e34 TDS touring - kuchačka?

Prodej aut zn. BMW jiného typu, než je E30
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ropák
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1025
Registrován: 03. 05. 2007 23:14
Bydliště: Hluboká n/Vlt.
Kontaktovat uživatele:

e34 TDS touring - kuchačka?

Příspěvek od Ropák » 11. 10. 2017 11:10

Hoši, vole. Jelikož už nechci bejt ani trošku ropák, nabízím k prodeji (či výměně) svýho kombíka. Jmenuje se Rudolf (příjmením Dýzl). Legendární 525 fdehtu, na vrakovišti by vynikl svým půvabem. Už s ním nechci mít nic společnýho.
Přesný typový označení:
Totálně Dojebanej Sráč.
Stav vozidla:
Spotřební mrdka.
Najetý kilometry:
Nikdo neví. Na budíkách, než se nedávno vysralo počítadlo, svítilo necelých 400k. Ale tomu nevěřím, podle celkovýho stavu tipuju spíš tak na Měsíc a zpátky.

Začnu kladama, abych ctěnýho zájemce hned nevyplašil.
Tažný na 2100 kg, nový komplet brzdový vedení, vpředu nový kotouče a destičky, 2 nový přední gumy. Všechny pneu jsou z dodávky – sice na silnici moc nedrží (hlavně ty zadky za mokra – takže pro mladýho začínajícího driftéra jasná volba), ale zase je fakt umění píchnout a kilometrovej výkon super. Nový pakny ručky, nový horní uložení zadních tlumičů – kdo zná, ví jakej je to nanicovatej plíšek (než se vymlátí guma, rozpadne se ta kovová část úplně na prach). Z auta nic nechčije, ABS funguje, na podvozku nic netluče, nejsou vyřízlý katalyzátory, v přístrojovce nesvítí žádnej vánoční stromeček. Jen lampička airbagu žhne asi půl minuty po každým nastartování, pak zhasne. Jestli jsou pytle vystřelený nevím, nikdy jsem se tam nedíval. Židle v kožaku, výhřev prdelí pro tučný bařtipány, jinak socka. Jelikož je kchár hustě v tůni, ve světlometech je zástavbovej xenon a na všech zadních sklech černý fólie - nalepovaný kdysi dávno, možná u fašistů. Už jsem to s tím vším koupil. Centrál bez dálky, tři klíče. Novej olej, nemrzka, olej do servotoče a v převodovce (ten samej), brzdovka taky samozřejmě k těm trubičkám. Motor je po velký opravě, která stála nezměrný úsilí, nehoráznou spoustu času, docela na můj vkus i balík peněz a stojí to úplně za hovno. O tom se s dovolením ještě rozepíšu.

