



Tak v návodu je zmíněno pár speciálních přípravků od BMW, jdou snadno vyhradit, tak jmenovitě:
BMW 112300 -kolík pro aretaci kliky, stačí si zepředu na motoru nastavit rysku na řemenici na rysku na prsou
BMW 113290 -čep na zajištění napínáku řetezu, je tam maličká dírečka, 2mm vrták je ideální
BMW 112250 -klíč s torxní hlavou, musely jsme si ho vyrobyt, je úzký a dlouhý(nejde sehnat) ,jde použít obyčejný ořech, ale je pak zapotřebí demontovat vačky i s hydroštelama
BMW 113240 -Přípravek pro aretaci vaček, stačí na konce obou vaček položit Radeco a horní strany čtyřstěnu nastavit do vzájemné roviny, pokud možno s co největší přesností!!!
BMW 113390- přípravek pro předepnutí hlavního řetezu, stačí dát zpět napínák
Takže přeji hodně štěstí

PS: Kdyby měl někdo nějaké dotazi nebo připomínky, píšte to sem, dík