Motor M20 B25 kat s převodovkou a příslušenstvím
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Motor M20 B25 kat s převodovkou a příslušenstvím
Zvažuji prodej svého motoru M20 B25 kat - papírových 170 ps - NEZBRŽDĚNO.
Je to motor s veškerým příslušensvím.
Altík, startér, servo pumpa, řemeny, sání, parohy, elektrika s jednotkou
Rok stará visco spojka !
Nové silentbloky motoru - origo BMW !!
Nové silentbloky převodovky
Hardy spojka na sračku
Kardan ok
Chladič ok - chybí jedna, nebo dvě vodní hadice
Chladič oleje - luxus
Převodovka ok všechny kvalty tam jdou i z vyších rychlostí.
Jsou na ni udělaný gufera řazení a kardanu.
Kabely od svíček dva roky starý
Nemám akorát kabel cívka rozdělovač.
Na diagnostice v BMW byl/je čistej
Před rokem a půl srovnání hlavy, výbrus ventilů, sedel ventilů, všechny nový těsnění /gufera ventilů samozřejmě též/
Motor jezdil na závodní olej VR1 Racing 10W60
Spotřeba oleje minimální, po Sosně jsem doléval, jinak vůbec.
Motor je dle mého názoru ve velmi dobrém stavu. Na Emisích mi říkal, že mám lepší emise, než kdejaké nové auto - což značí tu malou spotřebu oleje.
Bohužel motor nelze vyzkoušel, páč je venku z auta.
Jsou tam rok starý svíčky,
Nový filtry
Olej má za sebou 4000 km
Majitel přede mnou tvrdil, že rozvody dělal, tudiž by to mělo mít cca 10 000km po rozvodech, ale stejně bych je udělal.
K motoru mám ještě 6 vstřiků - ty by byly samozřejmě v ceně.
Zrychlení 0-100 se stopkama v ruce 7,5s
Měření nějákým přístrojem, co měří přetížení 0-96 7,3s
V-max 220 km/h
Spotřeba byla mimo město 9, město 12
Tel: 777 908 652
Je to motor s veškerým příslušensvím.
Altík, startér, servo pumpa, řemeny, sání, parohy, elektrika s jednotkou
Rok stará visco spojka !
Nové silentbloky motoru - origo BMW !!
Nové silentbloky převodovky
Hardy spojka na sračku
Kardan ok
Chladič ok - chybí jedna, nebo dvě vodní hadice
Chladič oleje - luxus
Převodovka ok všechny kvalty tam jdou i z vyších rychlostí.
Jsou na ni udělaný gufera řazení a kardanu.
Kabely od svíček dva roky starý
Nemám akorát kabel cívka rozdělovač.
Na diagnostice v BMW byl/je čistej
Před rokem a půl srovnání hlavy, výbrus ventilů, sedel ventilů, všechny nový těsnění /gufera ventilů samozřejmě též/
Motor jezdil na závodní olej VR1 Racing 10W60
Spotřeba oleje minimální, po Sosně jsem doléval, jinak vůbec.
Motor je dle mého názoru ve velmi dobrém stavu. Na Emisích mi říkal, že mám lepší emise, než kdejaké nové auto - což značí tu malou spotřebu oleje.
Bohužel motor nelze vyzkoušel, páč je venku z auta.
Jsou tam rok starý svíčky,
Nový filtry
Olej má za sebou 4000 km
Majitel přede mnou tvrdil, že rozvody dělal, tudiž by to mělo mít cca 10 000km po rozvodech, ale stejně bych je udělal.
K motoru mám ještě 6 vstřiků - ty by byly samozřejmě v ceně.
Zrychlení 0-100 se stopkama v ruce 7,5s
Měření nějákým přístrojem, co měří přetížení 0-96 7,3s
V-max 220 km/h
Spotřeba byla mimo město 9, město 12
Tel: 777 908 652
Naposledy upravil(a) bmwm3 dne 02. 05. 2007 09:54, celkem upraveno 4 x.