Vsuvka pro milovníky tlustospisů aneb info o pohonný jednotce:
Auto začalo žrát chladící směs. Takže jsem shodil hlavu, a tím si posral další rok života. Vybral jsem ze svých železných zásob jinou (fakt pěknou) hlavu, nechal ji líznout, zabrousil ventily, nový gufera, všechno těsnění, šrouby, jo, a házim to tam zpátky pod tlakem, už je to hotový a konečně sypu. Jenže jsem asi nějak dobře nedotáhnul vačkový kolo, to se asi po 5 tis. km povolilo a tramtadadá – motor se potkal. Pro pobavení - bylo to ve všední den asi v deset večír a já zrovna táhnul podval s třícou, takže akce jako cip dostat to všechno domů. Shodil jsem opět hlavu, ventele samozřejmě fpiči, takže jsem je vybral z tý původní palice, vodítka naštěstí přežily, opět zábrus, gufera, těsnění všeho, šrouby, nový hydroštely, koupil jsem v BMW jednu napínací lištu, co už byla projetá na hadr, všechno jsem to se skřípěním zubů složil a domluvil si v „servisu“ nastavení čerpadla. Ráno jsem tam odjel, do kufru si hodil hapinu, že si něco zařídím ve městě a tak. A že to za tři hodiny bude hotový. Za dvě hodiny ser-více volá: „Přeskočil nám rozvod. Jste kokot, že jste nám neřekl, že je to tak vytahaný“. Já: „Kokoti jste vy, když u takovýhle paštiky točíte motorem v protisměru“. Proběhlo ještě několik kokotích výměn a zavěsili jsme. Ještě že jsem měl s sebou ten picigl, poněvadž domů to mám přes dvacet kiláků. Nechal jsem jim tím skvostem německýho inženýrství přes dva měsíce krášlit provozovnu a pak ho potupně odtáhl na laně s tím, že mi tohle auto asi není souzený. Další měsíc a půl jsem kolem polovraku doma chodil obloukem a se sklopenou hlavou plival na pneumatiky. Teď jsem se už ovšem nakrknul a střihnul si třetí fajnovou rozborku (hlava dolů naštěstí nemusela, jelikož jim skočil jen spodní řetěz). Votuzidlo už je zase v pohybu, začínám bejt na M51 vážně odborník :twisted: Ovšem jde jak pumpa na sračky. Čerpadlo mi připadá, že má takhle von voko jen dvě nastavení: Buď auto jede celkem normálně, ale blbě startuje a při vyřazení furt chcípe, nebo je to úplná zdechlina, v otáčkách má tvrdej kovovej zvuk, ale chytá na drc studený teplý a nechcípe. Pravda bude asi někde uprostřed, ale kam si to mám kurva dát seřídit?!
Konec vsuvky. Jasně, řeknete si, to není žádná anabáze. U primárního/sportovního vozu, na kterým vám záleží, by ani nebyla, ale u užitkáče je to mr*at.

No a tím se dostáváme k záporům:
Je to rezatý (spodek docela zamaskovanej tím černým asfalthnusem). Jedinej karosářskej díl není zdravej – buď hniloba, ťukanec, odřenina, nebo všechno dohromady. Někdy v minulosti to bylo asi napálený na pravej zadní roh a je to vidět u víčka nádrže. Tlumiče to nemá, hlavně zadní. Vůle na volantě jako prase, řazení jde malinko ztuha. Všude něco vrže, hlavně v panorama šíbru, kterej skutečně nehodlám rozebírat, zas takovej automasochista nejsem. Za dobu svýho vlastnictví jsem to myl asi dvakrát. Je KO (zohybaná) pravá přední stahovačka, takže je odpojenej motor ve dveřích, aby to někoho nenapadlo zkusit. Dolů okno ještě trochu jde, nahoru už samozřejmě nikolivěk. Místo počítadla kilometrů svítí jenom oranžovej rámeček. Kůže obšití volantu je úplně rozedraná. Je tam hnusný neorigo rádio. Jak jsem zmínil, motor nemá pěknej zvuk, je hlučnej, něco tam šustí, rezonuje, hvízdá. Není nastavený vstřikovací čerpadlo. UŽ MĚ TO NEBAVÍ.

Potenciálnímu kupci ještě zařídím novou technickou, která už díky výše uvedený dlouhodobý nepojízdnosti ráčila propadnouti. Sice se mi tam s tou hujdou vůbec nechce, abych si proti sobě zbytečně nepopouzel svýho člověka, ale zas kdo by to koupil bez TK, že, když to nejde ani přepsat. S tím budu asi muset vyřešit i ty budíky, protože předpokládám, že bez funkčního počítadla, co si musejí vyblejsknout, mi to nedají.
„Eko“zmrdizlodějna vyřešená ještě postaru na kripla. Jako bonus k týhle raketě na kolech novej šťastnej majitel získá i docela pěkný SPZ (když už se teď nemění).
Můžu přidat karosářský díly v barvě, 3x dveře (včetně těch, kde je potřebná zdravá stahovačka), oba nárazníky, brejle, masku, všechno v lepším stavu než to, co je na autě. Dál neroztrhanej volant z předface e34, v kterým pytel stopro je.
Cena? To skutečně nechám na vás. V zásadě se nebudu bránit jakýkoli aspoň trochu rozumný nabídce. Možnej čenž (včetně mýho doplatku) za cokoliv s koulí na dvě tuny, co NEJEZDÍ NA NAFTU.

Fotek pár:
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

Pište si sem co chcete, off-topic, mimo mísu a jiný vejšplechty, dle vkusu, inteligence a nadšení každýho soudruha. Vrakuchtivej zájemce nejspíš použije GSM vysílačku. Veškerý info co, kde, kam, kdy, jak, proč a za kolik poskytnu buď z očí do očí, nebo na čísle 739468478. Howgh.
Naposledy upravil(a) Ropák dne 07. 06. 2018 21:40, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: e34 TDS touring manuál

Příspěvek od kouBaMW » 11. 10. 2017 13:01

Krásně napsáno :mrgreen:

Uživatelský avatar
Ropák
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1025
Registrován: 03. 05. 2007 23:14
Bydliště: Hluboká n/Vlt.
Kontaktovat uživatele:

Re: e34 TDS touring manuál

Příspěvek od Ropák » 05. 11. 2017 23:22

TK bez závad, málo brzdí rukáv. Snad by to vyřešila výměna zadních kokotoučů - tyhle už mají docela oválnej vnitřek. Už na to nekoupím ani šestku šroubek. Nejhorší pazvuky odstraněny - bylo špatný (nový) těsnění mezi hlavou a parožím. Studený to jde pořád na hovno. Připadalo mi, že snad ukapává vstřik. Vyměnil jsem (po jednom) všechny vstřikovače (za starý z domácích zásob, jak jinak) - krom řídícího (ten nemám). Žádná změna. Čerpadlo stále není nastavený. Ujel jsem v rámci zátěžovýho testu asi 1000 km sólo, plus cca 100 km s dvoutunovou károu. Vrak se zatím nerozpadnul, s napětím čeká na novýho šťastnýho majitele...
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Ropák
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1025
Registrován: 03. 05. 2007 23:14
Bydliště: Hluboká n/Vlt.
Kontaktovat uživatele:

Re: e34 TDS touring manuál

Příspěvek od Ropák » 04. 01. 2018 01:39

Možnej prodej i samotných dokladů se vším potřebným k tomu.
TK 10/2019
Zmrdidaň zaplacená
Je v nich zapsaný tažný na 2,1 t. - většina e34 má max. 1,9 t.

Uživatelský avatar
Ropák
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1025
Registrován: 03. 05. 2007 23:14
Bydliště: Hluboká n/Vlt.
Kontaktovat uživatele:

Re: e34 TDS touring - kuchačka?

Příspěvek od Ropák » 07. 06. 2018 21:41

Už asi rozborka na díly :cry:

Uživatelský avatar
Asmodeus
Příspěvky: 3201
Registrován: 28. 01. 2004 08:19
Bydliště: Kopřivnice

Re: e34 TDS touring - kuchačka?

Příspěvek od Asmodeus » 27. 06. 2018 18:13

:lol: :lol: :lol:

Kua, po tom popisu se musí zájemci o to auto rvát, už jen z principu... :D :D

Uživatelský avatar
Ropák
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1025
Registrován: 03. 05. 2007 23:14
Bydliště: Hluboká n/Vlt.
Kontaktovat uživatele:

Re: e34 TDS touring - kuchačka?

Příspěvek od Ropák » 10. 07. 2018 13:20

Nestíhám vyřizovat tu hromadu telefonátů :D

Nicméně už to stejně kleklo a mrdám to. Je tam libová hlava, černý kožený sedačky s výhřevem a origo sundavací tažný.
A vlastně ještě dvě funglnový gumy na dodávku. Zbytek asi nametu na lopatku...

Odpovědět