kotouče+destičky+pakny na 318i

Vše ostatní (jiné věci nějakým způsobem související s bmw)
Odpovědět
Uživatelský avatar
toretto_223
Příspěvky: 176
Registrován: 11. 02. 2003 11:23
Bydliště: Úpice
Kontaktovat uživatele:

kotouče+destičky+pakny na 318i

Příspěvek od toretto_223 » 24. 11. 2004 21:55

prodám
kotouče + destičky + pakny
na 318i chroma za 2000Kč

jsou skoro nové.. cca 800km před Velkým Třeskem :(
..k tomu přidám cokoliv, co si odmontujete a odvezete z vraku (klidně celej ;) )

hmm ..ale moc už tam toho neni :wink:
E34 525tds touring´96

Uživatelský avatar
toretto_223
Příspěvky: 176
Registrován: 11. 02. 2003 11:23
Bydliště: Úpice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toretto_223 » 03. 12. 2004 13:08

No panove nerikejte, že nikdo nepotrebujete vymenit brzdy.. :( lezi mi to tu uz dost dlouho a potrebuju se toho zbavit..
cena je myslim ok ..puvodne to stalo mnohem, mnohem vic (2000Kc neni ani cena kotoucu) a je to skoro nove..
E34 525tds touring´96

Uživatelský avatar
toretto_223
Příspěvky: 176
Registrován: 11. 02. 2003 11:23
Bydliště: Úpice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toretto_223 » 20. 12. 2004 10:23

nikdo nic? :(
E34 525tds touring´96

lális bmw
Příspěvky: 76
Registrován: 19. 12. 2004 14:42
Bydliště: Praha 6

Příspěvek od lális bmw » 21. 12. 2004 19:20

kámo stímhle asi nepochodíš chceš moooooc

Uživatelský avatar
toretto_223
Příspěvky: 176
Registrován: 11. 02. 2003 11:23
Bydliště: Úpice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toretto_223 » 21. 12. 2004 22:33

lális bmw píše:kámo stímhle asi nepochodíš chceš moooooc
moc? nevim presny ceny, ale 1x kotouc 1500Kc (2x = 3000Kc); desticky cca 500Kc; pakny dejme tomu taky 500Kc
to je celkem 4000Kc - ja to davam za polovinu a bylo na tom najeto cca 900km.. pak jsem auto vyboural :cry:

no ale budiz.. kolik by byla odpovidajici cena pro tebe?
E34 525tds touring´96

Uživatelský avatar
Night.chimera
Příspěvky: 2639
Registrován: 12. 08. 2004 17:30
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Night.chimera » 21. 12. 2004 23:53

a na plasta to nedam???celkem bych to bral
520i E34 M50 pekne autoObrázek Obrázek
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

Uživatelský avatar
toretto_223
Příspěvky: 176
Registrován: 11. 02. 2003 11:23
Bydliště: Úpice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toretto_223 » 23. 12. 2004 19:01

jojo, na plastaka by to dle ETK melo sedet taky..
E34 525tds touring´96

Uživatelský avatar
toretto_223
Příspěvky: 176
Registrován: 11. 02. 2003 11:23
Bydliště: Úpice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toretto_223 » 06. 01. 2005 12:32

hmmm.. stale aktivni..
E34 525tds touring´96

Tomáš Rada
Příspěvky: 120
Registrován: 10. 04. 2004 07:06
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomáš Rada » 06. 01. 2005 17:42

mam plasta a tam by to tedy melo jit ae nemam 318 ae jenom 316i,je to problem??Tomáš Rada

Uživatelský avatar
toretto_223
Příspěvky: 176
Registrován: 11. 02. 2003 11:23
Bydliště: Úpice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toretto_223 » 06. 01. 2005 21:57

Tomáš Rada píše:mam plasta a tam by to tedy melo jit ae nemam 318 ae jenom 316i,je to problem??Tomáš Rada
myslim, ze na 316 by to taky melo jit..

nepujde to na 318is, 320 a vys.. nevim jak to je s kombajnama, ale ty asi budou mit silnejsi brzdy.. to nevim
E34 525tds touring´96

Uživatelský avatar
Balda
Příspěvky: 797
Registrován: 11. 03. 2004 11:24

Příspěvek od Balda » 07. 01. 2005 13:30

toretto_223 píše:
Tomáš Rada píše:mam plasta a tam by to tedy melo jit ae nemam 318 ae jenom 316i,je to problem??Tomáš Rada
myslim, ze na 316 by to taky melo jit..

nepujde to na 318is, 320 a vys.. nevim jak to je s kombajnama, ale ty asi budou mit silnejsi brzdy.. to nevim
Jen tak pro zdokonalení vašich informací o e30, záleží akorát na tom jesli jsou kotouče s chlazením nebo bez. To totiž určuje tloušťku kotouče, takže pokud máš bez chlazení tak bys tam kotouče s chlazením asi nenarval a naopak bys je tam narval, ale při prvním brždění by ses asi nejspíš zabil. E30 s ABS maj všechny chlazený kotouče 316 a 318 coupe nebo sedan maj obyč 318is - 325, touring a kábro maj vždy chlazený a pokud je to jinak, tak je to bastl. :roll:

Uživatelský avatar
toretto_223
Příspěvky: 176
Registrován: 11. 02. 2003 11:23
Bydliště: Úpice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toretto_223 » 07. 01. 2005 16:00

Balda píše: Jen tak pro zdokonalení vašich informací o e30, záleží akorát na tom jesli jsou kotouče s chlazením nebo bez. To totiž určuje tloušťku kotouče, takže pokud máš bez chlazení tak bys tam kotouče s chlazením asi nenarval a naopak bys je tam narval, ale při prvním brždění by ses asi nejspíš zabil. E30 s ABS maj všechny chlazený kotouče 316 a 318 coupe nebo sedan maj obyč 318is - 325, touring a kábro maj vždy chlazený a pokud je to jinak, tak je to bastl. :roll:
to jako ze na 318 a 325 jsou stejny nechlazene kotouce??? tomu se mi nejak nechce verit..
ze bych kvuli tomu znovu nainstaloval ETK?
E34 525tds touring´96

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6343
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 07. 01. 2005 18:46

Tos pochopil spatne, ona ta veta je napsana celkem blbe, ale obsah je spravne. Auta s ABS, 318iS - 325 mely vzdy chlazeny, 316 a 318 nechlazeny. Tot vse.
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
toretto_223
Příspěvky: 176
Registrován: 11. 02. 2003 11:23
Bydliště: Úpice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toretto_223 » 09. 01. 2005 22:01

Fx píše:Tos pochopil spatne, ona ta veta je napsana celkem blbe, ale obsah je spravne. Auta s ABS, 318iS - 325 mely vzdy chlazeny, 316 a 318 nechlazeny. Tot vse.
Aha.. tak to jo .. dik za objasneni :wink:
E34 525tds touring´96

Odpovědět