e32 750iA LPG na 18kách MK motorsportech bez EKO
e32 750iA LPG na 18kách MK motorsportech bez EKO
Přesné typové označení vozidla: BMW 750i e32
Druh karoserie: limuzína
Obsah: 5000ccm
Rok výroby: 1991
Výkon: 220kw 300ps
Druh paliva: Benzín+LPG
Barva: Lazurblaumetalic - tmavě modrá metalíza
Počet najetých kilometrů 280000km (Řekl bych poctivých)
Stav vozidla: dobrý
Platnost STK: Dnes nová! (po dohodě jí udělám znova a bez problémů i za dva roky)
Cena:cca 37 000,-Kč (bez 18´kol MK motorsport z 850csi s moc pěknýma gumama myslím 245 a 285 -ty jsou za příplatek, něco by se na auto hodilo..)
MOŽNÁ VÝMĚNA s oboustraným doplatkem, zvážím každou nabídku, už jsme si pojezdil..
nejlépe nějaké BMW V8, e21, e23, e24, e28, e34 klidně i touring i tds, jiná e32 atd.. nejlépe nějaký automat.
Popis výbavy: LPG v rezervě, plnění pod zadní SPZ a po přepnutí jeho stav indikuje palivoměr a svítí zelená kontrolka (je nelegální dokonale poschovávané, okem neviditelné, přesto přístupné) abs/asc, servo, tempomat, nivoregulace zadní nápravy (fukční), centrál, 4xel okna, přední loketní opěrky, nastavitelný volant, el zrcátka (včetně naklápění spolujezdcového při zpátečce),el.sedačky včetně opěrek hlavy+paměť řidiče ,šedá kůže, pěkné lesklé dřevo včetně řadičky automatu, za příplatek v autě nechám M technic 2 volant,velké BC, intensiv+ostřiky světel a mlhovek, black Helly, dvoupolohový elektrický šíbr, klimatizace automatická, zadní roletka + boční zadní, černé velur koberečky, chrom kroužky budíků, funkční podsvětlený klíč, zamykatelná přihrádka u řidiče, bezpečnostní šrouby, mědvěd block zámek řadící páky, cebia, myslím i pískované okna, vypínatelné DENNÍ SVÍCENÍ, čisťounké včetně motorového prostoru a snad vše plně funkční..........dodělané červenější syté podsvětlení tlačítek, v originál duchu, v noci zážitek...
Popis provedených oprav: Lakovaná kapota, oba blatníky a některé místa (lak nic moc, bylo místy zastříkané sprayem, teď má auto celistvý lesk a místy trošku krupice) ale při celkovém pohledu lak pěkný a bez poškození není to žádná hrůza, né však TOP, Obě nové váhy vzduchu + jedna další do zálohy!! (jedna se prodává po 1000,-Kč starší a fukční - slavné LPG no...) + pravá jednotka EML taky navíc, po celkové kontrole a hraní si s debilitama, plně pojízdné.. Vše funguje, každé světýlko, bzdí dobře, atd.. trošku jedlá kůže zád řidiče (těchto sedaček se všude kolem válí mraky)
Popis nutných oprav, nebo nedostatků: při dnešním kouknutí v kanálu na STK, je motor zespodu vcelku od oleje, ale pod autem kapky ani po delší době nezůstávají, možná ho jen nikdo nečistil, po té, co bývalý majitel měnil těsnění, možná jiné těsnění, hloupost.. spotřeba oleje i při provozu na LPG minimální - skoro vůbec, asi tak jako ostatní 750i V12 od výroby a v rámci hodnot udávanýma výrobcem, LPG je podtlak, takže při razantním šlapání na podlahu si střelí (to není závada ale fakt u podtlaku) jinak LPG funguje dokonale a je dostatečně svižné, sem tam, při provozu na tempomat, nebo šlapání na podlahu při provozu na benzín se rožne kontrolka EML (elektronická klapka plynu), no a vzhledem k tomu, že auto má všechno krát dvě (dvě váhy vzduchu, dvě řídící jednotky, dvě EML) tak sem tam se rožně ta pravá a jakoby vypadne (nějaké debilní čidlo), když se motor vypne a zase nastartuje, tak zase normálně funguje, přesto to teď dlouho funguje a chybu vůbec nevyhazuje, na plyn to nedělá vůbec, přesto náhradní EML pro jistotu přidávám.. no a vytažené s citem zadní lemy, jinak by se tam ty salámy (vpředu s ET 5 nevlezly)
Poznámka: ZAPLACENÁ EKODAŇ, absolutně bez koroze a dovolím si tvrdit že nikdy nebourané, plná nádrž LPG za 600kč, při dnešní ceně 17,90kč a jezdí se a jezdí se ve V12 5.0
MÁM RÁD FÉR JEDNÁNÍ, proto jsem popsal veškeré vrtochy které auto mělo a už nemá, nebo se sem tam projeví a auto je pro někoho kdo ví, co si kupuje, 750i V12 už moc není, ceny nízké oproti jiným e32 taky nejsou, navíc tahle je specifická bezproblémovým LPG... pro jistotu přidávám tu zmiňovanou váhu vzduchu a pravé EML..
