvky: 321
Registrován: 15. 02. 2003 03:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dan 001 » 20. 09. 2008 12:38

Myslis kodovaci stekr? Jasne, je tam. Ty budiky jsou uplne stejne jak normalni E30tka. Pouze maji jen jinak odstupneny ukazatel otacek a prave kodovaci stekr na 4 valec 8tis. ot.
A vtom je prave problem, pac mam ted motor S50 6ti valec a 8tis. ot. A do 6ti valcove E30 se davali jen stekry do max. 7tis. ot. Takze kdyz mi ted budik ukaze napr. 7tis ot. tak motor toci v realu o 1000 min.

Jsou 3 reseni jak na to:

1. Zmena stupnice ukazetele (folie budiku) coz ale nechci
2. Preprogramovani kodovaciho stekru z R6 E30 na 8tis. ot. (to asi bude umet malokdo)
3. Uprava signalu otackomeru pres nejaky (rekneme laicky) tranzistor ci co.

Tak jsem myslel ze ten kdo dela takhle budiky, by mohl treba vedet :-)
V nemecku to nekdo dela, ale ten clovek je strasne nespolehlivej...
         Obrázek
(OO=00=OO)

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 20. 09. 2008 13:03

to s tim když se tam dá 6tiválcovej štekr z obyč e30, tak to bude ukazovat jinak si zkoušel sám nebo kdo?

pokud máš k týhle problematice nějaký počtení, tak mi to hoď třeba do SZ, třeba něco vymyslíme
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 20. 09. 2008 16:48

sorry,že se sem vetřu,ale v otačkoměru by měl být malý trimr a tím by mělo jít ty otáčky sladit se skutečnými otáčkami motoru (podle stroboskopu).Mělo by to být v nějakém rozmezí,ale nevím jakém.

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 20. 09. 2008 16:55

:D zrovna to řešíme přes SZ
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Dan 001
Příspěvky: 321
Registrován: 15. 02. 2003 03:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dan 001 » 20. 09. 2008 17:14

Tak pokud by takto bylo mozne, tak by to bylo parada.
Ale zajimave, ze jsem o tom jeste na nem. forech nikde necetl...
         Obrázek
(OO=00=OO)

Odpovědět