Moje Bawo-možná
Dobra tak vam to reknu polopate...Ja mel 2,0l a ten jezdil v prumeru co jsem najezdil okolo 9,5l ted mam 2,5l a ten jezdi o 1-3l vic a je tu docela maly rozdil tak mi nikdo netvrdte ze ze 2,5l bude jezdit za stejno nebo maximalne o 2dcl vic nez 3,5l to nejde.Ten obsah proste musis nakrmit i na volnobeh:lol:
320I pak 325I touring->KOCAREK...a snad 318.... -- Kočárek už mám a k tomu e36 320 i MUEHEHE ----- Škoda Octavia TDI a když jedu pořád tam něco píská 

- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsi měl asi 2.0 v dobrým stavu a 2,5 máš v horším stavu.Dolly píše:Dobra tak vam to reknu polopate...Ja mel 2,0l a ten jezdil v prumeru co jsem najezdil okolo 9,5l ted mam 2,5l a ten jezdi o 1-3l vic a je tu docela maly rozdil tak mi nikdo netvrdte ze ze 2,5l bude jezdit za stejno nebo maximalne o 2dcl vic


Menší zdvih. objem neznamená automaticky nižší spotřebu.
Př. dej do e28 motor z favorita - mikro zdvih. objem a budeš "jezdit" za 20l / 100 km/h

Logicky se musí větší objem plnit větším množstvím směsi, ale ber taky to jak se musí šlapat na plyn, aby auto jelo.
3.5 má oproti 2.5 všude v rozsahu otáček dostatek ( dá se říct přebytek ) krouťáku s e28 si narozdíl od 2.5 jen "pohrává".
Zkus si jet do dlouhýho stoupání
- pro 3.5 v e28 není kopec žádnej soupeř - necejtí to,
ale když budeš např. na 5 s 2.5 chtít do stejnýho krpálu udržet stejnou rychlost - třeba 90km/h, tak budeš postupně přidávat plyn a poznáš to na zvýšení spotřeby - s 3.5 nepřidáš nikdy tolik plynu - není potřeba a tak je to fšude - při rozjezdech,....
Jsem přesvědčen, že 3.5 může mít v některých režimech jízdy i nižší spotřebu jak 2.5i M30 a rozdíl ve svezení 100/1.

BMW The Ultimate Driving Machine
[quote="Fido"]offtopic: když jsem si přečetl to o těch diodách a neonech a stroboskopech na tomhle autě tak mě málem trefilo. Každej má jinej vkus, ale E28 zvlášť s M30 motorem v dobrým stavu a nějaký výbavě je jako šafránu a cpát na to modrý diody???
[quote]
Jj, vim ze to zni jako prasarna ale neboj, prase nejsem (aspon doufam), snazil sem se to tam dat co s nejvetsim citem a ve vysledku strobo+neony nejsou vubec na pohled videt, naopak napr.modry ostrikovace se tam k tomu vsemu chromu hodej myslim vic nez ty puvodni cerny gumovy..
[quote]
Jj, vim ze to zni jako prasarna ale neboj, prase nejsem (aspon doufam), snazil sem se to tam dat co s nejvetsim citem a ve vysledku strobo+neony nejsou vubec na pohled videt, naopak napr.modry ostrikovace se tam k tomu vsemu chromu hodej myslim vic nez ty puvodni cerny gumovy..

Kluci ja se nechci s nikym hadat ale to co tvrdim je vyzkousene...Proste to pape a poznat to poznas...jo s tim kopcem to je trosku jinak.Kdyz jedu v e30 m3 tak to pekne vydis nebo v jakym koliv jinym aute s palubnim pocitacem ze to tam skace jako svina a to jak s 3,5l tak s 2,5l...A kdyz pojedes s 5,0l nebo s 3,5l tak tam bude rozdil jen 2l proberte se to neni mozne tak to proste neni...A k memu puvodnimu 2,0 byl opravdu v excelentnim stavu a obcas lituji ze sem ho prodal ale to se podda 

320I pak 325I touring->KOCAREK...a snad 318.... -- Kočárek už mám a k tomu e36 320 i MUEHEHE ----- Škoda Octavia TDI a když jedu pořád tam něco píská 

- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Dolly,nic proti,ale mám stejnej názor jako kluci.Auto s takovým výkonem nepotřebuje žádný brutální šlapání na plyn aby podávalo průměrný jízdní vlastnosti,který podává 2,5 při mnohem ostřejší jízdě.V tom př. by se dala spotřeba docela srovnat.I já si myslím,že to nebude žrát skoro stejně,ale velký rozdíli tam taky nebudou.Já mám 320i 6V a jezdim do cca 9l.Kamrád má 535 a vejde se do deseti.A myslim že litr benzínu pro ten pocit z jízdy ve chvíli,kdy máš chuť se svést.....? Alberte,já bych si ho taky nechal,je to libovka.
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
v e28 nebyly 2.5i M20 ( M20 v E28 byly jen 2.0i a 2.5e ), ale 2.5i M30Anonymous píše:Moc se v tom nevyznam, co je zac motor m30 2.5i? co je na nem zvlastniho?
dále tam byly 528i = 2.8i M30 a 535i = 3.5i M30
"výsledkem" je 2.5i M30 - 110kW oproti 2.5i M20 - 125kW
M30 je větší, konstrukčně starší - dávala se od, myslím, 77 roku do e12 s karbecem(Solex, Weber), později se vstřikováním
je celá litinová ( i palice ) rozvody řetězem,.....
....
BMW The Ultimate Driving Machine
Dobre tak teda jinak a uz naposledy
Je jasne ze pri konstantni rychlosti si ta 535 vezme 10l ale jinak?boze co pak nechapete ze nebude s tim 3,5l jezdit jen Praha-Brno-Olomouc-Ostrava???Ale taky ve meste a po kotarech??a tam to zere...Ja rikam da se s tim jezdit za malo ale ne zas tolik a uz sem na to nehodim zadnou odpoved nebo to je donekonecna..
Nejlepsi bude alberte zkus tam tu 3,5ku dat a pak nam rekni jak moc to "kleslo" a za kolik to jezdi.



320I pak 325I touring->KOCAREK...a snad 318.... -- Kočárek už mám a k tomu e36 320 i MUEHEHE ----- Škoda Octavia TDI a když jedu pořád tam něco píská 

Nevim, ale tak mi teda pripada ze M30 je horsi nez M20, kdyz je o 15KW slabsi.. nebo ne? fakt se v tom nevyznam, jaky sou vyhody toho motoru?DAN píše:v e28 nebyly 2.5i M20 ( M20 v E28 byly jen 2.0i a 2.5e ), ale 2.5i M30Anonymous píše:Moc se v tom nevyznam, co je zac motor m30 2.5i? co je na nem zvlastniho?
dále tam byly 528i = 2.8i M30 a 535i = 3.5i M30
"výsledkem" je 2.5i M30 - 110kW oproti 2.5i M20 - 125kW
M30 je větší, konstrukčně starší - dávala se od, myslím, 77 roku do e12 s karbecem(Solex, Weber), později se vstřikováním
je celá litinová ( i palice ) rozvody řetězem,.....
....
- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
Tak jinak. Albert psal, že měl teď s 2,5 a plně naloženým autem průměr 13. Já mám teď s 3,5 na BC 11,7 (dlouhodobá kombinovaná za celej rok). Mám vyzkoušený, že i pokud mám 4 lidi v autě a plnej kufr, spotřeba se téměř nemění. A to mám automat a Albert manuál. Ještě dodám, že 6ka je taky o něco těžší než E28. Už jsem psal, že na těch necelejch 12 jsem schopen se dostat bez problémů, tudíž žádnou kloboukovskou jízdou. Se 6kou nemám potřebu jezdit na spotřebu a přesto to žere tolik kolik jsem napsal. Takže závěr: při stejném kombinovaném jízdním režimu je 3,5 schopna jezdit za mimimálně STEJNOU spotřebu jako 2,5. Pokud obě pojdedou kládu tak 3,5 samozřejmě bude žrát víc, ale taky výrazně víc pojede. Kláda s 3,5 je něco úplně jiného než kláda s 2,5.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Fido píše: Kláda s 3,5 je něco úplně jiného než kláda s 2,5.

už to neřešte,
tady si někdo nechce připustit, že prostě existuje něco jako "optimální motorizace"
"Maloobjemovej" motůrek ve velkým autě nejen, že vůbec "nepojede", ale bude taky hodně chlastat - což bude dáno tím, že se po něm bude chtít jízda a prostým pohybem nohy s plynovým pedálem ve VĚTŠÍM ROZSAHU než je k "podobný" jízdě potřeba s výkonějším motorem - což je v našem případě motor o větším zdvih. objemu ( za předpokladu, že nemáme k dispozici stejnej objem s víceventilovou technikou nebo přeplňování)
Kdežto "velkoobjemovej" motor si se stejným autem bude jen "pohrávat" a řekne si přitom klidně o menší dávku paliva
Jsem to zextremizoval

Omluva Albertovi - takhle tu nádhernou e28 nikdy neprodá--
podle mě a určitě i Fida je jeho exponát přímo předurčen k přechodu na optimální motorizaci - což je u e28 minimálně motor 3.5 m30 - dá se sehnat levně a montáž je v tomto případě velice jednoduchá - vyndá se 2.5i a namontuje 3.5 s řj

