Motor - Filtry Green nebo K&N ?

Pouze pro čtení, zde sbíráme nejčastější "moudra" v souvislosti s BMW E30.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 01. 06. 2004 11:29

Jo a ještě, jestli někdy pojedu a proti mne pojede vínová fábie s dálkovými xenony "jako potkávací" tak se otočím dojedu ho a kladivem mu ty světla rozbiju.
Proč to neuděláš tak aby to neoslňovalo?
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 01. 06. 2004 11:38

Ondro, dekuji za pomoc v napravovani tuzingaru a bastliru...akorat po urcite dobe vidim, ze to asi nema valnej smysl.
Zkratka udelejte si z toho jednovoky Zizky, nebo treba trikolky, ale nelezte radsi ani na denni svetlo, nedej boze na E30 forum a me na voci.
Fx píše:...a ja proc mu v avataru blika jenom jedno dalkovy
Aby s tim mohl este lip provokovat. Nasel bych lepsi vyuziti casu, nez si hrat s gifkama na tvem miste.

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 01. 06. 2004 13:56

DC. píše:čověče určitě by bylo dobrý opravit motor :) pořád jsem ale nenašel toho správnýho odborníka... kterej by to dokázal udělat a nestálo by mě to majland - zatim jede, tak uvidíme, jestli se podaří někoho sehnat
No to jsou totiz dve veci, ktere se vylucuji. Poradny odbornik si necha svou praci zaplatit, takze kdyz proste chces poradnyho odbornika, kterej pro tebe udela nakou praci, tak te to proste bude stat majland.
Pouceni pro priste: nekupovat hned prvni past co uvidim, ja vybiral E30 rok a neco, nez jsem koupil. A za tu dobu jsem jich prolez dost a bylo opravdu z ceho vybirat....a porad neni uplne dokonala a nikdy nebude. Protoze vzdycky najdu neco, co se mi nelibi.
DC. píše:BTW závodní BMW taky nemaj světla... a to nemluvim o japoncich ala Supra, Skyline apod.
a propo proč bych tam měl dávat nějaký světlo, který bych stejně nevyužil?
takhle to ještě poslouží dobré věci, tak co se Vám zase nelíbí? :)
čím studenější vzduch tím lépe přece...
Japonec az na konec. A vubec tyhle argumenty mi prijdou jak od malejch deti ze skolky. Asi na tebe budu muset poslat koroptev, aby te profackovala kridlama :lol:

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 01. 06. 2004 14:29

Co se odborniku tyka, mozna mas pravdu, ze znamej ti to udela levnejs, pokud mu mas co nabidnout, aby se mel co revanzovat.
Nicmene nikdo nikdy na cizim aute nebude delat tak peclive jako na svym. To tak proste je a nikdo mi to nevymluvi.

No a s fyzikalnima zakonama na me radsi moc nerukuj, nejradsi bych te predhodil svemu byvalemu fyzikari. To byl rizek, byl bys pro nej zajimavy bonbonek....kde se vzal, tu se vzal, koupil sunku a objevil se na BMW foru a zacal machrovat. Ja kdyz jsem sem prisel, tak jsem velmi dlouho cetl, nez jsem se vubec odvazil napsat prvni prispevek, jak byva slusnym zvykem, pravda, forum melo v te dobe jinou uroven.

Ale asi te pozadam o radu se svym problemem: termostat mam novy, vyzkouseno nekolik a funguje bezchybne. Presto teplota motoru dle budiku na palubce neni dostatecna, jaka by mela byt pri jizde - tam kde ma byt je jen kdyz auto stoji, po rozjezdu pak klesne. Co mi poradis pekneho ? Trochu dotesnit funkcni termostat silikonem, ci si mam zabudovat do motoru spiralu z rychlovarny konvice, ktera pri jizde zacne vice ohrivat vodu pred cidlem, aby ukazovalo to, co chci videt ?
Ja na to prijdu jinak. A az na to prijdu, zavadu RACIONALNIM zpusobem opravim a pak se budu kochat pocitem regulerniho vitezstvi, kterej ty asi nikdy nezazijes.
Takze zcela uprimne: myslel jsem ze se das trochu do kupy, kdyz do tebe budu dloubat, ale vidim, ze to nema smysl, nevidim duvodu, proc bych se mel nadale kvuli tvoji blbosti rozcilovat. Asi to vyresim tak, jako Francis a podobni, kteri proste parkrat dloubli a kdyz vidi, ze bez efektu, ze se stejne nepoucis, tak uz ted mlci a v duchu si rikaji, udelej si z toho treba Flinstounkaru. To je ode me asi vsechno, jen te zadam, abys svym pocinanim neohrozoval bezpecnost, na silnicich a pokud mozno vytvory obdobne nezverejnoval svetu, protoze by to jeste mohlo byt pro neznale nakazlivy a ostatnim jen hnes zluci. Tot vse.

Uživatelský avatar
thomas_a_anderson
Příspěvky: 410
Registrován: 24. 09. 2003 08:14
Bydliště: LUŠTĚNICÉÉÉ

Příspěvek od thomas_a_anderson » 01. 06. 2004 14:34

Jirka325 píše:Ale asi te pozadam o radu se svym problemem: termostat mam novy, vyzkouseno nekolik a funguje bezchybne. Presto teplota motoru dle budiku na palubce neni dostatecna, jaka by mela byt pri jizde - tam kde ma byt je jen kdyz auto stoji, po rozjezdu pak klesne. Co mi poradis pekneho ?
Hele sice ses neptal mě, ale já Ti poradím: rozeber přístrojovku, sundej ručičku, trochu ji pootoč a nasaď zpátky, pak uvidíš to co chceš :lol: :lol: :lol:

Né fakt sorry, nemoh jsem si pomoct a musel jsem rejpnout. Ještě jednou sorry.
Mimochodem, myslíš, že má cenu se kvůli některejm věcem tak rozčilovat a kazit si náladu?

