Prodám BMW E39 540i 6speed manuál
Prodám BMW E39 540i 6speed manuál
Přesné typové označení vozidla: BMW 540i E39 6-speed manuál
Druh karoserie: Sedan
Rok výroby: 1997 - první registrace v ČR 12.06.1997
Objem válců: 4 398
Výkon: 210kW
Druh paliva: benzín
Barva: Fjordgrau
Počet najetých kilometrů: 170 150km (dle tachometru)
Stav vozidla: dobrý
Platnost STK: 13.11.2011
Cena: 140 000 kč
Popis výbavy: elektrický okna, zrcátka, přední sedačky z E38. digitální 2zón. klima, tempomat, xenony, multifunkční M volant, skivak, 6-ti stupňová manuální převodovka, ASC, M řadička, M-paket kola 17" se zimníma gumama na dojetí, 2din DvD Pioner
Popis provedených oprav: olej měněn při 168 659km (Shell Hellix 5W40), 13.11.2009 namontovaná komplet originál spojková sada, 15.6.2010 se dělalo: nové čidlo vačky, vyměna membrány sání, nový přední tlumiče, nové přední kotouče + destičky TRW a vzadu nový pakny na ručku, silenbloky zadní nápravy, proběhla repase alternátoru, před rokem koupená nová baterka, rozsypanej čaj na budíkách opraven už na doživotí takže svítí jako novej, majitel předemnou měnil svíčky, filtry a víc si nepamatuju
Popis nutných oprav, nebo nedostatků: bovdeny od ruční brzdy jsou už horší, čelní sklo má dva malý pavoučky schovaný za vnitřním zpětném zrcátku, horší lak a karoserie je dost oťukaná, pravej přední blatník hodně špatně opraven a nevypadá moc hezky, klimatizace neni naplněná osobně jí nepoužívám tak jsem neřešil, airbag řidiče neni zapojený protože z volantu vede jiný konektor, takže svítí kontrolka aibagu jinak bez chybových hlášení, malá koroze na zadním víku kufru, nemá servisní knížku
Poznámky: auto je v dobrém technickém stavu, nápravy bez vůlí, technickou prošel téměř na jedničku, jen trochu prolíná olej od motoru a nádobky na servo kapalinu, v převodovce občas po zahřátí rachotí pátej nebo šestej kvalt, je to drobná vůle ale neni to třeba řešit, v autě jsou vyměněny sedačky, přední jsou z E38 v elektrice s bederním dofukem a vyhříváním, ekopoplatek zaplacen, s autem jsem najel za rok 20tis. km bez problému, "boužel" kupuji byt a kvůli hypotéce potřebuji dát auto pryč.
K ceně: z ceny se dá slevit 10tisíc když sundám M-paket kola a dam na to ty pavučiny z poslední fotky, 10tisíc když vyndám DvD Pioner a vrátím origo starý radio, při rychlém jednání se dá mluvit o ceně na místě. kdyby byl zájem o hlavní díly jako je motor a převodovka tak bych přemýšlel i o rozdělání na díly
Kontakt: dotazy přes SZ, crash.one(zavináč)seznam.cz nebo 733506976
Fotky v odkazu: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=88350
Druh karoserie: Sedan
Rok výroby: 1997 - první registrace v ČR 12.06.1997
Objem válců: 4 398
Výkon: 210kW
Druh paliva: benzín
Barva: Fjordgrau
Počet najetých kilometrů: 170 150km (dle tachometru)
Stav vozidla: dobrý
Platnost STK: 13.11.2011
Cena: 140 000 kč
Popis výbavy: elektrický okna, zrcátka, přední sedačky z E38. digitální 2zón. klima, tempomat, xenony, multifunkční M volant, skivak, 6-ti stupňová manuální převodovka, ASC, M řadička, M-paket kola 17" se zimníma gumama na dojetí, 2din DvD Pioner
Popis provedených oprav: olej měněn při 168 659km (Shell Hellix 5W40), 13.11.2009 namontovaná komplet originál spojková sada, 15.6.2010 se dělalo: nové čidlo vačky, vyměna membrány sání, nový přední tlumiče, nové přední kotouče + destičky TRW a vzadu nový pakny na ručku, silenbloky zadní nápravy, proběhla repase alternátoru, před rokem koupená nová baterka, rozsypanej čaj na budíkách opraven už na doživotí takže svítí jako novej, majitel předemnou měnil svíčky, filtry a víc si nepamatuju
Popis nutných oprav, nebo nedostatků: bovdeny od ruční brzdy jsou už horší, čelní sklo má dva malý pavoučky schovaný za vnitřním zpětném zrcátku, horší lak a karoserie je dost oťukaná, pravej přední blatník hodně špatně opraven a nevypadá moc hezky, klimatizace neni naplněná osobně jí nepoužívám tak jsem neřešil, airbag řidiče neni zapojený protože z volantu vede jiný konektor, takže svítí kontrolka aibagu jinak bez chybových hlášení, malá koroze na zadním víku kufru, nemá servisní knížku
Poznámky: auto je v dobrém technickém stavu, nápravy bez vůlí, technickou prošel téměř na jedničku, jen trochu prolíná olej od motoru a nádobky na servo kapalinu, v převodovce občas po zahřátí rachotí pátej nebo šestej kvalt, je to drobná vůle ale neni to třeba řešit, v autě jsou vyměněny sedačky, přední jsou z E38 v elektrice s bederním dofukem a vyhříváním, ekopoplatek zaplacen, s autem jsem najel za rok 20tis. km bez problému, "boužel" kupuji byt a kvůli hypotéce potřebuji dát auto pryč.
K ceně: z ceny se dá slevit 10tisíc když sundám M-paket kola a dam na to ty pavučiny z poslední fotky, 10tisíc když vyndám DvD Pioner a vrátím origo starý radio, při rychlém jednání se dá mluvit o ceně na místě. kdyby byl zájem o hlavní díly jako je motor a převodovka tak bych přemýšlel i o rozdělání na díly
Kontakt: dotazy přes SZ, crash.one(zavináč)seznam.cz nebo 733506976
Fotky v odkazu: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=88350
Naposledy upravil(a) TomBrno dne 25. 11. 2010 18:10, celkem upraveno 2 x.
E39 540i r.v. 97
E32 735i r.v. 87 - ex
E32 735i r.v. 87 - ex
ty paprskové kola jsou ještě na prodej ? pokud ano zajímala by mě cena a ještě by mě zajímala cena motoru+převodovky
BMW E30 325i
http://www.lukas98.osoba.cz
http://www.lukas98.osoba.cz