Se spotřebou bych si nedělal starosti - věř, že budeš příjemně překvapen. Spíš bude nižší než vyšší 13 je opravdu hodně, ale na 2.5i M30 asi normáles
A nakonec, nejní jenom 3.5i M30, je taky hodně dobrej motor 2.8i M30 - má vůbec nejlepší poměr výkon/objem a je to jen o 3 deci větší objem a tam, se klidě vsadím, že spotřeba bude dycky nižší jak u 2.5i M30
uff, moc se omlouvám, nechal jsem se unýst
BMW The Ultimate Driving Machine
Tak a ted se necham unest ja...DAN píše:Fido píše: Kláda s 3,5 je něco úplně jiného než kláda s 2,5.![]()
už to neřešte,
tady si někdo nechce připustit, že prostě existuje něco jako "optimální motorizace"
"Maloobjemovej" motůrek ve velkým autě nejen, že vůbec "nepojede", ale bude taky hodně chlastat - což bude dáno tím, že se po něm bude chtít jízda a prostým pohybem nohy s plynovým pedálem ve VĚTŠÍM ROZSAHU než je k "podobný" jízdě potřeba s výkonějším motorem - což je v našem případě motor o větším zdvih. objemu ( za předpokladu, že nemáme k dispozici stejnej objem s víceventilovou technikou nebo přeplňování)
Kdežto "velkoobjemovej" motor si se stejným autem bude
jen "pohrávat" a řekne si přitom klidně o menší dávku paliva
Jsem to zextremizoval
Omluva Albertovi - takhle tu nádhernou e28 nikdy neprodá--
podle mě a určitě i Fida je jeho exponát přímo předurčen k přechodu na optimální motorizaci - což je u e28 minimálně motor 3.5 m30 - dá se sehnat levně a montáž je v tomto případě velice jednoduchá - vyndá se 2.5i a namontuje 3.5 s řj![]()
Se spotřebou bych si nedělal starosti - věř, že budeš příjemně překvapen. Spíš bude nižší než vyšší 13 je opravdu hodně, ale na 2.5i M30 asi normáles
A nakonec, nejní jenom 3.5i M30, je taky hodně dobrej motor 2.8i M30 - má vůbec nejlepší poměr výkon/objem a je to jen o 3 deci větší objem a tam, se klidě vsadím, že spotřeba bude dycky nižší jak u 2.5i M30
uff, moc se omlouvám, nechal jsem se unýst
Vis ty " OPTIMALNI MOTORIZACE" ze proste at chces nebo ne tak kdyz naseru motor z fazola do BMW a udelam k nemu nejakou tu prevodovku tak ze to taky pojede a ze ten motor to taky utahny i kdyby jsi mel udelat prevodovku do dvojityho H s pulkama...Ty ses fakt lama.Proste ten motor musis nakrmit i kdyby si ho chtel jen lechtat..Protoze proc??PROTO
320I pak 325I touring->KOCAREK...a snad 318.... -- Kočárek už mám a k tomu e36 320 i MUEHEHE ----- Škoda Octavia TDI a když jedu pořád tam něco píská 

Tak a ted se necham unest ja...DAN píše:Fido píše: Kláda s 3,5 je něco úplně jiného než kláda s 2,5.![]()
už to neřešte,
tady si někdo nechce připustit, že prostě existuje něco jako "optimální motorizace"
"Maloobjemovej" motůrek ve velkým autě nejen, že vůbec "nepojede", ale bude taky hodně chlastat - což bude dáno tím, že se po něm bude chtít jízda a prostým pohybem nohy s plynovým pedálem ve VĚTŠÍM ROZSAHU než je k "podobný" jízdě potřeba s výkonějším motorem - což je v našem případě motor o větším zdvih. objemu ( za předpokladu, že nemáme k dispozici stejnej objem s víceventilovou technikou nebo přeplňování)
Kdežto "velkoobjemovej" motor si se stejným autem bude
jen "pohrávat" a řekne si přitom klidně o menší dávku paliva
Jsem to zextremizoval
Omluva Albertovi - takhle tu nádhernou e28 nikdy neprodá--
podle mě a určitě i Fida je jeho exponát přímo předurčen k přechodu na optimální motorizaci - což je u e28 minimálně motor 3.5 m30 - dá se sehnat levně a montáž je v tomto případě velice jednoduchá - vyndá se 2.5i a namontuje 3.5 s řj![]()
Se spotřebou bych si nedělal starosti - věř, že budeš příjemně překvapen. Spíš bude nižší než vyšší 13 je opravdu hodně, ale na 2.5i M30 asi normáles
A nakonec, nejní jenom 3.5i M30, je taky hodně dobrej motor 2.8i M30 - má vůbec nejlepší poměr výkon/objem a je to jen o 3 deci větší objem a tam, se klidě vsadím, že spotřeba bude dycky nižší jak u 2.5i M30
uff, moc se omlouvám, nechal jsem se unýst
Vis ty " OPTIMALNI MOTORIZACE" ze proste at chces nebo ne tak kdyz naseru motor z fazola do BMW a udelam k nemu nejakou tu prevodovku tak ze to taky pojede a ze ten motor to taky utahne i kdyby jsi mel udelat prevodovku do dvojityho H s pulkama...Ty ses fakt lama.Proste ten motor musis nakrmit i kdyby si ho chtel jen lechtat..Protoze proc??PROTO
320I pak 325I touring->KOCAREK...a snad 318.... -- Kočárek už mám a k tomu e36 320 i MUEHEHE ----- Škoda Octavia TDI a když jedu pořád tam něco píská 
