Něco málo o motoru, je to taková stavebnice:
Blok M50B25
Klika M52B28
Ojnice M52B28
Písty M50B25TU
Hlava bezvanos
Vačky 264° 10,5mm zdvih
Upravené uložení vaček
Hlava snížená o 0,3mm
Šestiklapka M3 3,2 E46
Free air nátrubky EFI Hardware na zakázku
Svody M3 3,2 E36 zabalené v Thermotecu
Jednotka KdFi
Lambda Innovate LC-2
Budíky EGT, teplota oleje, tlak oleje, teplota vody, dobíjení
Čerpadlo ponorný walbro 255
Vstřiky M3 3,2 E46
Chladič dvouřadej celohliník + hliníková sahara + elektrovrtule + expanzka M3 E36
Chladič oleje s termostatem, domeček M3
Výfuk celonerez 2x60mm, koncák Magnaflow Performance, napojení na svody před V-band, obalený termopáskou
Převodovka 6 rychlostní z BMW E90 325i
Keramická neodpružená spojka, jednohmota 6kg
Upravený vyvážený kardan
Silikonový hadice
Výkon motoru neznámý
Kompresní poměr 11,7:1
Maximální otáčky 7800 ot./min.(maximum na hydroštelech)
Jednotka naladěná na maximum co šlo z originál firmwaru KdFi dostat.
K setu navíc:
Náhradní hlava, airbox + nátrubky M3 E46, sahara M3 E36 + bych našel nějaký další věci
Možnost dalších úprav a získání nějakého toho koníku navíc(úprava software, úprava hlavy + sací vačka 272°/11mm, odstranění hydroštelů, ...)
Cena 110t za komplet, možno po dohodě prodat i bez příslušenství(výfuk, chladič, budíky, ...)
V motoru jenom v dílech proinvestováno přes 160t a to nepočítám ty strávený hodiny a vlastní tvorbu. Veškeré info o motoru se dá najít v klubovkách.
