Karoserie: sedan chromák 87´, čelo plasták kvůli M techniku, našel jsem dvě místa kde je mírna koroze ukážu na místě není to nic hrozného, s autem se nejezdilo v zimě! Sem tam malej škrábanec na laku ale pokud o tom nevíte tak to jen tak nenajdete!!! Na to že je to původní lak tak myslím v pohodě. Jinak barva Royal blau metalic velmi málo kusů jí má.Jinak kompletní sada Mtechnik II -předek a zadek kopie zbytek origo(boky,prahy,křídlo) Světla jsou udělané dle origo černých hella, zadní lampy jsou z M3ky Ledvinky tmavé.
Podvozek: snížení -40/-40 výrobce??? Jinak komplet podovzek z 2,5 to znamená samozřejmě i kotoučová zadní náprava. Kuláky a podobně celkem v pohodě ale měl jsem v plánu to všechno povyměnovat.Brzdy předek komplet novej zadek jen srovnané a nové brzd.destičky Tlumiče 75% Zadní uložení nápravy 50% osobně bych to vyměnil ale já bych dal vždy vše nové


Motor: 2,0 M50 Vanos rv.01/93 z E34 převodovka z 1,8Is Zkrácené řazení dráha asi 1,5cm, přispůsobena elketrika motorového svazku. Chladič z E34 M50B25 chlazení el.vrtuli z klimatizace z E34- dostatečné přes s pínač, Nové těsnění pod hlavou zabroušené ventyli, nové svíčky, sport.filtr. nový termostat,
Momentálně nejde motor do omezovače!!! -vyřeším
Výfuk:
Parohy a první část z E34 upravené aby se to tam vešlo dále komplet až dozadu z 2,5 E30 bez kat verze zakonečené nerez koncovkama, kompletně ošetřen proti korozi stav je velmi slušný řekl bych 85%
Interier plus blbosti kolem elektriky:
Tak že interier je kompletně černý! Kožené sedačky, vzadu skývák, černé tapeci, černý strop, černý koberec, všechny 4 okna v elektrice, el, šíbr, xenony 6000K, v autě je kompletně z M40 plastáka! centrál přes klíč né dálka, plus hudba a basák 30cm JBL a zesík

kola:
16ky Rondell momentálně obutí předek 225/45/16 Good Year 90% zadek Continetal 225/50/16 70% Mám k tomu ještě pneu Fulda 195/45/16 rovnoměrně sjeté 75%
Tak a ted k problémům někde pod palicí se tlačí olej a kape to na svody a pak to pěkně smrdí, mám podezření že je to špatně dotáhlé. Pak neukazuje rychloměr!!!Jinak teplota a benzin s otáčkoměrem fungujou!!
Co se týče ceny dá se velmi umrvanit.
První level: Začal bych na 73 525,- Komplet plus hafo bordelu k tomu.Převodovka z M50 a podobě. Samozřejmě s plně funkčním motorem s tím že bych asi tenhle vyndal a dal tam 2,0 bez jakékoliv úpravy.
Další level: 60 000,- bez kol, bez hudby s tímhle motorem
Třetí level: 55 000,- Stávající stav bez kol, hudby
Čtvrtý level: bez motoru,převodovky, a vejfuku...cena??? nevím dohoda
Jsou i jiné varianty..pokud si přivezete třeba 2,5M50 tak jí tam frkneme a je to vše je na domluvě!!!
Více foto v Klubovkách georgewolfik-e30-m50-mtechnik-ii-chiptu ... 46995.html


http://img164.imageshack.us/my.php?imag ... 013eb0.jpg
http://img34.picoodle.com/img/img34/4/6 ... 7e496b.jpg

