Kovovýroba - možnost vyrobit skoro cokoli...
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
No na materiál máme dodavatele. Kalit a cementovat máme kde.
Pro ty rozvodky se můžu pak stavit až budu u taty zase, je to přes kopec.
Co se týče stavitelných rozvodů na M20, tak tam by se cena pohybovala kolem 1300,- (je to zatím orientační cena, ještě nemáme hotový celý výrobní postup
)
Pro M10/M42 (řetězové rozvody) tu cenu ještě upřesním.
Pro ty rozvodky se můžu pak stavit až budu u taty zase, je to přes kopec.
Co se týče stavitelných rozvodů na M20, tak tam by se cena pohybovala kolem 1300,- (je to zatím orientační cena, ještě nemáme hotový celý výrobní postup

Pro M10/M42 (řetězové rozvody) tu cenu ještě upřesním.

- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Co se týče stavitelných rozvodů na M20, tak tam by se cena pohybovala kolem 1300,- (je to zatím orientační cena, ještě nemáme hotový celý výrobní postup
)
Tak jestli to udelas za tyhle penize a bude to fungovat beru.-)

Tak jestli to udelas za tyhle penize a bude to fungovat beru.-)
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
Dbilas nebo jak se to pise.... uz se tesim az to bude hotové...
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
na ty rozvody budes delat u ty m 20 "jen" vackovy kolo? co klikovy? resp jde mi o to jak posunou snimac otacek a ten ma svoji danou pozici, tak jsou dve moznosti-natocit kolo a nebo nejak poresit pohyblivost toho snimace, nemate s tim nekdo zkusenosti? jde mi o to, abych mohl ladit predstih zazehu
jinak jestli bude vackovy kolo za 1300+- tak mam taky predbezne zajem!

clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

ja vim ze kluci to predelavaji na motorkove jednotky amajiudelanou jinou remenicku na snimani z kliky i s jinym snimacem to jeste asi vse, jinak to asi nepoladis na se hokus pokus bez brzdy...
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
vackovy kolo neni problem, mam jednu hlavu rozebrtanou, tak z ni to muzu vzit, klidne ti to posluDušan M10B18 píše:Ano tak nějak to bude vypadat...
Chtěl bych se zeptat zájemců, nemáte někdo na půjčení tu rozvodku z M20 ? Samozřejmě ne zadarmo...

clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

Přidávám se k zájemcům o nastavitelné rozvodové kolo vačky na M20. Jen se optám, má s tím tvůrce nějaké zkušenosti, včetně použití správné technologie na úpravu povrchu, nebo je to první pokus?
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

no ja doufam ze vyrobce pouzije seriove kolo a udela do toho poluze stred kterym se to bude stelovat ci jak to ma vyrobce vym yslene,???
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
Ja mam pocit ze myslel stelovaci kolo aby to podle neho mohl okopirovatmaca píše:vackovy kolo neni problem, mam jednu hlavu rozebrtanou, tak z ni to muzu vzit, klidne ti to posluDušan M10B18 píše:Ano tak nějak to bude vypadat...
Chtěl bych se zeptat zájemců, nemáte někdo na půjčení tu rozvodku z M20 ? Samozřejmě ne zadarmo...
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Zapůjčit jsem chtěl originální rozvodku, a to proto, abychom měli přesné rozměry ozubení, osazení atd.
Rozvodové kola na M20 jsme ještě nevyráběli, ale já v tom problém nevidím - člověk co to vyrábí má dost zkušeností a je šikovný + konzultuji to s motorářem s 25 letou praxí.... (nebudu se tu rozepisovat, stejně je to všem putna)
Takže pokud má někdo zájem, vydržte, pracujeme na tom
Ad setrváky:
Tady je možnost nechat vyrobit komplet jednohmotnostní setrvák z oceli.
Ale je i možnost odlehčit seriový litinový setrvák - neřeknu vám kolik je minimální hmotnost, ona se litina potom ráda trhá.
U ocelových setváků už ta hmotnost je na přání - šlo by se dostat i pod 3kg...
máca:
Koukám na to kolo na klice a tam to "nastavitelné" udělat nepůjde, to je příliš malé kolo.
Ale když se dívám na to pero, tak by tam šlo udělat těch drážek několik, každou jinak posunutou vzhledem k těm zubům... No proberu to, poptám se a dám vědět.
Rozvodové kola na M20 jsme ještě nevyráběli, ale já v tom problém nevidím - člověk co to vyrábí má dost zkušeností a je šikovný + konzultuji to s motorářem s 25 letou praxí.... (nebudu se tu rozepisovat, stejně je to všem putna)
Takže pokud má někdo zájem, vydržte, pracujeme na tom

Ad setrváky:
Tady je možnost nechat vyrobit komplet jednohmotnostní setrvák z oceli.
Ale je i možnost odlehčit seriový litinový setrvák - neřeknu vám kolik je minimální hmotnost, ona se litina potom ráda trhá.
U ocelových setváků už ta hmotnost je na přání - šlo by se dostat i pod 3kg...
máca:
Koukám na to kolo na klice a tam to "nastavitelné" udělat nepůjde, to je příliš malé kolo.
Ale když se dívám na to pero, tak by tam šlo udělat těch drážek několik, každou jinak posunutou vzhledem k těm zubům... No proberu to, poptám se a dám vědět.

- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
hele a co nechat to maly kolo serii a udelat jen to kolo co se z nej snimaji otacky? takovy to velky ozubeny, na nej by sklo ty diry na srouby teoreticky udelat ovalny a dalo by se s tim kolem hybat vuci klikovymu kolu, jeste sem to nejak nezkoumal, ale teoreticky by to jit melo
jinak mas zajem o to seriovy kolo? jinak asi sem pro variantu tusim od boosta, udelat stelovaci stred a pouzit zbytek kola seriovyho, odpadlo by tim problem s ozubenim a kalenim a pod, klidne obetuju svoje kolo na pokusy 


clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 
