E34 525tdsA touring - závada na motoru

Prodej aut zn. BMW jiného typu, než je E30
Odpovědět
Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

E34 525tdsA touring - závada na motoru

Příspěvek od Míšánek » 19. 01. 2016 00:14

Bohužel jsem okolnostmi nucen prodat e34 :(
Přesné typové označení vozidla: BMW E34 525TDSA
Druh karoserie: touring
Rok výroby: 1995
Objem válců: 2497
Výkon: 105kw
Druh paliva: nafta
Barva: oxfordgreen metalic
Počet najetých kilometrů: 447140 km
Stav vozidla: závada na motoru - nejspíše vadný blok.
Platnost STK: 04-2016 - eko zaplacena
Cena: 45 000
Popis výbavy: PDC, lichpacket, klimatizace, palubní telefon, skivak, samostmívací vnitřní zrcátko, interiér kombinace černé kůže a klavírového dřeva, anatomické sedačky s loketníma opěrkama, el. stavitelné a vyhřívané sedačky, el. stavitelné a vyhřívané zrcátka, vyhřívaný zámek řidičových dveří, tempomat, navi, dvb-t tuner, subwoofer + zesilovač, imobilizér, dálkové centrální zamykání, funkce coming/leaving home (zapojeno na parkovačky a mlhovky), automatické denní svícení LED kroužkama, tmavé Hella světla + bixenonové projektory (zástavba provedena https://www.facebook.com/svitlip ), nezávislé topení, vestavěné monitory v opěrkách předních sedadel, airbag řidiče a spolujezdce, shadowline, tažné zařízení na 1900kg

Popis provedených oprav: začátek a průběh roku 2015 - měněny komplet rozvody motoru (oba řetězy, napínák, lišty i kola, vše BMW - najeto cca 20 000km), nový termostat (Valeo), nová vodní pumpa (Behr) a kladky, měněna viscospojka (Hella), nové přední brzdy (kotouče ATE powerdisc + desky ATE), komplet nové ramena na přední nápravě (Meyle HD),seřízeny vstřikovací trysky (Bosch service), vyměněn klínový řemen kompresoru a napínací kladka, nová hadice od turba k IC + horní koleno od IC do sání (origo BMW), v r. 2013 výměna stávajících světel za bixenony s kroužkama, zadní brzdy komplet, nyni na motoru namontována srovnaná hlava bez sebemenší praskliny (v případě zájmu neni problém přiložit foto), nové zimní obutí (viz. foto)

Popis nutných oprav, nebo nedostatků: bohužel vadný motor, což je i důvod prodeje. Nemám možnosti a už ani moc chuť se v tom vrtat :( Na začátku roku 2015 byla měněna hlava (mimojiné i s rozvodama a ostatníma věcma, popsanýma výše - v případě zájmu doložím fotografiemi), poněvadž motor začal tlakovat do vody. Téměř celý zbytek roku 2015 auto fungovalo bez větších problémů až do konce toho roku, kdy opět začalo tlačit vodu ven. Tudíž jsem pořídil novou hlavu bez jediné praskliny ( www.bmwchotetov.cz), vyměnil ji, nicméně při výměně nejspíše povolil jeden závit v bloku motoru. Každopádně auto teď běží na pět válců a tlakuje do vody. Co jsem se dozvěděl, tak u TDS motorů se údajně propadá blok mezi 5. a 6. válcem. Je pravda, že blok jsem rovnat nenechal při minulé výměně hlavy, a ani při téhle. Tohle auto by bylo nejideálnější pro někoho, kdo má k dispozici dobrou m51 a chtěl by e34 s dovolím si říct nadstandartní výbavou. Té taky odpovídá cena. Výměnu dílů, kterou jsem popsal garantuji, nic si nevymýšlím a o auto jsem se snažil starat jak nejlépe jsem mohl, tudíž žádné starline díly apod. na něm nikdo nenajde. Taktéž jsou zde drobné kosmetické vady, nejvíce viditelné na řidičových dvěřích (to nejhorší jsem nafotil). Ještě podlaha u spolujezdce je trošku chycená, ale žádné drama to neni, v autě neni mokro. Jinak nosné prvky karoserie jako například kostky atp. jsou naprosto v pohodě, páté dveře taktéž bez koroze. Jednám na rovinu, takže jsem fotil převážně věci, které jsou na kastli horší. Dále za studena trochu klouže spojka hydroměniče, než se ohřeje olej v automatu. Poslední věc, kterou bude potřeba udělat je výměna tlumičů a eventuelně zadních pružin ( nové horní uložení předních tlumičů Sachs mám a dám je k autu). Nebýt závady motoru, tak tohle auto rozhodně do světa dál nepouštím. Auto jsem teď v mrazech nechtěl máchat ve vodě, proto teď bohužel vypadá tak, jak vypadá, za což se omlouvám. V případě zájmu dodám foto umytého auta z minulé sezíony. Jinak servisní knížku mám vedenou. Sice svépomocí a ne od origo servisu, ale aspoň v ní lze dohledat, jak o auto a v jakých intervalech bylo pečováno. Jinak je vedena od doby, co auto vyjelo z fabriky. V případě zájmu taktéž neni problém nafotit. Možno se domluvit i na případném odvozu vozidla na podvalníku, bude-li zájem.
Kontakt: 603 954 257
Fotky jsem umístil na stávající odkaz: http://mishanekcz.rajce.idnes.cz/E34_525_TDA
No smoke, no fun...
Obrázek

Odpovědět