Prodáno
-
- Příspěvky: 58
- Registrován: 26. 09. 2011 18:53
Prodáno
prodáno, smazat
Naposledy upravil(a) angelinaM3 dne 10. 08. 2014 15:06, celkem upraveno 1 x.
Tak jsem se byl včera na auto podívat a moje dojmy jsou takové, že auto se na fotkách zdá krásné, ale realita je klasika jiná.
Kastle relativně zachovalá je, ale to, že byl zedřený celý pravý (plastový) práh, tak o tom mi majtel neřekl nic a zjistil jsem to až na místě. Orezlinky sem tam jsou, přední blatníky jsou nezrezlé (levý je lakovaný), zadní páté dveře jsou zdravé taky, kapota je rovná, nelakovaná a neorezlá. Ale levý práh už je solidně chycený, že už to je vidět i z pod plastového prahu. Na té samé straně už se něco málo objevuje i u zadního lemu ve dveřích (klasika spodek). Zadní lemy jsou jinak v pohodě. Na 20 let starou e34 jakštakš slušný stav kastle. Automat řadil hezky, celkem plynule a během jízdy cosi vrzalo na zadní nápravě, asi ramena. Zadní brzdy byly celkem k.o.
Nejhorší ale je, že po nastartování motor klepal, čimž jsem já osobně ztratil zájem... jinak motor za tepla hůř startuje, ale to mají snad všechny e34 tds.
Za mě by vůz měl cenu tak 25 tisíc max...
Kastle relativně zachovalá je, ale to, že byl zedřený celý pravý (plastový) práh, tak o tom mi majtel neřekl nic a zjistil jsem to až na místě. Orezlinky sem tam jsou, přední blatníky jsou nezrezlé (levý je lakovaný), zadní páté dveře jsou zdravé taky, kapota je rovná, nelakovaná a neorezlá. Ale levý práh už je solidně chycený, že už to je vidět i z pod plastového prahu. Na té samé straně už se něco málo objevuje i u zadního lemu ve dveřích (klasika spodek). Zadní lemy jsou jinak v pohodě. Na 20 let starou e34 jakštakš slušný stav kastle. Automat řadil hezky, celkem plynule a během jízdy cosi vrzalo na zadní nápravě, asi ramena. Zadní brzdy byly celkem k.o.
Nejhorší ale je, že po nastartování motor klepal, čimž jsem já osobně ztratil zájem... jinak motor za tepla hůř startuje, ale to mají snad všechny e34 tds.
Za mě by vůz měl cenu tak 25 tisíc max...
E30 ´86 M20 Coupe M-Tech I "Chromtechnik"
E34 ´93 M50 Tour "Mobydick II"
E34 ´93 S38 AvusPower
E36 ´97 m43 Tour Dayly
E34 ´93 M50 Tour "Mobydick II"
E34 ´93 S38 AvusPower
E36 ´97 m43 Tour Dayly
-
- Příspěvky: 58
- Registrován: 26. 09. 2011 18:53
Děkuji za dojmy.
- zedřený celý plastový práh - podřený práh 70 cm pod zadními dveřmi
- orezlinky sem tam jsou - na karoserii není ani pupínek pod lakem
- spodní hrany dveří jsou orezlé, proto tam
nejsou plastové kryty, nicméně je k vozu
přidávám.
- prahy solidně chycený - maník se pod auto ani nesehnul aby se na něj
podíval zespod
- auto bez problému zvedáno
heverem, nejsem si jist zda jsou pod plastovým
deklem prahy zdravé nebo shnilé. Ovšem
komentář mi přijde dost přehnaný.
- slušný stav kastle - souhlasím, spíš bych řekl, že po tom co jsem si
prošel X e34 je velmi pěkná.
- zadní brzdy K.O. - ručka funguje, desky tam nějaké jsou, kotouče jsou
normálně obržděné, samozřejmě nejsou nové, ale
rozhodně ne K.O.
- motor klepal - o tom jsem vůbec nevěděl, nikdo kdo doposud auto slyšel
žádné klepání neslyšel. Já také ne.
