První majitel (hned po dovozci) v ČR byl můj otec, následně já.
První registrace v ČR 11.4.1995.
Jedná se o slabší etu t.j. 122PS, 220Nm
Nyní má najeto necelých 180.000km a po technické stránce je super. Jediná vada je trochu tekoucí gufero na převodovce na straně kardanu (opravdu hodně malí únik oleje)
Výbava: servo, bi-xenony, vyhřívaná sedačka řidiče, šíbr, takžný, el. zrcátka, mtech podvozek, nerezový zadní díl výfuku (vyráběný dle originálu) můžu přidat el. stahovačky na okna, chtěl jsem je tam šoupnout.
Co se týče servisu, tak mám záznamy až od doby, co mám auto já, předtím se ale na údržbu rozhodně nakašlalo.
20.12.06 160.000km
Výměna průžin a stabilizátorů za Mtech, montáž bixenonů
17.2.06 164.016km
Výměna oleje 10w40, brzdovka, vzduchový a olejový filtr, výměna rozvodového řemenu a kladky, výměna klínového řemenu na servo a alternátor/vodní pumpu, seštelovány ventily, nové lízátko (origo BMW, bylo za super cenu

6.5.07 169.403km
Výměna hadic u nádrže, komletní ošetření nádrže (je absolutně bez koroze), nová hardyspojka, výměna středního tlumiče výfuku, nový silenbloky výfuku (u nápravnice), komplet dělané brzdy- nové zadní kotouče ATE + desky Texstar, pakničky, lanovody, zánovní přetočené přední kotouče+ desky texstar, výměna brzdového posilovača a pumpy (od té doby brzdí na 1*, nová brzdovka
Kompletně vystříkané dutiny, opravdu důkladná ochrana proti korozi
18.8.07 176.420km
Výměn oleje 10w40, seštelovány ventily
nové silenbloky zadního tlumiče výfuku
Před tím cca 3roky nazpět bylo děláno těsnění pod hlavou (odešlo stářím, začalo propouštět olej ven z motoru) při té příležitosti byla srovnaná hlava, zabroušeny a zkontrolovány ventily, vyměněny stírátka. Spotřeba oleje je necelý litr od výměny k výměně.
Před cca 4mi lety bylo repasováno servo (sada od BMW cca 2.500kč), funguje na 1*, ani kapka oleje...
Tlumiče taky byli měněný, ale už si nevzpomínám kdy, jsou tam sachsy
Vady: Před cca 7mi lety byl na autě dělán nový lak a já jsem měl bohužel blbý nápad dát na auto boční plasty a ještě je zakytovat. Nyní je na rozhraní plast plech všude prasklinka... holt teplotní roztažnost plastu je jiná než plechu...
blbá klička šíbru
před pár lety jsem udělal papírovou výměnu motoru z 325e na 325i 256E1, aby se nemuselo platit to nejvyšší možné povinné ručení. Typ motoru na bloku je přeražen, poslední STK jsem prošel bez úplatků a úplně vpohodě (jen nějak brblal na xenony, že mi to nějak dobře svítí

Jinak tohle auto vyhrálo letos (2007) na Big BMW 1.místo RZ v Mnichově Hradišti
a 3 místo ve sprintech. (Sem zaspal na startu


Jinak moje etička mě nikdy nenechala ve štichu, letos byla asi nejdál kousek od Kolýna nad Rýnem.
Tak a teď k ceně. Moje představa je 43.000kč včetně bi-xenonů a velice pěkných origo BBS 15 s takřka zánovníma Nankangama 205/55R15 (Najeto cca 7tisíc převážně dálky)
Sleva se dá udělat asi tak -5000kč bixenony
-7000kč sada pneu a BBS disků
Jakmile nafotím, dám jsem i aktualní foto, zatím jen Big BMW 2007...
P.S. Bawo momentálně nepotřebuje žádnou akutní údržbu, zkrátka nic neni zanedbáno a funguje tak jak má.



A jedno foto z jednoho jarního výletu... unás bylo 10stupňů v Německu trochu sněžilo

