BMW E34 520i

Prodej aut zn. BMW jiného typu, než je E30
Odpovědět
Uživatelský avatar
Pivson
Příspěvky: 411
Registrován: 12. 02. 2003 09:54
Bydliště: Praha

BMW E34 520i

Příspěvek od Pivson » 22. 01. 2007 11:15

BMW E34 520i

Motor 2.0 95 kW / 129 PS
Rok výroby 6/1989
Technická a emise do 8/2008
Konečný VIN: BB30094
Barva: delfínová metalíza
Najeto 321 000 km
Dne 4.2.1992 byla provedena výměna za nový motor a ten má najeto 193 700 km – doložím.



Výbava:

Automatická klimatizace, manuální převodovka, samosvorný diferenciál – 25% , el. přední okna, ABS, vyhřívané zámky řidič a spolujezdec, přední mlhovky, podsvětlená řadící páka s logem M, zadní křídlo originál Hella s TUV, centrální zamykání, vyhřívaná zrcátka a elektricky stavitelná, výškově stavitelné přední sedačky, opěrky hlavy na zadních sedačkách, skivak s opěrkou, koberečky, hodiny, originál BMW rádio, reflexní červený plast Hella pod zadní SPZ, stavitelný volant, vývod zásuvky 12V v kufru, originální lékárnička, originální opravná sada na lak od BMW, vyleptaný VIN na všech sklech.

Prodej bez vyobrazených alu kol. Budou dodány plechové disky + poklice.



Historie auta:

Auto bylo koupeno 26. 6. 1989 v německu jako firemní. Do 12. 3. 1992 bylo provozováno po německu. Dne 12.3. 1992 bylo individuálně dovezeno majitelem do ČR a do roku 5/2001 bylo tímto jedním majitelem provozováno a udržováno.

K autu jsou kompletní doklady – kupní smlouva a popis výbavy z autosalonu v roce 1989, dodací dokumenty z autosalonu z 26.6. 1989, německý TP, kompletní a originální servisní knížka, vyplněná do 300 000 km, doklad o výměně nového motoru v servisu BMW v německu, uživatelský manuál, doklady o servisních operacích a vyměněných dílech, doklady o dovozu a proclení auta 12.3. 1992 v ČR (ČSFR).

Auto bylo do roku 5/2001 servisováno pouze v německu a bylo o něj pravidelně staráno – doložím faktury.

V roce 5/2001 jsem ho koupil já a po půl roce ho přenechal otci. Při koupi najeto 304 000 km, současný stav km je 321 000 km.

Auto bylo do 4/2006 celoročně garážováno.

Za dobu co bylo auto u nás, byli udělány tyto opravy:

- výměna rozvodového řemene (najeto 8 tisíc)

- nový přední díl výfuku včetně katalyzátoru 8.10.2001 (doložím)

- výměna tlakového čidla klimatizace, nová náplň klimatizace, kontrola ( provedeno 6/2006)

- seřízení motoru, ventilové vůle, výměna filtru, oleje FINA (najeto 4000 km)

- několik drobností



Popis stavu:

Auto se vzhledem k věku nachází v pěkném stavu, lak zachovalí a původní. Samozřejmě se najde pár škrábanečků, ale nic hlubokého a velkého. Auto nebylo bouráno, možná byl lakován nárazník, ale nemá žádné poškození nosných částí karoserie (přesvědčíte se prohlídkou). Koroze – víčko nádrže (dodám jiná v jiné barvě) opravená mírná koroze na spodku dveří pod lištami, spodní lišty schází.
Vadná lambda sonda - přidám jinou dobrou, jen namontovat.
Přední jedno dálkové světlo se rosí, prasklina na mlhovce – nezatýká a dodám jiné sklo na výměnu.

Auto jezdí dobře, nebouchá, startuje bez problémů a tak.

Napsat můžu cokoliv, ale osobní prohlídka je nutná.

Nabídněte cenu
603733807
bmwe34@seznam.cz
S BMW na věčné časy!

Uživatelský avatar
Pivson
Příspěvky: 411
Registrován: 12. 02. 2003 09:54
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pivson » 22. 01. 2007 11:19

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
S BMW na věčné časy!

Uživatelský avatar
marty87
Příspěvky: 1295
Registrován: 23. 04. 2006 17:48

520

Příspěvek od marty87 » 22. 01. 2007 14:00

8)
Clio RS 2009 - malá raketa odešla. Ropa TDCi power přišla

Odpovědět