Vzhledem k tomu, že se vyloupl jeden jednorožec, kterého bych opravdu chtěl ale nemůžu dom přitáhnout čtvrtý auto, musim se toho nejperspektivnějšího zkusit zbavit a proto je můj (a klubově putovní) kompost k dispozici.
Stav řekl bych nadprůměrnej, detaily viz viewtopic.php?f=22&t=114974&start=120 Nájezd podle tacho 114 000 km cca a asi je to pravda, STK do 23.2.2025, velmi zachovalý stav.
V kostce: vymeněný vechny kotouče + desky (vepředu TRW, vzadu Meyle), repas obou předních třměnu + nové hadičky a trubičky.
Včšechny tlumiče KYB Excel-G, pružiny Eibach Pro-Kit, uložení vepředu Lomferder a vzadu meyle, vepředu nové origo podložky a tesnění ve složení uložení. Nový oba spojkový válečky (TRW) + pancéřová hadička. Oleje + filtry teď ořed STK, leju tam Total 5W40. Novej vejfuk.
Jede to dobře, dobře to brzdí, ABS + AC funguje a nesvítí, šíbr funguje, okna fungujou.
Vyvařený prahy kolem předních zvedacích bodů, ale body samotný byly netknutý + držák stabíku u řidiče.
Po komplet GO predni napravy - vsechny čepy, SB, hadice k servu, nadobka na servoolej, servoolej, servoolej po vymene
Sada zimních pneu 185/65-15 na kanáldeklech na dojetí (4,5 mm, 3 roky starý) + sada letních ROD 0057 7,5x16 ET 35 s novejma gumam Kleber 205/55-16 (kupováno letos v červnu).
Loupe se blatnik u prahu - respektive se z krupice oloupala barva, koroze tam neni ale není to ani hezký ...
chybí plech co drzí rezervu (shnil) - rezerva je v kufru
Vady:
Aretace čudle vyhřívání pátejch dveří nefunguje, používám malej klínek.
Sloupnutá stropnice z krytu šíbru, A sloupky se pomalu začínají loupat a stropnice celkově je v kondici 8 z 10
Neorigo rádio JVC ale zapojený přes redukci, do kabeláže se nehrabalo.
V autě se mnou občas jezdí děcka, takže interiér už nevypadá jako úplně novej, ale pořád je nadprůměrněj.
Ručka brzdí na jedno kolo sportovně, chce to vyměnit štít, oba štíty nové jsou v ceně.
Trochu rosí gufero na výstupu převodovky, diferenciál je suchej
Co by bylo potřeba udělat:
K dokonosti dle mě chybí udělat brzdový trubky na zadní nápravě (jsou původní) a zamyslet se co se zadníma lemama (jestli něco)
Cena je na dohodě, ale pod 60 000 nejdu - za 37 jsem koupil, dalších zhruba 40 jsem do něj pustil a troufám si říct, že druhej takove kompost už není. Bez jednorožce to zvládnu a tohle mě vydrží v klidu vozit dalších 20 let, pokud to někde neromlátim.
Možná výměna za nějaký vyšší (světlou výškou) auto s tažným - jako Vitara, Jimny, RAV4 apod ... Potřebuju něco pracovního a pro radost jsem si koupil motorku (ano, krize středníhi věku asi ...)
E36 316i Compact - k dispozici
E36 316i Compact - k dispozici
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Re: E36 316i Compact - k dispozici

EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA