BMW e28 na prodej
BMW e28 na prodej
Kamarád prodává BMW e28, už nemá technickou a je v háji nejspíše lamela, tu zrovna mám, takže bych mohl dodat,jen vyměnit, kastle si myslím že je dost slušná, motor by měl běžet dobře a je to snad 2.7 eta, jestli to řikám správně.Má to trony a tušim že m tech volant.
Cena rozumná, více info dodám co nejrychleji.
Pouze komplet, ne na díly.
Prozatim kdyžtak muj mail: MNOWIS@EMAIL.CZ, bo foun 607 852 777.
P.S. neni to to co už jsem tu jednou kdysi nabízel.
Jinak jsem z Prahy a auto je kousek za Prahou.
Cena rozumná, více info dodám co nejrychleji.
Pouze komplet, ne na díly.
Prozatim kdyžtak muj mail: MNOWIS@EMAIL.CZ, bo foun 607 852 777.
P.S. neni to to co už jsem tu jednou kdysi nabízel.
Jinak jsem z Prahy a auto je kousek za Prahou.
doplnění původního inzerátu e28 na prodej
Trochu mi to trvalo, ale bylo více zájemců, tak jsem ani info nedoplnoval.
Bohužel je trochu problém v komunikací s majitelem auta, jelikož nemá v současné době telefon a pokud je na chatě(kde se také auto nachází), tak ani nemám možnost se s ním spojit.
A proto bude auto k vidění tento víkend nedaleko Jílového u Prahy.
Případné zájemce prosím, aby se mi ozvali na 607 852 777, nebo mi dali vedet na mail nejpozději do pátku dopoledne, protože potom už nejspíš nebudu mít možnost se s ním domluvit.
Jinak není problem poslat foto+další info na mail, popřípadě kdyby sem ty fotky potom někdo vložil.
Cena kolem deseti. +- 2000,- dle zájmu.
p.s. : s kým jsem mluvil, či jsme si psali mail zpočátku po uveřejnění inzerátu mají samozřejmě přednostní právo.
Prosím dejte vědět pouze vážní zájemci, byl bych rád, kdyby se vše vyřídilo již tento víkend, čili peníze a občanky s sebou, smlouva bude připravená
to DoDo: proč jsi neodpověděl na mail?je možný, že ti třeba nepřišel, tak dej prosím vědět jak to s tebou vypadá.
Michal
Bohužel je trochu problém v komunikací s majitelem auta, jelikož nemá v současné době telefon a pokud je na chatě(kde se také auto nachází), tak ani nemám možnost se s ním spojit.
A proto bude auto k vidění tento víkend nedaleko Jílového u Prahy.
Případné zájemce prosím, aby se mi ozvali na 607 852 777, nebo mi dali vedet na mail nejpozději do pátku dopoledne, protože potom už nejspíš nebudu mít možnost se s ním domluvit.
Jinak není problem poslat foto+další info na mail, popřípadě kdyby sem ty fotky potom někdo vložil.
Cena kolem deseti. +- 2000,- dle zájmu.
p.s. : s kým jsem mluvil, či jsme si psali mail zpočátku po uveřejnění inzerátu mají samozřejmě přednostní právo.
Prosím dejte vědět pouze vážní zájemci, byl bych rád, kdyby se vše vyřídilo již tento víkend, čili peníze a občanky s sebou, smlouva bude připravená