Měl jsem to jako raritu, auto na sem tam vytažení z garáže.. jinak garážované.. Kde přijede, tak jak vzhledem, nebo nepopsatelným zvukem přitahuje velkou pozornost
Kontakt: firmaprochazka@seznam.cz , Tel:777 841 836, nebo sz
Foto: (Dodám jich snad zítra více)
Druh karoserie: limuzína
Obsah: 5000ccm
Rok výroby: 1991
Výkon: 220kw 300ps
Druh paliva: Benzín+LPG
Barva: Lazurblaumetalic - tmavě modrá metalíza
Počet najetých kilometrů 280000km (Řekl bych poctivých)
Stav vozidla: dobrý
Platnost STK: Dnes nová! (po dohodě jí udělám znova a bez problémů i za dva roky)
Cena:cca 37 000,-Kč (bez 18´kol MK motorsport z 850csi s moc pěknýma gumama myslím 245 a 285 -ty jsou za příplatek, něco by se na auto hodilo..)
MOŽNÁ VÝMĚNA s oboustraným doplatkem, zvážím každou nabídku, už jsme si pojezdil..
nejlépe nějaké BMW V8, e21, e23, e24, e28, e34 klidně i touring i tds, jiná e32 atd.. nejlépe nějaký automat.
Popis výbavy: LPG v rezervě, plnění pod zadní SPZ a po přepnutí jeho stav indikuje palivoměr a svítí zelená kontrolka (je nelegální dokonale poschovávané, okem neviditelné, přesto přístupné) abs/asc, servo, tempomat, nivoregulace zadní nápravy (fukční), centrál, 4xel okna, přední loketní opěrky, nastavitelný volant, el zrcátka (včetně naklápění spolujezdcového při zpátečce),el.sedačky včetně opěrek hlavy+paměť řidiče ,šedá kůže, pěkné lesklé dřevo včetně řadičky automatu, za příplatek v autě nechám M technic 2 volant,velké BC, intensiv+ostřiky světel a mlhovek, black Helly, dvoupolohový elektrický šíbr, klimatizace automatická, zadní roletka + boční zadní, černé velur koberečky, chrom kroužky budíků, funkční podsvětlený klíč, zamykatelná přihrádka u řidiče, bezpečnostní šrouby, mědvěd block zámek řadící páky, cebia, myslím i pískované okna, vypínatelné DENNÍ SVÍCENÍ, čisťounké včetně motorového prostoru a snad vše plně funkční..........dodělané červenější syté podsvětlení tlačítek, v originál duchu, v noci zážitek...
