R.v.: 87
Farba: Lachsilber - metallic
Motorizacia: 2,5i, 141kW (M50) povodne 1,8i (M10)
Podvozok: Predok: M-technic Zadok: Seriovy
Vybava
el.siber
el.zrkadla
vyhrievanie zadneho skla
cocky s usmevom, angel eyes
autoradio Sony CDX-GT500
M-tech I volant
Kolesa repliky Alpina 15"
Prevedene opravy a upravy:
Komplet cele auto vyvarene, nove prahy atd...
Zrepasovany podvozok
Zastavane servo z E36
Prestavba M50B25 bez VANOS (vid nizzsie)
Zadna naprava vymenena za kotucovu
Nove kotuce Brembo predok + zadok
Nove platnicky Textar predok + zadok
Brzdovy posilovac M5, tusim E34 (brzdi to fakt ukazkovo)
Zrepasovane brzdove strmene
Vady, co by chcelo na aute spravit:
Auto by si pytalo predne blatniky a celo
Exterier auta nie je v najlepsom stave, chcelo by to nehat pozriet lakirnikovy
Tiez by nebolo zle tam dat sportovy podvozok
Viac info a foto najdete v sekci "Klubova auta" e30-318i-and-325i-winter-car-t76674.html
Orientacne foto ako vypadalo auto rok dozadu bez Alpina kolies, MT I volantu, este tam nebola ani zastavba M50.






Prestavba M50
Pred tym ako siel motor do auta dostal co potreboval: Cely precisteny, nove tesnenia pod sanim a vyfukovym potrubim, vycistena olejova vana, novy olejovy filter, nove sviecky NGK, motorvy olej, prevodovy olej Castrol, klinovy remen, zrepasovane servo cerpadlo, nova vodna pumpa SKF, novy termostat Wahler, novy chladic, zrepasovane spojkove pritlacne lozisko, vycistena prevodovka. Fotky zo zastavby bohuzial nemam lebo som nemal funkcny fotak ale takto to vypada teraz:





Cenu si predstavujem niekde okolo 1600-1700€ + dohoda a s tym ze k autu dam tatru nahradnych dielov. Auto by som nepredaval keby sa mi nenaskytla moznost presedlat na E39
