e30 318i sedan
e30 318i sedan
e30tka 318i sedan, motor M40, centrál, zrcátka v elektrice.
Najeto má slušnejch cca 248tis., baterka-brzdovka-b.destičky měněno před 1,5 rokem. Olej, filtr před rokem, vejfuk - přední díl včetně lambdy, zadní díl - Supersprint - před půl rokem a něco. Auťák je buď po přestavbě (verze přechozího majitele a v TP) nebo jsou použitý papíry z jinýho auta. R.v. v techničáku 1979, skutečná ale +-1987 vzhledem ke stavu kastle. S techničkákem bez problémů, sám jsem auto zapisoval. Na auto je spoleh, během posledních 6 let měněná vodní pumpa a výfuk s lambdou, běžná údržba, nebylo potřeba nic většího ani výměna dílů! Dosud žádná větší bouračka kromě ťukanců na parkovišti. Technická do 09/2008.
Kámoš, co ho měl přede mnou si dost vyhrál - upravený blatníky, zakytnutý zadní kliky, na přední kapotě vdech. Koroze minimální, lepší zakonzervovat prahy, ale je to jen počáteční, auto bylo denně užívané, celou dobu garážované, na absolutních 100% posledními 3 majiteli, které osobně znám. Nutný celolak.
Neplánoval jsem ho prodat, ale za prvé došly prachy a za druhý můj volnej čas se rovná mínus 10 hodin týdně a vydrží to takhle ještě nejmíň dva roky.
Auto bude daný co nejdřív do kupy - v zimě jsem skončil ve značce. Pak sem hodim cenu.
Najeto má slušnejch cca 248tis., baterka-brzdovka-b.destičky měněno před 1,5 rokem. Olej, filtr před rokem, vejfuk - přední díl včetně lambdy, zadní díl - Supersprint - před půl rokem a něco. Auťák je buď po přestavbě (verze přechozího majitele a v TP) nebo jsou použitý papíry z jinýho auta. R.v. v techničáku 1979, skutečná ale +-1987 vzhledem ke stavu kastle. S techničkákem bez problémů, sám jsem auto zapisoval. Na auto je spoleh, během posledních 6 let měněná vodní pumpa a výfuk s lambdou, běžná údržba, nebylo potřeba nic většího ani výměna dílů! Dosud žádná větší bouračka kromě ťukanců na parkovišti. Technická do 09/2008.
Kámoš, co ho měl přede mnou si dost vyhrál - upravený blatníky, zakytnutý zadní kliky, na přední kapotě vdech. Koroze minimální, lepší zakonzervovat prahy, ale je to jen počáteční, auto bylo denně užívané, celou dobu garážované, na absolutních 100% posledními 3 majiteli, které osobně znám. Nutný celolak.
Neplánoval jsem ho prodat, ale za prvé došly prachy a za druhý můj volnej čas se rovná mínus 10 hodin týdně a vydrží to takhle ještě nejmíň dva roky.
Auto bude daný co nejdřív do kupy - v zimě jsem skončil ve značce. Pak sem hodim cenu.
Naposledy upravil(a) martas- dne 14. 05. 2008 10:12, celkem upraveno 4 x.
ato
prosím fotky na bmwitek@seznam.cz