Druh karoserie: limuzína
Obsah: 5000ccm
Rok výroby: 1991
Výkon: 220kw 300ps
Druh paliva: Benzín+LPG
Barva: Lazurblaumetalic - tmavě modrá metalíza
Počet najetých kilometrů 280000km (Řekl bych poctivých)
Stav vozidla: dobrý
Platnost STK: Dnes nová! (po dohodě jí udělám znova a bez problémů i za dva roky)
Cena:cca 37 000,-Kč (bez 18´kol MK motorsport z 850csi s moc pěknýma gumama myslím 245 a 285

MOŽNÁ VÝMĚNA s oboustraným doplatkem, zvážím každou nabídku, už jsme si pojezdil..
nejlépe nějaké BMW V8, e21, e23, e24, e28, e34 klidně i touring i tds, jiná e32 atd.. nejlépe nějaký automat.
Popis výbavy: LPG v rezervě, plnění pod zadní SPZ a po přepnutí jeho stav indikuje palivoměr a svítí zelená kontrolka (je nelegální dokonale poschovávané, okem neviditelné, přesto přístupné) abs/asc, servo, tempomat, nivoregulace zadní nápravy (fukční), centrál, 4xel okna, přední loketní opěrky, nastavitelný volant, el zrcátka (včetně naklápění spolujezdcového při zpátečce),el.sedačky včetně opěrek hlavy+paměť řidiče ,šedá kůže, pěkné lesklé dřevo včetně řadičky automatu, za příplatek v autě nechám M technic 2 volant,velké BC, intensiv+ostřiky světel a mlhovek, black Helly, dvoupolohový elektrický šíbr, klimatizace automatická, zadní roletka + boční zadní, černé velur koberečky, chrom kroužky budíků, funkční podsvětlený klíč, zamykatelná přihrádka u řidiče, bezpečnostní šrouby, mědvěd block zámek řadící páky, cebia, myslím i pískované okna, vypínatelné DENNÍ SVÍCENÍ, čisťounké včetně motorového prostoru a snad vše plně funkční..........dodělané červenější syté podsvětlení tlačítek, v originál duchu, v noci zážitek...
Popis provedených oprav: Lakovaná kapota, oba blatníky a některé místa (lak nic moc, bylo místy zastříkané sprayem, teď má auto celistvý lesk a místy trošku krupice) ale při celkovém pohledu lak pěkný a bez poškození není to žádná hrůza, né však TOP, Obě nové váhy vzduchu + jedna další do zálohy!! (jedna se prodává po 1000,-Kč starší a fukční - slavné LPG no...) + pravá jednotka EML taky navíc, po celkové kontrole a hraní si s debilitama, plně pojízdné.. Vše funguje, každé světýlko, bzdí dobře, atd.. trošku jedlá kůže zád řidiče (těchto sedaček se všude kolem válí mraky)
Popis nutných oprav, nebo nedostatků: při dnešním kouknutí v kanálu na STK, je motor zespodu vcelku od oleje, ale pod autem kapky ani po delší době nezůstávají, možná ho jen nikdo nečistil, po té, co bývalý majitel měnil těsnění, možná jiné těsnění, hloupost.. spotřeba oleje i při provozu na LPG minimální - skoro vůbec, asi tak jako ostatní 750i V12 od výroby a v rámci hodnot udávanýma výrobcem, LPG je podtlak, takže při razantním šlapání na podlahu si střelí (to není závada ale fakt u podtlaku) jinak LPG funguje dokonale a je dostatečně svižné, sem tam, při provozu na tempomat, nebo šlapání na podlahu při provozu na benzín se rožne kontrolka EML (elektronická klapka plynu), no a vzhledem k tomu, že auto má všechno krát dvě (dvě váhy vzduchu, dvě řídící jednotky, dvě EML) tak sem tam se rožně ta pravá a jakoby vypadne (nějaké debilní čidlo), když se motor vypne a zase nastartuje, tak zase normálně funguje, přesto to teď dlouho funguje a chybu vůbec nevyhazuje, na plyn to nedělá vůbec, přesto náhradní EML pro jistotu přidávám.. no a vytažené s citem zadní lemy, jinak by se tam ty salámy (vpředu s ET 5

Poznámka: ZAPLACENÁ EKODAŇ, absolutně bez koroze a dovolím si tvrdit že nikdy nebourané, plná nádrž LPG za 600kč, při dnešní ceně 17,90kč a jezdí se a jezdí se


MÁM RÁD FÉR JEDNÁNÍ, proto jsem popsal veškeré vrtochy které auto mělo a už nemá, nebo se sem tam projeví a auto je pro někoho kdo ví, co si kupuje, 750i V12 už moc není, ceny nízké oproti jiným e32 taky nejsou, navíc tahle je specifická bezproblémovým LPG... pro jistotu přidávám tu zmiňovanou váhu vzduchu a pravé EML..
Měl jsem to jako raritu, auto na sem tam vytažení z garáže.. jinak garážované.. Kde přijede, tak jak vzhledem, nebo nepopsatelným zvukem přitahuje velkou pozornost

Kontakt: firmaprochazka@seznam.cz , Tel:777 841 836, nebo sz
Foto: (Dodám jich snad zítra více)




