Předběžně - E28 520i M20 r.v. 83

Prodej aut zn. BMW jiného typu, než je E30
Odpovědět
Uživatelský avatar
Gangsta
Příspěvky: 2176
Registrován: 28. 12. 2006 20:38
Bydliště: Blansko

Předběžně - E28 520i M20 r.v. 83

Příspěvek od Gangsta » 07. 06. 2007 19:53

Takze...

Chystam se prodat svoji lasku - BMW E28 520i... :cry:

Motor: M20 Jetronic, 125hp, bezkat.
Prosakuje tesneni pod hlavou a utika tudy olej (zanedbatelny mnozstvi).
Blok je tedy pochopitelne cely od oleje. Potrebuji seridit ventily, pac hodne klapou. Olej myslim nijak extremne nebere, ale tezko se to soudi, kdyz prosakuje pres to tesneni. Auto ma nalitano cca 210000km, ale to jen podle starych budiku. Vsechny cisla sedi, takze papiry jsou bez problemu. TEchnicka a emise je do 04/2008

Kvuli motoru je prodej pouze predbezny, protoze po jeho slozeni mi nejde vytocit vyse nez na 2500 otacek, ale pujde cca do mesice do servisu a pote budfe prodej okamzite aktualni. Nechci zbytecne prodavat auto s "vadou" motoru pod cenou, protze by to mohla byt i prkotina a pak by me to mohlo mrzet.

Karoserie: Na strane spolujezdce je chycen zadni lem a dole u dveri je to chycene kotrozi hodne (prumer cca 2cm). Na pravem blatniku je na horni casti az u kapoty je kousek zakitovanej - stejne tak na levem blatniku, ale tam je kitu vice kvuli "prorazenine" co tam byla. Je to jen zabrousene. Chystal jsem se na lak, ale nakonec se tak nestane. Zadni kapota je spatna, ale ne zrezla - je odreny asi bezbarvy lak. Predni kapota je poskrabana - mikro skrabanecky, ale verim ze el. lestickou to pujde rozlestit. Je tam take maly dulek (prumer cca 2cm). Auto bylo pravdepodobne bourane na ridicuv B sloupek. Je videt, ze byl "ohly" a je to v tech mistech kapku orezly. Ridicovy dvere nesedi na 100%. Strana u kliky je cca 0,5 cm vyse, ale dvere jdou s kapkou razanci s prehledem zavrit. V motorovem prostoru je kastle porezla, ale nic extremniho. Podbehy jsou komplet vytreny tlumexem. Narazniky jsou oba O.K. a chrom na nich je docela zachovaly - predni je zespod orezly, ale neni to videt. V mistech kde maji byt mlhy je to nejake pobastlene, ale nebije to do oci a nicemu to nevadi

Podvozek:

Zadni tlumice SACHS, predni asi original. Podvozek je mekky a auto se na nem dost naklani, ale pro 17" kola je to idealni nastaveni - auto neztratilo ani chlup z komfortni jizdy. NIC NEMLATI!

Vyfuk:
Nikdy jsem jej poradne nekontroloval, ale myslim, ze jeste neco vydrzi. V nekterem miste je dirka, protoze NEPATRNE "prdi".

Interier:

Budiky s otackomerem z 2.8i - vse funkcni, hlinikove krouzky, Triramenny volant - bez kuze, dobra klicka od sibru, predni sedacky z E34 - latkove, s loketkama, zadni sedacka z E28 M535i s loketkou a M stitky, "spodky" palubky jsou z E28 s bilym interierem, vse sviti a funguje jak ma - mimo osvetleni kastliku - neni tam ani to svetylko a nechtelo se mi s tim drbat, dobry koberec + original gumove koberecky, zrcatko je v el. pouze jedno, ale neni funkcni - duvod neznam, cerne kozenkove tapecirunky - neposkozene, predni okna v el. - nabastleno - zapojeno na stalych 12V ze zapalovace, digitalni hodiny v palubce - nabastleny - zapojeny take na stalych 12V - osvetleni napichnuto na spinani svetel, predni repro chybi, na zadku jsou takovy oranzovy normalne hrajici pioneery. Radio si nechavam. Novy komplet mechanismus na otevrerni kastliku.

Brzdy:

Predni kotouce naprosto O.K. - silu nevim, ale jsou ve dobrem stavu.
Vzadu bubny - rucka take brzdi dobre.

Nove znaky na obou kapotach. Central s DO - NABASTLEN - zapojen taktez na stalych 12V, kontrolni dioda u spinani ofuku, ORIGINAL NARADI SI TAKE NECHAM, rezerva origo alu 14" s dobrou pneu, original hever. Svetla sjou O.K. jen potrebuji nastavit spravny sklon, leva dalka se mlzi. Manualni antena. Servo.

Kola a pneu:
original kola z M3 E36 saloon 7x17", spatny lak, od cca 90km/h zacinaji vibrovat - jsou asi narazena, protze vyvazeny jsou dobre. Pneu jsou zimni, rozmer 225/45/17 vzorek cca 3 mm. Na predku jsou kvuli et na 3er podlozky z lehkeho kovu sila 25mm se stredenim, na PP kole se mi podarilo strhnout jeden zavit, takze kolo je jen na ctyrech sroubech.

Diferencial hodne huci a ani nevim jaky je stav oleje v nem.

Kdyby chtel nekdo dalsi info, tak jej poskytnu ZDE - staci napsat.

Prosim o zdrzeni se BLBYCH pripominek a OT. Na vsechny rozumne otazky odpovim.

Nejake foto:

Na vyzadani nafotim co budete chtit.

Cenovka: 25000,- - lze se rozume domluvit.

Koupil jsem jej za 12000,- uplne holy - 14" kola, interier uplne obyc apod. Berte v potaz to, ze ty kola taky maji nejakou cenu i kdyz nejsou uplne TOP. Na odpovedi typu - dam 15000,- hned nereaguji.

Vyhrazuji si pravo na ukonceni prodeje. Jsem na vahach jestli to auto mam, nebo nemam dat z domu, protoze jsem se do nej zamiloval a neni to pro me dopravni prostredek... :oops:


Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek

bodie 1
Příspěvky: 530
Registrován: 13. 07. 2003 08:57
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bodie 1 » 10. 06. 2007 16:48

To auto je minějaké povědomé,není koupeno odemne.-)

Uživatelský avatar
Gangsta
Příspěvky: 2176
Registrován: 28. 12. 2006 20:38
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Gangsta » 11. 06. 2007 21:15

Jen tak cirou nahodou jo... 8)

Pravdepodobne ale zustane doma... :oops:
Obrázek

bodie 1
Příspěvky: 530
Registrován: 13. 07. 2003 08:57
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bodie 1 » 12. 06. 2007 18:34

Nutno podoknout že vypadá dobře:-)

Uživatelský avatar
Gangsta
Příspěvky: 2176
Registrován: 28. 12. 2006 20:38
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Gangsta » 20. 06. 2007 21:15

Jsem ochoten rozumne slevit. Necham ji opravit a sla by do sveta, jen ji nikdo asi nechce.

Za motor se zarucim, ze bude O.K., protoze dle prozatimnich spekulasi jsou K.O. vstriky, takze budou vymeneny...

Takze aktualni...

UP
Obrázek

Odpovědět