Jsem si dělal legraci s výměnou. Šestiválec mi nesmí přes práh (může zůstat venku na mraze, to jo).
Mám tři isa, vlastně teď už jen dvě, jak jsi správně poznamenal. Zatímco ten rozmr*anej sedan (co drží pohromadě izolepou a vázacím drátem, a do kterýho jsem nedal ani vorla) drtí asfalt jak vo život, tu nejhezčí holku jste v klubu ještě neviděli, protože je vod stavby skoro nonstop nepojízdná. Před každou akcí něco zásadního lehlo, a tak jsem jel civilem. V létě lehnul konečně i motor a vod tý doby kolem ní chodím s vyhaslou marlborkou mezi úzce sevřenými rty a nemluvíme spolu. A na tu právě chci ten mezikus
Sere mě, že na IS nedala ten chladič fabrika, to už by vehikl tolik nezdražilo. Na takovýchhle věcech je vidět, že je to prostě mrdka (a blbě zamaskovaná M40). Kdybych to auto tak nemiloval, hodil bych ho do škarpy, s maskou Mikymauze si vybral někde peníze a zakoupil sobě Caterham. Letos mám s financema utrum, ale příští sezónu to Iso s velkým "I" rozbiju před nejširší veřejností
Fakt to musíš odbrzdit, bez toho se jakákoli stavba prodává vážně blbě...