Prodám 520i V6 e34 ofic. LPG BRC
Prodám 520i V6 e34 ofic. LPG BRC
Prodám BMW 520i V6 e34 šedá metalíza, rv. 91, tříramenný volant, dřevěné doplňky-volant, řadička, kliky zevnitř, el. zrcátka, el. bederní opěrka, centrál, šíbr, po koupi (před půl rokem-moje první BMW), jsem udělal novou STK/ME a nechal namontovat LPG BRC (22.500,-)nádrž 60l, přepínání plyn, benzín, automat, vše nové, doklady, ofic. zapsáno v TP, jezdím v klidu kolem 10-11l plynu. Kaoserie pěkná, naprosto bez koroze. Auto jsem kupoval po 60l důchodci, který garážoval a najel s ním 4000km za 3 roky! Po koupi jsem hledal únik chlad. kapaliny, tak jsem vyměnil těsnění pod hlavou a pri jednom i komplet všechna kolem(sací+výfukové) a rozvodový řemen s kladkou, ale nakonec to byla vodní pumpa, takže ta je taky nová. Dále jsem vyměnil všechny tlumiče za nové (NK-Dánsko), opravil veškeré osvětlení(jsem elektrikář), přístrojovku-osvětlení+akumulátory na ekonoměr-nefungoval), brzd. kotouče a obložení byly perfektní(ty asi měnil bývalej majitel). ruční brzda ok. Na STK naprosto bez problémů. Dál jsem vyměnil konc. díl výfuku, kat funkční. Ještě jsem si tam namontoval společnou loketní opěrku na přední sedadla(tu samou, co je vzadu-samozřejmě jde taky vyklopit. Dále výměna oleje a filtru(esso 10W-40) a chlad. kapaliny (-40). Ještě jsem si namontoval relé palivového čerpadla(automaticky vypne při přepnutí na plyn, aby se hodiny v kuse zbytečně netočilo a nemusím hlídat, zda mám trochu benzínu, aby nejelo nasucho. Dále jsem přikoupil autorádio a zesilavač pro subwofer, který jsem namontoval pod zadní sedadlo do toho nevyuž. prostoru. Přední ozvučnice jsem zatlumil, aby nerezonovaly. Určitě jsem si na nějaké drobnosti nevzpomněl, ale funguje prostě i ta poslední kontrolka, žádné hučení ložisek nebo kardanu atd. Auto mám teď na zimních pneu na origo 15 plech. kolech i s origo puklicema, dále mám k němu jedny 15alu Borbet, na kterých jsem ho koupil. Ty by byly v ceně. Pak jsem přikoupil krásná pětipaprsková kola 8*16