Mám tu nějakej přebytečnej isobordel z M44. Už to nechci ani vidět...
Novej vzduchovej filtr (Filtron)
Váha vzduchu (může k ní bejt novej "jednorázovej" kuželfitr)
ŘJ motoru + ŘJ EWS2 + klíček (+všechno, co je potřeba na rozběh v jiným autě)
Zapalovací cívky
Alternátor
Servopumpa (+ další náhradní řemenice na servopumpu)
2x řemenice na vodní pumpu, příp. i zánovní pumpa a řemen
Pěknej dvouhmotovej setrvák, zánovní spojka Sachs
klimakompresor
2x hlava motoru
2x domeček termostatu (i s termostatem), jeden s novým těsněním
2x sání, klapka ap.
2x vana
Držáky motoru
Držák převodovky
Třeba si vzpomenu ještě na další věci...
Možná výměna (včetně eventuelního oboustrannýho doplatku) za něco na e30 (i jiný auta). Krámů není nikdy dost...
Např. diff na třícu 3.9:1 malej i velkej, chladič D/TD, IS lízátko (i neorigo), přední rozpěra na máloválec, manuální převodovka na M30, shortshit, jedno nebo dvě kola na trabanta - a tak dále, a tak dále...
Zbytky IS motoru (M44) 1,9 z e36
- Ropák
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1278
- Registrován: 03. 05. 2007 23:14
- Bydliště: Hluboká n/Vlt.
- Kontaktovat uživatele:
Zbytky IS motoru (M44) 1,9 z e36
Nemám třícu