Elektro - předřadný odpor ventilatoru
Elektro - předřadný odpor ventilatoru
zdravice všem a prosba o radu,
jde mi větrák jen na poslední 4. polohu a tak chci zkusit vyměnit předřadný odpor co je pod lopatkou. něco málo jsem tady o tom našel, jak ta věc má vlastně fungovat apod. Ale už jsem nenašel jak tu plechovou krabici vydráždit ven tak abych ji neublížil. Zkoušel jsem za to rvát všemi směry a nic... Díky za rady
jde mi větrák jen na poslední 4. polohu a tak chci zkusit vyměnit předřadný odpor co je pod lopatkou. něco málo jsem tady o tom našel, jak ta věc má vlastně fungovat apod. Ale už jsem nenašel jak tu plechovou krabici vydráždit ven tak abych ji neublížil. Zkoušel jsem za to rvát všemi směry a nic... Díky za rady
Naposledy upravil(a) Francimor dne 11. 02. 2009 02:12, celkem upraveno 1 x.
tak jsem za tu plechovou krytku vzal trochu víc a už je venku, teď jsou krásně vidět ty tři odporový pružinky, který jsou připojeny na jakýsi konektory na pertinaxový základní desce, ta se ale bohužel zdá, že je přinejtovaná k tomu černýmu sacímu plastu co je v něm usazenej celej ten větrák. fakt nevím jak tu věc dostat ven.. jestli to teda vůbec jde, abych to nemusel sápat i s tím násosem pro topení..
Každá rada dobrá, kromě tý abych se na to vy....
Každá rada dobrá, kromě tý abych se na to vy....
kudy k odporu
můj postup: Sundal jsem volant, spodní dekl volantový tyče, pak ten větší kus plastu pod volantem co je nad pedálama (kryje kabeláž). Dál je dobrý vyhodit středovou konzoli, ale není to až tak nutný, záleží kdo jak je šikovnej. Potom musí ven ofuk od topení na nohy(u řidiče), jen ten prostřední díl-stačí víc zabrat a vycvaknout. Teď máš trochu prostoru, ale přístup k samotnýmu odporu je stále mizernej. Vem si nějakou kapesní baterku a posviť si směrem nahoru a do prava. Je až v tom koutě uplně nahoře nad hadicema od radiátoru. Měl bys vidět černej konektor se čtyřmi kabely zapojenej do hnědýho plastovýho těla (to je ON) a pak už jen lehce malým šroubovákem odchlípnout čtyři plastový zobáčky kolem dokola a musí jít ven.
Zapomněl jsem, že jako první jsem z něj sundal plechovou krytku, to ale musíš z motorovýho prostoru a větrák ven. Možná to není nutný, ale já do toho takhle šel..
Tak hodně štěstí..
Zapomněl jsem, že jako první jsem z něj sundal plechovou krytku, to ale musíš z motorovýho prostoru a větrák ven. Možná to není nutný, ale já do toho takhle šel..
Tak hodně štěstí..