Popis provedených oprav: Lakovaná kapota, oba blatníky a některé místa (lak nic moc, bylo místy zastříkané sprayem, teď má auto celistvý lesk a místy trošku krupice) ale při celkovém pohledu lak pěkný a bez poškození není to žádná hrůza, né však TOP, Obě nové váhy vzduchu + jedna další do zálohy!! (jedna se prodává po 1000,-Kč starší a fukční - slavné LPG no...) + pravá jednotka EML taky navíc, po celkové kontrole a hraní si s debilitama, plně pojízdné.. Vše funguje, každé světýlko, bzdí dobře, atd.. trošku jedlá kůže zád řidiče (těchto sedaček se všude kolem válí mraky)
Popis nutných oprav, nebo nedostatků: při dnešním kouknutí v kanálu na STK, je motor zespodu vcelku od oleje, ale pod autem kapky ani po delší době nezůstávají, možná ho jen nikdo nečistil, po té, co bývalý majitel měnil těsnění, možná jiné těsnění, hloupost.. spotřeba oleje i při provozu na LPG minimální - skoro vůbec, asi tak jako ostatní 750i V12 od výroby a v rámci hodnot udávanýma výrobcem, LPG je podtlak, takže při razantním šlapání na podlahu si střelí (to není závada ale fakt u podtlaku) jinak LPG funguje dokonale a je dostatečně svižné, sem tam, při provozu na tempomat, nebo šlapání na podlahu při provozu na benzín se rožne kontrolka EML (elektronická klapka plynu), no a vzhledem k tomu, že auto má všechno krát dvě (dvě váhy vzduchu, dvě řídící jednotky, dvě EML) tak sem tam se rožně ta pravá a jakoby vypadne (nějaké debilní čidlo), když se motor vypne a zase nastartuje, tak zase normálně funguje, přesto to teď dlouho funguje a chybu vůbec nevyhazuje, na plyn to nedělá vůbec, přesto náhradní EML pro jistotu přidávám.. no a vytažené s citem zadní lemy, jinak by se tam ty salámy (vpředu s ET 5 nevlezly)
Poznámka: ZAPLACENÁ EKODAŇ, absolutně bez koroze a dovolím si tvrdit že nikdy nebourané, plná nádrž LPG za 600kč, při dnešní ceně 17,90kč a jezdí se a jezdí se ve V12 5.0
MÁM RÁD FÉR JEDNÁNÍ, proto jsem popsal veškeré vrtochy které auto mělo a už nemá, nebo se sem tam projeví a auto je pro někoho kdo ví, co si kupuje, 750i V12 už moc není, ceny nízké oproti jiným e32 taky nejsou, navíc tahle je specifická bezproblémovým LPG... pro jistotu přidávám tu zmiňovanou váhu vzduchu a pravé EML..
Měl jsem to jako raritu, auto na sem tam vytažení z garáže.. jinak garážované.. Kde přijede, tak jak vzhledem, nebo nepopsatelným zvukem přitahuje velkou pozornost
Kontakt: firmaprochazka@seznam.cz , Tel:777 841 836, nebo sz
Foto: (Dodám jich snad zítra více)
Ahoj
Lidi autíčko jsem viděl na vlastní oči a je to balzám pro oči a srdce jasá při nastartování motoru kdo touží zkusit E32 s dobrym motorem doporučuju! Alois kdyby ti kolečka z ní zbyly jistě se domluvíme
Ahoj
Vím že mezi námi v domluvě neni problém. Ve skutečnosti vypadá mnohem líp! Vždyt víš jak jsem se nad ní rozplíval ale není many není láska... Nemůžu si jí dovolit! je toho moc co bych chtěl ale ty kolesa toužím!
Máš suprovou e28 535i, co chceš ještě víc?
Ty kola jsou super, navíc i v hezkém stavu. Kupoval jsem je od překupníka, dovezené z Německa, tady ani na žádném autě nebyly.
Mají jenom jeden menší problém, na které auto je chceš (ty, já, kdokoliv) dát, když mají ET5 vpředu a ten límec by v sobě schoval novorozeně?
e31 8čka má trošku jinak ET a tak..
Ty kola jsou super, navíc i v hezkém stavu. Kupoval jsem je od překupníka, dovezené z Německa, tady ani na žádném autě nebyly.
Mají jenom jeden menší problém, na které auto je chceš (ty, já, kdokoliv) dát, když mají ET5 vpředu a ten límec by v sobě schoval novorozeně?
e31 8čka má trošku jinak ET a tak..
