Motor M21 - Nastavení rozvodu u 2.4diesel

Pouze pro čtení, zde sbíráme nejčastější "moudra" v souvislosti s BMW E30.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Motor M21 - Nastavení rozvodu u 2.4diesel

Příspěvek od Záchvat » 22. 10. 2004 16:48

Nandavám hlavu na motor 2.4td, který jsem koupil bez hlavy. klika je zajištěná, čerpadlo taky, ale nevím jak zajistit ( nebo nastavit ) vačku. Poradíte mi někdo prosím.

Děkuji
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 25. 10. 2004 07:12

Tak kdyby to někdo dělal, tak následovně: kliku zajistit pod starterem šroubem M10, čerpadlo taky šroub M10, vačka 1. válec zavřený, 6-tý střihá. Pod rozvod. kolem vačky je čtyřhran, který musí mít svislé hrany kolmo k dosedací ploše víka ventilů. Je na to nějaký přípravek, ale jde to i bez něj. Motor td už šlape s dieslovou hlavou, jen vačka zůstala td.

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 25. 10. 2004 07:13

To jsem psal já.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 25. 10. 2004 07:46

Záchvate, je to super šup s tím do FAQ :-)
Ondra ex.M-Fahrer

Odpovědět