Koupil jsem, ale nešla použít do e34 540i
Mělo by to pasovat do těchto modelů:
e34:
525i (M50)
530i (M60)
e32:
730i (M60)
Je v perfektním stavu bez vůli, pochází z e32 730i, která jezdila na ruské ambasádě.
Rozvodovka e34/e32 s převodem 3.23
Rozvodovka e34/e32 s převodem 3.23
Zatáčku lze projet dvěma způsoby - nebezpečně nebo vozem BMW.
e39 520i
e39 520i
ze do toho kecam, ale kurva z ceho mam teda diferak ja? mam 3,15, ale velky poloosy. a svor. uz sem si myslel, ze se v tech diferacich vyznam. jinak bych si klidne 2,93 diff k M50B25 vyzkousel, jeste by to o trosku delsi kvalty sneslo.
skoda ze to neni tak snadna vymena jeko treba volant, ze bysme to na chvili prohodili;-)
skoda ze to neni tak snadna vymena jeko treba volant, ze bysme to na chvili prohodili;-)
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
Asi je to trošku složitější
V mém autě (e34 540i) je rozvodovka, která se dle etk použitá jen v e32 740i. Vycházeje z předpokladu, že rozvodovka z e32 730i (dle etk i pro e34 525i a 530i - M60) se bude lišit jen převodem jsem ji koupil, jenže.... Má jinou přírubu a rozteč šroubů pro připojení kardanu a taktéž přiruby na poloosy jsou menší a s jinou roztečí šroubů... Mrzí mě to o to víc, že tato rozvodovka je téměř bez vůlí...
Nakonec se mě podařilo sehnat z e32 740i a tak se to jen vyměnilo kus za kus...
Pokud máš e34 525i (dle podpisu), tak by ta, co nabízím měla být přesně stejná jako máš v autě...

V mém autě (e34 540i) je rozvodovka, která se dle etk použitá jen v e32 740i. Vycházeje z předpokladu, že rozvodovka z e32 730i (dle etk i pro e34 525i a 530i - M60) se bude lišit jen převodem jsem ji koupil, jenže.... Má jinou přírubu a rozteč šroubů pro připojení kardanu a taktéž přiruby na poloosy jsou menší a s jinou roztečí šroubů... Mrzí mě to o to víc, že tato rozvodovka je téměř bez vůlí...
Nakonec se mě podařilo sehnat z e32 740i a tak se to jen vyměnilo kus za kus...
Pokud máš e34 525i (dle podpisu), tak by ta, co nabízím měla být přesně stejná jako máš v autě...
Zatáčku lze projet dvěma způsoby - nebezpečně nebo vozem BMW.
e39 520i
e39 520i
ne-e, já sem právě měnil i unašeče na kolech a poloosy za větší VL-107. což do toho vnáší ještě větší bordel, protože já používám kardan z 525i a ten pasuje. náhodou ten starej diferak z tvy 540i nemas?
jeste kdyby mi nepasoval kardan na diferak, to bych se asi obesil.
a etk mi vubec nepomaha, protoze unaseci priruba nema cislo.
heureka, ted sem se v etk dopatral. mam diff z 750i. ten ma 3,15 a velky poloosy. dokonce se na to v 750 davaly jeste vetsi poloosy VL-111.
ten kardan je porad divnej, jinak na strane poloos se to da resit tim, ze se prohodi unasece na kolech, je to sice opich, ale jde to a pouzijou se mensi poloosy. na druhou stranu je otazka, jak dlouho by to na nich jezdilo....
jeste kdyby mi nepasoval kardan na diferak, to bych se asi obesil.
a etk mi vubec nepomaha, protoze unaseci priruba nema cislo.
heureka, ted sem se v etk dopatral. mam diff z 750i. ten ma 3,15 a velky poloosy. dokonce se na to v 750 davaly jeste vetsi poloosy VL-111.
ten kardan je porad divnej, jinak na strane poloos se to da resit tim, ze se prohodi unasece na kolech, je to sice opich, ale jde to a pouzijou se mensi poloosy. na druhou stranu je otazka, jak dlouho by to na nich jezdilo....

E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
Tak to jo, když jsi dal i větší poloosy, tak je to ok.
Starej dif mám, ale právě jsem ho rozdělal... Stejně by byl k ničemu - jsou v něm mega vůle a nejen při rozjezdu se celým autem přenášelo klepání...
Taky mě napadlo dát menší poloosy a konec kardanu z e32 730i, ale z obavy, jak dlouho by to zvládlo přenášet výkon M60B40, jsem to radši vzdal a dal tam to, co tam patří.
Starej dif mám, ale právě jsem ho rozdělal... Stejně by byl k ničemu - jsou v něm mega vůle a nejen při rozjezdu se celým autem přenášelo klepání...
Taky mě napadlo dát menší poloosy a konec kardanu z e32 730i, ale z obavy, jak dlouho by to zvládlo přenášet výkon M60B40, jsem to radši vzdal a dal tam to, co tam patří.
Zatáčku lze projet dvěma způsoby - nebezpečně nebo vozem BMW.
e39 520i
e39 520i