Když "klasická" diagnostika selhává, chyba není v jednotce zapsána a problém se pořád vyskytuje, běžně se odhadem nebo úplně naslepo vyměňuje díl za dílem a čeká, kdy se to zlepší. Někdy to jde, i rychle, ale neni vzácností, že je už po dlouhé době vyměněno "všechno" a bez výsledku.
Druhá možnost je hledání zakopaného psa důkladným měřením přímo za běhu motoru, kdy se chyba projevuje. Kontroluje se přesně co jednotka "vidí" a jestli se její povely vykonávají správně. Po nalezení chyby se vymění nebo opraví jen prokazatelně vadný díl. Pokud něco na motoru nefunguje správně, má to vždy jasnou příčinu. Bylo to přece navrženo a sestrojeno tak, aby to fungovalo.
- diagnostika elektroniky řízení motoru
- měření digitálním osciloskopem, i za jízdy v jakémkoliv režimu chodu motoru
- kontrola stavu váhy vzduchu, lambda sondy, teplotních čidel, zapalování, vstřikování, kapacity akumulátoru pro dané vozidlo atd. atd.
- měřením lze zjistit i řadu mechanických závad, netěsnost sání, podtlakových hadic, špatná komprese, posunuté rozvody apod.
- příčina chyby se dá odhalit většinou celkem rychle, pokud se sama během měření projeví nebo lze nasimulovat
- platí nejen pro BMW E30
Kontakt s popisem závady nejlépe na SZ nebo email weNTyll@E30.cz
Komplexní diagnostika
komplexní diagnostika
Přesně něco takového bych potřeboval. Kde je možné se zastavit a kdy. A hlavně jaká je cena? Kldině do SZ
BMW E39 528i touring
ex 4x BMW E34 525i
ex BMW E34 535i

ex 4x BMW E34 525i
ex BMW E34 535i

Odstraneni zavady
Diky weNTyllovi jsem ted o vikendu velmi rychle nasel chybu v motorove kabalezi... Predtim jsem menil kde co, ale nic na to nemelo vliv.
Jen v konkretnich vysokych otackach to strasne zacukalo - jak kdyby vyplo zapalovani cca na pul sekundy. A treba dvakrat rychle za sebou.
V RJ nebyl zadny zaznam o chybe.
Merili jsme primo pripojeni k ridici jednotce a nasli jsme, ze se vypinala civka a vstriky-a nakonec odhalili prechodovy odpor v kabelazi...
Takze misto shaneni ruznych dilu se to dalo fakt pomerne snadno odhalit takhle.
Diky weNTylle opraveno a auto jede jak ma
Jen v konkretnich vysokych otackach to strasne zacukalo - jak kdyby vyplo zapalovani cca na pul sekundy. A treba dvakrat rychle za sebou.
V RJ nebyl zadny zaznam o chybe.
Merili jsme primo pripojeni k ridici jednotce a nasli jsme, ze se vypinala civka a vstriky-a nakonec odhalili prechodovy odpor v kabelazi...
Takze misto shaneni ruznych dilu se to dalo fakt pomerne snadno odhalit takhle.
Diky weNTylle opraveno a auto jede jak ma

