Diferenciál - Jak vyhodit diferák z e30
Diferenciál - Jak vyhodit diferák z e30
odpoledna na to potřebuju vlítnout .... poraďte. Jde o kabrio.
774 266 255; Škoda 105, Škoda 120, Toyota Corolla E9 1,6S, Alfa Romeo 164 2,5 TD SUPER, BMW 735iA, Dodge Interpid 3,5 V6 24v, muj mazel BMW e30 2,0 r.v 91, BMW 525i e34 141 kW, e30 KABRIO a teď e39 528i Tiptronic FULL
Poloosy by se neměly nechat jen tak volně viset, aby se nekurvily klouby, je lepší je k něčemu přivázat - já je vázal drátem myslim ke stabíku
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Ono ty šrouby je dobrý prostříkat den předem nějakym uvolňovačem, pak dif podepřít. Já ty šrouby povoloval obyčejnym očkovym klíčem a metrovou lešenářskou trubkou - celkem to šlo, ale já měl venku nápravu
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
hotovo
Tak uz to dopadlo
Ted jsem vylezl z garaze a zjistil jsem nasledujici. Zminovana finta se sundanim zadnich kol se hodi, jenze ja ji vyuzil jen na L straně, na P straně zavazel přívod paliva od tankovacího hrdla do nádrže. 1. odpojit kardan, 2. poloosy + pridratovat ke stabiku, 3. cidlo + silentblok nasledkem cehoz se vahou diffu napravnice vykloni smerem dolu takze mame vice mista na praci a pak se jen hlasitě modlit a povolit ty 4 srouby. 2 sly v pohode, 1 jsem premlouval asi 20 minut a ten posledni asi hodinu protoze jsem ho musel nahrivat a to trvalo protoze skrin diffu to teplo dokonale pohlcovala. Jakmile povolil i ten posledni, klepl jsem kladivem po prirube kardanu, ta odskocila, na zvedaku jsem sjel s diffem dolu a vyjel s nim z podauta ven HOTOVO! Uz to vzivote nechci delat !!!
Ted jsem vylezl z garaze a zjistil jsem nasledujici. Zminovana finta se sundanim zadnich kol se hodi, jenze ja ji vyuzil jen na L straně, na P straně zavazel přívod paliva od tankovacího hrdla do nádrže. 1. odpojit kardan, 2. poloosy + pridratovat ke stabiku, 3. cidlo + silentblok nasledkem cehoz se vahou diffu napravnice vykloni smerem dolu takze mame vice mista na praci a pak se jen hlasitě modlit a povolit ty 4 srouby. 2 sly v pohode, 1 jsem premlouval asi 20 minut a ten posledni asi hodinu protoze jsem ho musel nahrivat a to trvalo protoze skrin diffu to teplo dokonale pohlcovala. Jakmile povolil i ten posledni, klepl jsem kladivem po prirube kardanu, ta odskocila, na zvedaku jsem sjel s diffem dolu a vyjel s nim z podauta ven HOTOVO! Uz to vzivote nechci delat !!!
774 266 255; Škoda 105, Škoda 120, Toyota Corolla E9 1,6S, Alfa Romeo 164 2,5 TD SUPER, BMW 735iA, Dodge Interpid 3,5 V6 24v, muj mazel BMW e30 2,0 r.v 91, BMW 525i e34 141 kW, e30 KABRIO a teď e39 528i Tiptronic FULL