- člověk se musí zaposlouchat, je to takové jemné tepání.
normálně bych na to vůbec nepřišel
- motor nic špatného nedělá, pěkně táhne, volnoběh
klidný, nehřeje se
- motor za tepla špatně startuje - souhlasím, nejspíš čerpadlo na motoru.
- chytne vždycky, neřešil jsem.
Závěr:
Za 25tis si kupujte vraky co se prodávají na internetu. Samozřejmě auto není nové a nějaké výše zmíněné vady má. Ovšem také má plusové body. Je dle mého názoru zachovalé, originální, nezbastlené. Auto Nikam netáhne, motor jde dobře do tahu, převodovka řadí hezky. Má funkční klimu, tempomat. Je po faceliftu. Nyní nová STK, EM a čistopis. Hlavně se z něj nechá udělat extra hezké auto. S tím to také prodávám.
Přál bych si, aby auto uměl někdo ocenit. Nepotřebuji ho nutně prodat. Myslím, že kombinací - orientblau metallic, faceliftem, modrým interierem, výbavou a i motorem je vozidlo zajímavé a pro někoho má smysl ho chtít.
Lidi jenž čekají nový nebo zánovní vůz BMW za 36000,- ať si hledají mezi jiným typem aut.
Kdyby měl někdo zájem, jsem ochoten se na místě bavit o mírné slevě, na nedostatky. Jinak si za cenou stojím.
- zedřený celý plastový práh - podřený práh 70 cm pod zadními dveřmi
- orezlinky sem tam jsou - na karoserii není ani pupínek pod lakem
- spodní hrany dveří jsou orezlé, proto tam
nejsou plastové kryty, nicméně je k vozu
přidávám.
- prahy solidně chycený - maník se pod auto ani nesehnul aby se na něj
podíval zespod
- auto bez problému zvedáno
heverem, nejsem si jist zda jsou pod plastovým
deklem prahy zdravé nebo shnilé. Ovšem
komentář mi přijde dost přehnaný.
- slušný stav kastle - souhlasím, spíš bych řekl, že po tom co jsem si
prošel X e34 je velmi pěkná.
- zadní brzdy K.O. - ručka funguje, desky tam nějaké jsou, kotouče jsou
normálně obržděné, samozřejmě nejsou nové, ale
rozhodně ne K.O.
- motor klepal - o tom jsem vůbec nevěděl, nikdo kdo doposud auto slyšel
žádné klepání neslyšel. Já také ne.
- člověk se musí zaposlouchat, je to takové jemné tepání.
normálně bych na to vůbec nepřišel
- motor nic špatného nedělá, pěkně táhne, volnoběh
klidný, nehřeje se
- motor za tepla špatně startuje - souhlasím, nejspíš čerpadlo na motoru.
- chytne vždycky, neřešil jsem.
Závěr:
Za 25tis si kupujte vraky co se prodávají na internetu. Samozřejmě auto není nové a nějaké výše zmíněné vady má. Ovšem také má plusové body. Je dle mého názoru zachovalé, originální, nezbastlené. Auto Nikam netáhne, motor jde dobře do tahu, převodovka řadí hezky. Má funkční klimu, tempomat. Je po faceliftu. Nyní nová STK, EM a čistopis. Hlavně se z něj nechá udělat extra hezké auto. S tím to také prodávám.
Přál bych si, aby auto uměl někdo ocenit. Nepotřebuji ho nutně prodat. Myslím, že kombinací - orientblau metallic, faceliftem, modrým interierem, výbavou a i motorem je vozidlo zajímavé a pro někoho má smysl ho chtít.
Lidi jenž čekají nový nebo zánovní vůz BMW za 36000,- ať si hledají mezi jiným typem aut.
Kdyby měl někdo zájem, jsem ochoten se na místě bavit o mírné slevě, na nedostatky. Jinak si za cenou stojím.
hele, kdybych Wosu neznal a nevěděl že má ve svym TDS motoru nasypanejch 50 litrů a ten motor běží líp než polovina benzínovejch aut tady v inzerci tak věřim tomu že pozná kdy TDS klepe a kdy ne...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé