

foto: Jen uz tam nejsou tyhle kola, ale 15" replika Alpin. Jinak je stejny
To je snad jeho věc ne?carel píše:hmmm pises ze budes jezdit dene 120 km do prace .... to trosku nechapu cim se jako chces do ty prace plahocit ? BMW je prece idealni pracovni auto v pomeru rychlost/cena .....proste by me zajimalo cim bude jezdit takovou dalku kdyz to chces vymenit za e30 ........
jinak sor za lehky offtopic ale fakt to nechapu......
ale pokud bych chtel tohle dupovat tak bych za to dal MAX. 30 takze pokud nesezenes zajemce beru to za vise zmineou cenu
Samo, ze plyn jsem resil, ale neni peniz na prestavbu.. Do 320 je to min 25.000,- A nejaky splatky uz mam¨..... Jeste to nejak poresim.....Flery píše:osobne bych ho dal na LPG a víc bych neřešil je to nejlevnejší provoz u BMW
von ten D i TD si svoje veme a poud nemas naftu za 15 tak to nic moc neni ale je to jen napad
No tak to hod cernou cestou a vide te to o dost min a nemusis po kazdejch 10 000km platit 400Kc za revizevalmont píše:Samo, ze plyn jsem resil, ale neni peniz na prestavbu.. Do 320 je to min 25.000,- A nejaky splatky uz mam¨..... Jeste to nejak poresim.....Flery píše:osobne bych ho dal na LPG a víc bych neřešil je to nejlevnejší provoz u BMW
von ten D i TD si svoje veme a poud nemas naftu za 15 tak to nic moc neni ale je to jen napad