to DoDo: proč jsi neodpověděl na mail?je možný, že ti třeba nepřišel, tak dej prosím vědět jak to s tebou vypadá.
Michal
- honza_strnad
- Příspěvky: 125
- Registrován: 03. 04. 2007 20:52
- Bydliště: Usa
- Kontaktovat uživatele:
Tak auto jsem dnes viděl na vlastní oči a byl jsem mile překvapen:
takže vady:
rez(chycené v motorovém prostoru vpředu nad podběhy, uhnilé cca 8x8 cm spodky předních blatníků u prahů-normálka u starého bavka, zadní nárazník + poslední díl výfuku, dle mého názoru na výměnu.
+ Pár ďublinek.
Co se týče koroze tak by to mělo být vše.
popraskaná palubka, nejde otvírat šíbr.
To jsou vady, které jsem na autě zjistil.
A teď už jen klady:
barva je metalická, tmavší než na foto, lak v dobrém stavu, papíry sedí(jsou dobře napsaný, přestavba+zachování původního VIN),
auto 1984, papíry 1982, servo (v pohodě),centrál na klíč včetně zámku nádrže, zrcátka v el., jinak okna na kličku, ale co mě překvapilo je hodně zachovalej interiér, hlavně sedačky, okna jsou origo zatmavená dohněda, kolesa origo pavučiny s límečkem-velmi dobrý stav, nikde nejsou vykouslé, či jinak zdeformované, pneu docela dobré, jo a jsou to 14-ky.
A teď to hlavní:
MOTOR: měl by mít najeto 183 tis., po částečné GO, běží krásně, tichounkej, startuje naprosto zlehka, člověk to chcípne a za chvilku hned na první otočení čapne,po startu nedrží ani vysoký otáčky, otáčkoměr teda ukazoval 1800, ale je asi nějaký pojebaný, páč to drželo, tak 800 max možná ještě mín.Až po delší době začal volnoběh trošinku kolísat, ale to jsem viděl zatím u všech, to skoro nikdo neumí přesně naštelovat aby si to občas nehouplo, to moje bejvalý dělalo větší rodeo
Nehřeje, nikde nic neutíká, netlakuje, nekouří, olej nepapá.
TO: honza_strnad : hmm lamela jakože spojková
TO: Vlkec : lamelu dám k tomu za 500, ale je samo použitá, koupil jsem ji tady tenkrát za tyhle peníze a již nevyužil
TO: chiko : v tuhle chvíli má přednost ten kdo první položí peníze na stůl a samozřejmě nejvyšší nabídce, už žádný tys byl první atd., tak jsem to praktikoval na začátku, že jsem ze slušnosti upřednostnoval toho před tím a vděk byl ten, že se na to potom všichni vysrali!!Pardon, že jsem sprostej, ale nic jinýho sem nepatří.
Omluvu beru, ale když někdo ani neodpoví na mail, že třeba nemá zájem tak mi může lízat řiť
Jelikož jsem auto už viděl na vlastní oči a není to žádnej bastl, tak si dovoluji tvrdit, že je reálně prodatelný za 10 000,- Kč i bez těch kol.
Investice(palubka,tlumič vejfucku, zad.nárazník, TK a ME) + práce tam samo je, ale mooooooc pěknej a zachovalej kousek
Kdo tyhle auta miluje ocení.
S prodejem se to má tak, že v pondělí jsem o tom autě řekl známému, který starý bafka dělá už hodně dlouho a rád by z něj udělal pěknýho veteránka, včera jsme se na něho jeli spolu podívat a dnes mi dá vědět.
Jediný co řeší, že už ho nemá kam dát, pač má už strašně moc autí.
Cena pro něj je 10 000,-Kč, tak jak je, nebo 8 000,- bez kol.
Takže bud mi někdo zavolejte co nejdřív a přeplatte ho(snad by to pochopil
), ale ne o kilo jo
, nebo pokud si ho neveme, tak je tato cena pro všechny.
Auto se musí prodat nejpozději do zítra, majitel je bohužel ve finanční tísni a nemá na nájem, ale cena se tomu přispůsobovat nebude, to mu radši na ten nájem půjčím
Myslím, že popis a odpověd vyčerpávajíci, takže pokud máte někdo skutečně vážný zájem prosím nepište(už jsem snad vše důležité zodpověděl), ale volejte na tel: 607 852 777 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SHARKS EVER AND FOREVER!!
takže vady:
rez(chycené v motorovém prostoru vpředu nad podběhy, uhnilé cca 8x8 cm spodky předních blatníků u prahů-normálka u starého bavka, zadní nárazník + poslední díl výfuku, dle mého názoru na výměnu.
+ Pár ďublinek.
Co se týče koroze tak by to mělo být vše.
popraskaná palubka, nejde otvírat šíbr.
To jsou vady, které jsem na autě zjistil.
A teď už jen klady:
barva je metalická, tmavší než na foto, lak v dobrém stavu, papíry sedí(jsou dobře napsaný, přestavba+zachování původního VIN),
auto 1984, papíry 1982, servo (v pohodě),centrál na klíč včetně zámku nádrže, zrcátka v el., jinak okna na kličku, ale co mě překvapilo je hodně zachovalej interiér, hlavně sedačky, okna jsou origo zatmavená dohněda, kolesa origo pavučiny s límečkem-velmi dobrý stav, nikde nejsou vykouslé, či jinak zdeformované, pneu docela dobré, jo a jsou to 14-ky.
A teď to hlavní:
MOTOR: měl by mít najeto 183 tis., po částečné GO, běží krásně, tichounkej, startuje naprosto zlehka, člověk to chcípne a za chvilku hned na první otočení čapne,po startu nedrží ani vysoký otáčky, otáčkoměr teda ukazoval 1800, ale je asi nějaký pojebaný, páč to drželo, tak 800 max možná ještě mín.Až po delší době začal volnoběh trošinku kolísat, ale to jsem viděl zatím u všech, to skoro nikdo neumí přesně naštelovat aby si to občas nehouplo, to moje bejvalý dělalo větší rodeo

