P: E34 Touring, 2.5i bez Vanosu rok 92

Prodej aut zn. BMW jiného typu, než je E30
Odpovědět
Packall
Příspěvky: 134
Registrován: 24. 04. 2006 12:01

P: E34 Touring, 2.5i bez Vanosu rok 92

Příspěvek od Packall » 13. 02. 2008 09:18

Prodám kombajna E34, je to bezvanosová 2,5 ( tj 192PS ), najeto 350tis, motor šlape perfektně, je videt že před prodejem na tom delali dost vecí ( jsou na nem nové haice, spony atd.. ).
Auto je po výměně komplet předních ramen, stabilizátorů a čepů + na předku nové tlumiče KAyaba Excel-G ( plynové ) + brzdové desky ATE PowerPad + brzdová kapalina MOTUL RBF 600, svíčky NGK měněny před cca 200km ( nemel jsem po ruce tabulky před vánoci tak jsem zašel do Kelly že chci svíce a dali mi spatné ted už jsou tam dobré ).
Nový přední chladič ( tekl )

Auto je na 16" obuté 225/55 R16 zimáky ( zadní už to mají za sebou ).
Výbava : el. přední okna, zrcátka, panoramatickej šíbr ( 2xšíbr ), klima ( nenaplněná ), zadní síť na psy, vyhřívané sedačky, mlhovky, sport. volant ( už tam byl ).

Barva je diamant schwarz.

Auto je dovezeno krátce před vánoci z DE a přihlášeno (lůegální cestou ) na CZ papíry ( mylsím že nekde najdu i puvodní DE papíry.. musím pohledat ).
Jezdí krásně, dálka není problém zajíždet kolem 8.5l ( 5lidí +bagáž po dálnici klidným prumeren 140-160km/h ), Krysulka s tím ted jezdí na okrskách za 9,5.

Duvod prodeje : budeme kupovat funglovku a k tomu ješte přestavovat barák, takže si necháme E30 toura protože je v plynu a navíc bochom za nej moc nedostali. Přestavovat E34 na plyn se nám kvuli pul roku využití nevyplatí ( cca v září pude do háje i E30 a bude se kupovat druhá funglovka ).

Vady : je potřeba vyvařit cca 15cm prahu - vypadá to že minulý majitel ho nekde pomuchlal a promáčkl a prorezlo to - není třeba delat celý práh jen tu část.
občas se objeví chybová hláška oheldne brzdového obložení - ale je to kontrolované a nové takže spíše vidím nekde problém v kontaktu.
zacíná lehce chytat LZ blatník ( neí prožraný ) ve spoji v k nárazníku.
Drobné vady interiéru ( chybející překryt vypínače vyhřívání sedadel atd.. )
Praskle čelní sklo ( mimo zorné pole řidiče - je to v levm dolní rohu ) - chteli jsme to hodit n apojistovnu ale vcera přisel dopis psaný 6.2.08 ve kterém pojistovna píše že"..kvuli neodstranitelné chybe v pojistné smlouve nám vypovídají smlouvu k 21.1.08 .." a vracejí přeplatek..
Byla to taková poslední kapka...
Neříkám že je nebouraný, pokud se podívám pozorně vidím že jsou stříkané dveře řidiče a po celém boku se táhnou stopy po opravě škrábance, který ale opravili jen přes obě dveře na zadním blatníku je patrný dál. Auto jezdí v pohode, jen by potřebovalo dozadu nové gumy, přeci jen ta váha a výkon delají na sjetinách své.

Auto není bez chyby, ale na druhou stranu - jeden z nejvetších neduhů - přední náprava ramena atd - je komplet nový ( investice i s tlumiči a prací cca 25tis ).

Jo a ted mi Krysulka říká že je potřeba dotáhnout ručka...

Cena k jednání 65tis..
behem dne dodám fotky..

...
dodatek :
STK+ E do 11/2009, datum první registrace v zahranicí 29.04.1992
v TP zapsány pneu :
230/55 ZR 390
240/45 ZR 415 ( nevím co to zmanená - jaký rozmer ráfku - poradí mi nekdo ?? )

Kontakt :
602474765
nebo email
Packall@centrum.cz
sem moc nechodím takže prosím jakékooliv info na výše zmíněných kontaktech..
Individuální dovoz z U.S., Astrálie a dalších zemí ** pancerové hadice na míru**performance díly etc**silikonové hadice, spojky, kolena**Výprodej KN položek za zajímavé ceny**Zakázkové leštení vč límců kol**Denso iridium za super ceny**

Uživatelský avatar
Wocky
Příspěvky: 242
Registrován: 13. 09. 2004 18:03
Bydliště: Dolní Kralovice

Příspěvek od Wocky » 13. 02. 2008 10:09

A ja myslel, ze prave VANOS ma 192 PS :roll:

Packall
Příspěvky: 134
Registrován: 24. 04. 2006 12:01

Příspěvek od Packall » 13. 02. 2008 11:07

podle katalogů na netu co jsem procházel uvádejí 141kW pro oboje a to jsem si také vždy mylsel že paltí, že vanos/ bezvanos se liší jen prubehem křivky a spotřebou ( nekamenujte mne nejsem BMW-fil nekdo to jiste rozlouskne ) ale v TP ( i origo nemeckém ) je psáno 141kW.
Jinak pokud myslíš 170PS verzi tak jsou 12V motory, tohle je 24V.
Individuální dovoz z U.S., Astrálie a dalších zemí ** pancerové hadice na míru**performance díly etc**silikonové hadice, spojky, kolena**Výprodej KN položek za zajímavé ceny**Zakázkové leštení vč límců kol**Denso iridium za super ceny**

Packall
Příspěvky: 134
Registrován: 24. 04. 2006 12:01

Příspěvek od Packall » 13. 02. 2008 11:15

tak jsem pohledal :
http://www.usautoparts.net/bmw/engines/m50.htm

pokud pujdu podel komprese ( The M50 has a Compression_ratio of 10:1, and the M50TU of 10.5:1 )

tak Vanos i bez Vanos mají stejný výkon a liší se točivým momentem ( samozřejme časování vaček, komprese atd atd atd.. )
Individuální dovoz z U.S., Astrálie a dalších zemí ** pancerové hadice na míru**performance díly etc**silikonové hadice, spojky, kolena**Výprodej KN položek za zajímavé ceny**Zakázkové leštení vč límců kol**Denso iridium za super ceny**

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 13. 02. 2008 11:52

co maji na bmwklubu > x25i je výborný poměr cena-náklady na provoz-výkon, motor má litinový blok, verze s Vanosem (lze rozeznat díky bouli vpředu na hlavě na krytu ventilů) má lepší průběh momentu a spotřebu (verze bez Vanosu má zase ostřejší vačky a jde ihned za plynem), dvojitá kulatá koncovka výfuku, litinové svody do jedné trubky s katem a 1x lambdou, pak opět do dvou větví.

Odpovědět