Rozvodovka e34/e32 s převodem 3.23

Prodej dílů na BMW jiného typu, než je E30
Odpovědět
Uživatelský avatar
miloshm
Příspěvky: 20
Registrován: 05. 07. 2006 21:17
Bydliště: Čejkovice

Rozvodovka e34/e32 s převodem 3.23

Příspěvek od miloshm » 16. 08. 2012 11:52

Koupil jsem, ale nešla použít do e34 540i
Mělo by to pasovat do těchto modelů:
e34:
525i (M50)
530i (M60)
e32:
730i (M60)
Je v perfektním stavu bez vůli, pochází z e32 730i, která jezdila na ruské ambasádě.
Zatáčku lze projet dvěma způsoby - nebezpečně nebo vozem BMW.
e39 520i

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 16. 08. 2012 13:28

ze do toho kecam, ale kurva z ceho mam teda diferak ja? mam 3,15, ale velky poloosy. a svor. uz sem si myslel, ze se v tech diferacich vyznam. jinak bych si klidne 2,93 diff k M50B25 vyzkousel, jeste by to o trosku delsi kvalty sneslo.

skoda ze to neni tak snadna vymena jeko treba volant, ze bysme to na chvili prohodili;-)
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Uživatelský avatar
miloshm
Příspěvky: 20
Registrován: 05. 07. 2006 21:17
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od miloshm » 16. 08. 2012 13:52

Asi je to trošku složitější :?
V mém autě (e34 540i) je rozvodovka, která se dle etk použitá jen v e32 740i. Vycházeje z předpokladu, že rozvodovka z e32 730i (dle etk i pro e34 525i a 530i - M60) se bude lišit jen převodem jsem ji koupil, jenže.... Má jinou přírubu a rozteč šroubů pro připojení kardanu a taktéž přiruby na poloosy jsou menší a s jinou roztečí šroubů... Mrzí mě to o to víc, že tato rozvodovka je téměř bez vůlí...
Nakonec se mě podařilo sehnat z e32 740i a tak se to jen vyměnilo kus za kus...
Pokud máš e34 525i (dle podpisu), tak by ta, co nabízím měla být přesně stejná jako máš v autě...
Zatáčku lze projet dvěma způsoby - nebezpečně nebo vozem BMW.
e39 520i

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 16. 08. 2012 14:15

ne-e, já sem právě měnil i unašeče na kolech a poloosy za větší VL-107. což do toho vnáší ještě větší bordel, protože já používám kardan z 525i a ten pasuje. náhodou ten starej diferak z tvy 540i nemas?

jeste kdyby mi nepasoval kardan na diferak, to bych se asi obesil.

a etk mi vubec nepomaha, protoze unaseci priruba nema cislo.

heureka, ted sem se v etk dopatral. mam diff z 750i. ten ma 3,15 a velky poloosy. dokonce se na to v 750 davaly jeste vetsi poloosy VL-111.

ten kardan je porad divnej, jinak na strane poloos se to da resit tim, ze se prohodi unasece na kolech, je to sice opich, ale jde to a pouzijou se mensi poloosy. na druhou stranu je otazka, jak dlouho by to na nich jezdilo.... :twisted:
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Uživatelský avatar
miloshm
Příspěvky: 20
Registrován: 05. 07. 2006 21:17
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od miloshm » 16. 08. 2012 16:01

Tak to jo, když jsi dal i větší poloosy, tak je to ok.
Starej dif mám, ale právě jsem ho rozdělal... Stejně by byl k ničemu - jsou v něm mega vůle a nejen při rozjezdu se celým autem přenášelo klepání...
Taky mě napadlo dát menší poloosy a konec kardanu z e32 730i, ale z obavy, jak dlouho by to zvládlo přenášet výkon M60B40, jsem to radši vzdal a dal tam to, co tam patří.
Zatáčku lze projet dvěma způsoby - nebezpečně nebo vozem BMW.
e39 520i

Uživatelský avatar
darklord
Příspěvky: 124
Registrován: 19. 04. 2012 12:04
Bydliště: Šalingrad

Příspěvek od darklord » 16. 08. 2012 16:25

Samosvor to nahodou neni co?
E34 528i Touring 1996
ADS diagnostika Brno - E30 E31 E32 E34 E36 info cez SZ

Uživatelský avatar
miloshm
Příspěvky: 20
Registrován: 05. 07. 2006 21:17
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od miloshm » 16. 08. 2012 18:04

Ne, samosvor to není.
Zatáčku lze projet dvěma způsoby - nebezpečně nebo vozem BMW.
e39 520i

Odpovědět