Nehřeje, nikde nic neutíká, netlakuje, nekouří, olej nepapá.
TO: honza_strnad : hmm lamela jakože spojková

TO: Vlkec : lamelu dám k tomu za 500, ale je samo použitá, koupil jsem ji tady tenkrát za tyhle peníze a již nevyužil

TO: chiko : v tuhle chvíli má přednost ten kdo první položí peníze na stůl a samozřejmě nejvyšší nabídce, už žádný tys byl první atd., tak jsem to praktikoval na začátku, že jsem ze slušnosti upřednostnoval toho před tím a vděk byl ten, že se na to potom všichni vysrali!!Pardon, že jsem sprostej, ale nic jinýho sem nepatří.
Omluvu beru, ale když někdo ani neodpoví na mail, že třeba nemá zájem tak mi může lízat řiť

Jelikož jsem auto už viděl na vlastní oči a není to žádnej bastl, tak si dovoluji tvrdit, že je reálně prodatelný za 10 000,- Kč i bez těch kol.
Investice(palubka,tlumič vejfucku, zad.nárazník, TK a ME) + práce tam samo je, ale mooooooc pěknej a zachovalej kousek
Kdo tyhle auta miluje ocení.
S prodejem se to má tak, že v pondělí jsem o tom autě řekl známému, který starý bafka dělá už hodně dlouho a rád by z něj udělal pěknýho veteránka, včera jsme se na něho jeli spolu podívat a dnes mi dá vědět.
Jediný co řeší, že už ho nemá kam dát, pač má už strašně moc autí.
Cena pro něj je 10 000,-Kč, tak jak je, nebo 8 000,- bez kol.
Takže bud mi někdo zavolejte co nejdřív a přeplatte ho(snad by to pochopil


Auto se musí prodat nejpozději do zítra, majitel je bohužel ve finanční tísni a nemá na nájem, ale cena se tomu přispůsobovat nebude, to mu radši na ten nájem půjčím

Myslím, že popis a odpověd vyčerpávajíci, takže pokud máte někdo skutečně vážný zájem prosím nepište(už jsem snad vše důležité zodpověděl), ale volejte na tel: 607 852 777 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SHARKS EVER AND FOREVER!!