BMW 325i Touring-65000kc
BMW 325i Touring-65000kc
Je na prodej:BMW e30 325i Tour r.v.89 naj.214tis. km cervena barva el. okna velky bord computer sibr el. zrcatka inerier jak novy obyc sedacky nikde netrhnute svetly interier je to na orig. bbs pavuciny nikde neskrabnute obute na novych sipovytych pneu najeto cca 1000km mlhovky v zime nejezdene absolutne bez koroze novy olej plna syntetika cca 2000km meneno spousta veci bez dalsich investic nalejt benzin a jezdit!!!!duvod prodeje:vzali mi ridicak fotky mam byl bych moc rad kdyby je sem nekdo dal.
michal.hory@seznam.cz. já je sem dám...
e30 325iT, e30 320i, e30 320i, e30 325i, e30 318is, e34 535i, e30 335i, e30 318isT, e30 320iTM50, e30 327iT, e36 318is, e30 316iT, e30 327i, e39 528i, e36 320iT
325i
Ja myslím že velký board vypadá trochu jinak a proč maš baterku ve předu myslel sem si že 2,5ky mají origo baterku vzadu aspon ja to tak mam jinak ujde
ex318 m10 karbec,325i m-tech 1 luxusní kára,2x 318i m10 kua to je nuda,nova 320i na 13kach to jede,new 525e/i e28 US ,520I e28 driftcar R.I.P.passat b4 tdi ,528i e28vrak,E28 eta mat delfín,Alpina E39 avusblau
Jednoduše, sání z 2.0 máš nahoře v tom červeným touringu a sání z 2.5 vypadá takhle:bmwman píše: Jak rozeznám sání 2 od 2,5.

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Re: 325i
některy kombiky i 2.5 maj baterku ve předuV6 blázen píše:Ja myslím že velký board vypadá trochu jinak a proč maš baterku ve předu myslel sem si že 2,5ky mají origo baterku vzadu aspon ja to tak mam jinak ujde

MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
Re: hezké
tak se podivej pořádně a rozdilu si všimnešmattli píše:nejsem nějakej extra odborník,na sání,ale čumin na ty obě fotky a rozdíl nevidimrád si nechám rozšířit vědomosti?Ale mám taky 2.5 a beterku mám u motoru?

MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
Re: hezké
Lukas-e21 píše:tak se podivej pořádně a rozdilu si všimnešmattli píše:nejsem nějakej extra odborník,na sání,ale čumin na ty obě fotky a rozdíl nevidimrád si nechám rozšířit vědomosti?Ale mám taky 2.5 a beterku mám u motoru?


325i
2,5ka ma kulatější sáni a 2litr ma víc zahle tenhle rozdíl musíš poznat vypadá to totiž upně jinak
ex318 m10 karbec,325i m-tech 1 luxusní kára,2x 318i m10 kua to je nuda,nova 320i na 13kach to jede,new 525e/i e28 US ,520I e28 driftcar R.I.P.passat b4 tdi ,528i e28vrak,E28 eta mat delfín,Alpina E39 avusblau
Re: hezké
Tak tady jsou hlavní rozdíly:mattli píše:nejsem nějakej extra odborník,na sání,ale čumin na ty obě fotky a rozdíl nevidimrád si nechám rozšířit vědomosti?Ale mám taky 2.5 a beterku mám u motoru?

2.5 má větší průměr jednotlivých "trubek", rádius ohybu je větší a plynulejší, 2.0 má spíš takový zlom a jsou úplně jiný ty žebra mezi trubkama na odlitku.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Re: hezké
BOOST píše:Tak tady jsou hlavní rozdíly:mattli píše:nejsem nějakej extra odborník,na sání,ale čumin na ty obě fotky a rozdíl nevidimrád si nechám rozšířit vědomosti?Ale mám taky 2.5 a beterku mám u motoru?
2.5 má větší průměr jednotlivých "trubek", rádius ohybu je větší a plynulejší, 2.0 má spíš takový zlom a jsou úplně jiný ty žebra mezi trubkama na odlitku.
Tak jsem zase chytřejší, až si půjdu koupit svoje vysněný Bawo.

Chci BMW, přece nebudu jezdit s předohrabem.
- Dieter Bonrath
- Příspěvky: 352
- Registrován: 02. 05. 2006 17:05
- Bydliště: Praha
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Já koupil E34ku, taky jsem se divil proč má baterku na čumáku a když jsem zvednul zadní sedačku, tak tam na ní byla komůrka taky a dokonce i přivedená kabeláž 

Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Mám taky origo 2,5 toura a baterku mám vpředu a vím, že sem se bavil s ufem a ten to má to samý. Baterka se dávala dozadu kvůli rozložení váhy a tour má těžší prdel tak asi proto sou barerky vpředu, ale to je jenom taková moje dedukce třeba to je blbost.bmwman píše:Tak se ještě dohodněte, jak je to s umístěním toho akumulátoru...