Ahoj
Aloisi nevim... když jsem to viděl naživo co je to za masáš Brutál anál na E32! prostě bych je schoval a časem k nim sehnal autí... Rád bych zkusil 540i E34 časem a to by byla s prominutim všem že jsem sprostej Kuřba!!!
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
- Dudek Lubomír
- Příspěvky: 381
- Registrován: 13. 08. 2006 18:17
- Bydliště: Žatec,Habartov
Asi jako 750i to bude žrát,ne.A-Pepicek píše:ahoj chtel jsem se zeptat kolik najezdiš km na plnou plynu ? a jinak kolik to žere benzinu by me zajimalo diky za odpoved
Díky takovým dotazovatelům se to tu plevelí a je to tu stále dokola..Vždy se najde někdo,kdo si nemůže odpustit nějakou plodnou poznámku typu fakt pěkný,kolik to žere a to za ty prachy neprodáš.
Mu zavolej,on ti to určitě rád řekne.
Sorry,ale z tebe opravdový zájem cítit neni,jen chceš ukázat,že umíš psát.
Omlouvám se prodejci.
jaka by byla cena vcetne kol? Jaka je baj oko spotreba toho plynu? Mel bys foto interieru a motoroveho prostoru? Dekuju
E30 318i ll Suzuki Swift GTi MK1 ll Civic VTi 5g ll Omega MV6 kombiLSD ll Grand Cherokee 5.2 V8 ll e39 540i 6spd ll Honda CRX 1G 1.6i 16V ll Chrysler Grand Voyager 3.3 ll Work TDi ll
next= 740i e38+vykuchana E30??
In progress=Daihatsu Charade GTti 1.0
next= 740i e38+vykuchana E30??
In progress=Daihatsu Charade GTti 1.0
auto jsem videl..i stema luxusnima kolama a musim rict ze kdybych nemel sedmu doma nevahal bych a po zkusenosti s prodejcem bych nemel strach ze mi neco zamlci....jednani opravdu fer a vrele doporucuju
E28 2,0 i
E38-730D -EX
ford sierra RS
hyundai lantra - EX
BMW E36 M3 - coupe - EX
Hyundai accent -EX
BMW E30 325i CABRO -EX
FABIA RS -EX
HYUNDAI COUPE GK -EX
FIAT BRAVO -EX
HYUNDAI LANTRA 2.0 -EX
FORD TAURUS -EX
E38-730D -EX
ford sierra RS
hyundai lantra - EX
BMW E36 M3 - coupe - EX
Hyundai accent -EX
BMW E30 325i CABRO -EX
FABIA RS -EX
HYUNDAI COUPE GK -EX
FIAT BRAVO -EX
HYUNDAI LANTRA 2.0 -EX
FORD TAURUS -EX
srry, ze se vsiram, ale kolik si mel v12 v matu, ze ses tak chytrej?Dudek Lubomír píše:Asi jako 750i to bude žrát,ne.A-Pepicek píše:ahoj chtel jsem se zeptat kolik najezdiš km na plnou plynu ? a jinak kolik to žere benzinu by me zajimalo diky za odpoved
Díky takovým dotazovatelům se to tu plevelí a je to tu stále dokola..Vždy se najde někdo,kdo si nemůže odpustit nějakou plodnou poznámku typu fakt pěkný,kolik to žere a to za ty prachy neprodáš.
Mu zavolej,on ti to určitě rád řekne.
Sorry,ale z tebe opravdový zájem cítit neni,jen chceš ukázat,že umíš psát.
Omlouvám se prodejci.
ja to treba taky nevim (a docela by me to zajimalo...) ikdyz znam par lidi, co maj 5/6/7/8 v12 v manualu, ale to je neco jinyho, pac tomu vetsinou nakladaj...
v beznym provozu po praze nemam tuchu..
mam 335i man, a pod 15 se v bezny jizde nedostanu..
735iA pod 17 ani nahodou.,.
takze 750iA v plynu(zalezi jestli primej..) po praze typuju na cca 25plynu
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html