Motor - Problémy s volnoběhem u M20/M40
Motor - Problémy s volnoběhem u M20/M40
Kdysi se tady probiraly probs s volnobehem, motor mel nizke volnobezne otacky, pri nahlem vyrazeni na neutral klesly otacky pod 500 ot/min. , motor se otrasal, vyjimecne chcipnul.
Menily se kabely, svicky, pretesnovalo sani, cistil volnobezak, ale delalo to stejne.
Narazil jsem na http://www.totalbmwmag.com na dost dobry rady, napr. prave ohledne volnobehu.
Na vine je snimac sktici klapky - v originalu drosselklappenschalter, cena v AuTec cca. 2500,-. Urcite nema cenu stelovat volnobeh dorazovym sroubem, to je prasarna Snimac musi pri pusteni plynu do polohy volnobeh krasne cvaknout. Me necvakal
PO VYMENE JDE MOTOR JAKO NOVEJ, volnobeh krasne drzi, jak pri zahrivaci fazi, tak v ohratem stavu. ECU dostava konecne spravne informace - smes je chudsi, diky tomu lepsi spotreba a spontannejsi reakce na pridani plynu.
Problem vyresen, snad to nekomu taky pomuze
http://www.totalbmwmag.com/HandsOn/TechMar01.PDF
Menily se kabely, svicky, pretesnovalo sani, cistil volnobezak, ale delalo to stejne.
Narazil jsem na http://www.totalbmwmag.com na dost dobry rady, napr. prave ohledne volnobehu.
Na vine je snimac sktici klapky - v originalu drosselklappenschalter, cena v AuTec cca. 2500,-. Urcite nema cenu stelovat volnobeh dorazovym sroubem, to je prasarna Snimac musi pri pusteni plynu do polohy volnobeh krasne cvaknout. Me necvakal
PO VYMENE JDE MOTOR JAKO NOVEJ, volnobeh krasne drzi, jak pri zahrivaci fazi, tak v ohratem stavu. ECU dostava konecne spravne informace - smes je chudsi, diky tomu lepsi spotreba a spontannejsi reakce na pridani plynu.
Problem vyresen, snad to nekomu taky pomuze
http://www.totalbmwmag.com/HandsOn/TechMar01.PDF
///M Power
Jestli kolisaji otacky fakt hodne, muze to byt klidne lambda, ta dokaze kurevsky rozhoupat volnobeh. Event. to muze byt netesnost v sacim potrubi (gum. harmonika). Co volnobezny ventil - zkousel jsi ho vycistit? Staci prostrikat treba WD40Baron píše:tak to mi neco pripomina, akorat ze nechcipa ... jeste kolisaji otacky pri volnobehu
to cvaknuti je slyset dostatecne? jestli to poznam nebo ne
To cvaknuti by melo byt slyset, asi jako kdyz cvakne treba mikrospinac v joysticku
btw. me to treba kleslo pod 500, kdyz jsem prijel na krizovatku a vyradil jsem na neutral, tak sly otacky rychle dolu a jako by to nedokazal vcas stabilizovat na 800 +/- 50ot/min. Chciplo mi to snad 2x, pak uz jen tento prob.
///M Power
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
To si myslím nestačí ani při přemíře štěstí To neudělá nic. Je třeba rozebrat to nerozebiratelný spojení a lehce nějakou tkaninou napuštěnou ve správným (něco na el. kontakty) roztoku očistit. Většinou ten komutátorek bejvá uplně černej-horší "přenos" el. proudu.Ace píše: Co volnobezny ventil - zkousel jsi ho vycistit? Staci prostrikat treba WD40
Jinak dík za info, je to gut ajda.
BMW The Ultimate Driving Machine
tak mě to nedalo a hnedka jsem to šel zkontrolovat a ten snímač škrtící klapky mam v pohodě i se zdá všechno v tý oblasti správně, ale projevujou se u mě nízký otáčky na volnoběh - někde kolem 600, ale běží pravidelně
taky se mi zdá, že mam zbytečně moc bohatou směs
taky se mi zdá, že mam zbytečně moc bohatou směs
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
S tim prostříknutím se nic nevyřeší. Olej se dostane jen na začátek. Jednou mi ta "klapka" drhnula - ještě, že jsem se na to mrknul. Rozebral a musel jsem to zabrousit. Vůbec nechápu, jak se to mohlo stát.Ace píše:2Dan: no mas pravdu, ja jsem to prostrikal ale vydrzelo to par dni...
Vypada to, ze ten motorek je pekne na sr...ky a nestiha vcas pootevrit klapku. Rozumim tomu dobre
K tomu oleji - je to k prdu, protože ten komutátorek je až dole. Tam na něj doléhaj , myslím, tři kontakty, takový pecičky. A tak debilně je zprostředkováno vedení el. proudu - posraným komutátorem. Ta technologie je zeblitá už svoji podstatou
Volnoběžnej ventil je prostě pomrd.
Není to klasickej motorek, otáčí se myslím jen v úhlu 120 stupňů.
BMW The Ultimate Driving Machine