Diferenciál - Jak vyhodit diferák z e30

Pouze pro čtení, zde sbíráme nejčastější "moudra" v souvislosti s BMW E30.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Sid6.7
Příspěvky: 679
Registrován: 01. 07. 2006 11:58
Bydliště: Vyškov

Diferenciál - Jak vyhodit diferák z e30

Příspěvek od Sid6.7 » 06. 12. 2008 11:15

odpoledna na to potřebuju vlítnout .... poraďte. Jde o kabrio.
774 266 255; Škoda 105, Škoda 120, Toyota Corolla E9 1,6S, Alfa Romeo 164 2,5 TD SUPER, BMW 735iA, Dodge Interpid 3,5 V6 24v, muj mazel BMW e30 2,0 r.v 91, BMW 525i e34 141 kW, e30 KABRIO a teď e39 528i Tiptronic FULL

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 06. 12. 2008 11:20

Odpoj poloosy, kardan, přívod k čidlu a vyšroubuj ty 4 šrouby, na kterejch drží a šroub ze silentbloku.

.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 06. 12. 2008 11:26

Sid6.7 píše:4 srouby? zkus to trosku podrobneji prosim
Shora jsou do skříně diferáku 4 díry se závitem.
V nich jsou 4 šrouby, za který diferák drží na nápravnici.

.

Uživatelský avatar
Sid6.7
Příspěvky: 679
Registrován: 01. 07. 2006 11:58
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Sid6.7 » 06. 12. 2008 11:27

Jasny ... a ty jsou pristupny normale zespodu?
774 266 255; Škoda 105, Škoda 120, Toyota Corolla E9 1,6S, Alfa Romeo 164 2,5 TD SUPER, BMW 735iA, Dodge Interpid 3,5 V6 24v, muj mazel BMW e30 2,0 r.v 91, BMW 525i e34 141 kW, e30 KABRIO a teď e39 528i Tiptronic FULL

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 06. 12. 2008 11:28

Sid6.7 píše:Jasny ... a ty jsou pristupny normale zespodu?
Jistě, že zpod auta.

.

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 06. 12. 2008 11:36

Napřed si povol ten v silentbloku a vyndej ho, celý se to prověsí a budeš tam pak mit víc místa a lepší přístup.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
Sid6.7
Příspěvky: 679
Registrován: 01. 07. 2006 11:58
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Sid6.7 » 06. 12. 2008 11:37

myslis ten silentblok, ten jeden jedinej co na tom diffu je ? Tím zacit?
774 266 255; Škoda 105, Škoda 120, Toyota Corolla E9 1,6S, Alfa Romeo 164 2,5 TD SUPER, BMW 735iA, Dodge Interpid 3,5 V6 24v, muj mazel BMW e30 2,0 r.v 91, BMW 525i e34 141 kW, e30 KABRIO a teď e39 528i Tiptronic FULL

Uživatelský avatar
Flip
Příspěvky: 1407
Registrován: 03. 05. 2007 21:24
Bydliště: Krucemburk

Příspěvek od Flip » 06. 12. 2008 11:39

Sid6.7 píše:myslis ten silentblok, ten jeden jedinej co na tom diffu je ? Tím zacit?
jo.. a bacha ať na tebe diff nespadne.. neni zrovna nejlehčí :wink: doporuřuju podložit.. 8)
Obrázek


BMW? momentálně ne..

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4268
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 06. 12. 2008 11:44

Poloosy by se neměly nechat jen tak volně viset, aby se nekurvily klouby, je lepší je k něčemu přivázat - já je vázal drátem myslim ke stabíku
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 06. 12. 2008 12:07

Ještě je dobrá finta sundat zadní kola, než se na to vrhneš. Pokud jsou ty šrouby zatuhlé, budeš potřebovat na klíč velkou páku, které většinou vadí právě zadní kola.
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4268
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 06. 12. 2008 12:09

Ono ty šrouby je dobrý prostříkat den předem nějakym uvolňovačem, pak dif podepřít. Já ty šrouby povoloval obyčejnym očkovym klíčem a metrovou lešenářskou trubkou - celkem to šlo, ale já měl venku nápravu
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
Sid6.7
Příspěvky: 679
Registrován: 01. 07. 2006 11:58
Bydliště: Vyškov

hotovo

Příspěvek od Sid6.7 » 06. 12. 2008 17:03

Tak uz to dopadlo :-)

Ted jsem vylezl z garaze a zjistil jsem nasledujici. Zminovana finta se sundanim zadnich kol se hodi, jenze ja ji vyuzil jen na L straně, na P straně zavazel přívod paliva od tankovacího hrdla do nádrže. 1. odpojit kardan, 2. poloosy + pridratovat ke stabiku, 3. cidlo + silentblok nasledkem cehoz se vahou diffu napravnice vykloni smerem dolu takze mame vice mista na praci a pak se jen hlasitě modlit a povolit ty 4 srouby. 2 sly v pohode, 1 jsem premlouval asi 20 minut a ten posledni asi hodinu protoze jsem ho musel nahrivat a to trvalo protoze skrin diffu to teplo dokonale pohlcovala. Jakmile povolil i ten posledni, klepl jsem kladivem po prirube kardanu, ta odskocila, na zvedaku jsem sjel s diffem dolu a vyjel s nim z podauta ven :-) HOTOVO! Uz to vzivote nechci delat !!!
774 266 255; Škoda 105, Škoda 120, Toyota Corolla E9 1,6S, Alfa Romeo 164 2,5 TD SUPER, BMW 735iA, Dodge Interpid 3,5 V6 24v, muj mazel BMW e30 2,0 r.v 91, BMW 525i e34 141 kW, e30 KABRIO a teď e39 528i Tiptronic FULL

Odpovědět