Je to rok 1991, má najetý 222 000km,barva wein rot. Je po výměně motoru 1.8i za 1.8is.Nutno udělat výmaz motoru. Ieso ma najety okolo 170 000. Motor je udržovaný, čistý. Ma novou spojku,nove kably a svicky a je částečně přetěsněn-nežere olej!. Auto ma kompletně snížený podvozek nevím o kolik ale o dost. Je tam zkrácená převodovka jede max. 170km/h a hrabe i na trojku.na závody do vrchu. Takže je to spíš vhodné Auto pro někoho kdo chce jezdit trochu sportovněji a NE naopak.Skla sou folii zatmavena, central, příprava pro rádio-vzadu pěkné plato s repro pioneer. Kola 205/45/16 a vzadu 215/40/16 yokohama s-drive.
Zadní kolo je chycené nutno opravit,kastle je zdravá až na spodek předního blatníku, kapota a přední blatník -pomeranč. Za měsíc propadá technická takže to ještě musím prodloužit:)
Foto na požádání jen vážným zájemcům SZ
Cena je pevná 40 000
E 30, 318IS Sport na prodej
E 30, 318IS Sport na prodej
Naposledy upravil(a) Yamaguchi dne 13. 07. 2008 08:51, celkem upraveno 2 x.
Je to papírově 1.8i? pokud ano, tak žádnej výmaz motoru nepomůže a ani neexistuje, vymazává se pouze číslo motoru typ zůstává a ten je u každého motoru jiný. ISo má 184S1 a pokud se mění za M40, je potřeba udělat přestavu přes BMW, což vyjde na +-5 až 6t.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7