Jo a mimochodem, vyřiď koroptvi, že s nášivkama to vypadá blbě, ale ještě budu zkoušet dál.
...modrá <b>byla</b> dobrá...

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 01. 06. 2004 14:50

thomas_a_anderson píše:Hele sice ses neptal mě, ale já Ti poradím: rozeber přístrojovku, sundej ručičku, trochu ji pootoč a nasaď zpátky, pak uvidíš to co chceš :lol: :lol: :lol:

Né fakt sorry, nemoh jsem si pomoct a musel jsem rejpnout. Ještě jednou sorry.
Mimochodem, myslíš, že má cenu se kvůli některejm věcem tak rozčilovat a kazit si náladu?

Jo a mimochodem, vyřiď koroptvi, že s nášivkama to vypadá blbě, ale ještě budu zkoušet dál.
No to s tou rucickou treba udelam, ale az po nekolika testech, ktere mi dokazou, ze zavada je opravdu v tom. Nicmene je asi nad slunce jasne, ze kdybych to udelal, tak by mi to potom pri stani zase ukazovalo vic, nez tam chci videt. Takze o tom to nebude. Nicmene me zajima, jaka je opravdu SKUTECNA TEPLOTA MOTORU ZA JIZDY. Coz bude velice zajimave, merit ji za jizdy :twisted:

Mno, jinak mas pravdu, nestoji to za to se rozcilovat kvuli cizi blbosti. Proto jsem taky napsal uz asi konecny verdikt a budu se snazit se kvuli tomu uz nadale nerozcilovat.

Skoda skoda, koroptev uz se ptala, jestli jsem s Tebou o tom mluvil. Snad se jeste podari, neco sehnat, drzim palce. Ostatne v cem je problem ? Kdyztak mi posli SZ, jestli je to delsi pribeh :lol:

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 01. 06. 2004 19:54

DC. píše: čím studenější vzduch tím lépe přece...
to platí pouze do doby než rozebereš iS a zjistíš že voda z motoru protéká sáním...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 01. 06. 2004 20:17

DC píše: jaxe tam dostala?
najdi si v ETK skupinu 13_0578 na obrázku pozice 3 a 7...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 01. 06. 2004 20:32

DC píše:na co je to tam dobrý?
má to 325ka taky?
Ne zrovna idealni ale takmer stabilni prostredi je mnohdy lepsi nez chaoticky kolisave :-) 325i ma vyhrivanou pouze skrtici klapku.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 01. 06. 2004 20:33

Mají to všechny. Od 316i po 325i....

Proč? Protože venturi + klapka :-)
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 01. 06. 2004 20:50

ondra_m píše:Mají to všechny. Od 316i po 325i....

Proč? Protože venturi + klapka :-)
kdyby náhodou někdo nevěděl co myslel Ondra tím venturi
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 01. 06. 2004 22:15

ondra_m píše:...Proč? Protože venturi + klapka :-)
:-) Stare Reanult12 a prvni Dacie trpely na zamrzani karburatoru pri "plne klade" (= 140 km/h :-)) na dalnici. Nez po kuckani a vynechavani clovek nasel vhodne misto a zastavil, uz to bylo zase rozmrzle.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 01. 06. 2004 22:43

DC píše:... jak se potom ale auto vyrovná s NOS - tam přece nastává prudká změna teploty sání...
N2O se rozpada na 2N2 a O2 az za teploty nekolika se stupnu Celsia, tedy az ve spalovacim prostoru :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 01. 06. 2004 23:11

DC píše:
Francis píše:
DC píše:... jak se potom ale auto vyrovná s NOS - tam přece nastává prudká změna teploty sání...
N2O se rozpada na 2N2 a O2 az za teploty nekolika se stupnu Celsia, tedy az ve spalovacim prostoru :-)
myslel jsem že když se N20 dostává z láhve potažmo z vedení, tak se rozpíná vlivem změny tlaku, a tudíž tam dochází k ochlazení, neníliž pravda?
To ano, ale neni to nijak dramaticke ochlazeni proti tomu co se odehraje ve spalovacim prostoru a navic se N2O nasava ZA VAHU vzduchu nebo primo vstrikuje sdruzenymi vstrikovaci spolu s palivem.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 03. 06. 2004 21:27

že jsi se nenechal inspirovat od lidí co to umí ?? viz M 3 CSL
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 03. 06. 2004 21:39

DC píše:
Mirek píše:
že jsi se nenechal inspirovat od lidí co to umí ?? viz M 3 CSL
nějak tak :) 8)
jsem to blbě napsal-proč si se neinspiroval z M3 CSL ??
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 03. 06. 2004 22:01

DC píše:od mlhovky bych se tam nedostal...
L mlhovka je pod normálním vstupem vzduchu do filtru-trocha úpravy a je to tam
DC píše:u mě byla situace jiná - světlo starý, rozbitý a nepotřebný - co teda snim :)
to vysvětluj policajtům, kdyby chyběla mlhovka asi by nebyl problém...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 04. 06. 2004 01:34

Proc jsi nenafotil jak jsem ti do toho elegantne nacpal odpadky, kdyz jsem trochu vyklidil auto ?
Ja v dobre vire ze ti nepotece do motoru a ty nevdecnik jsi mi je vratil, tsss pro dobrotu na zebrotu :lol:

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 04. 06. 2004 11:43

Fx píše:Tak ted jsem smichy spadl ze zidle :lol:
Nemas se houpat, to ti urcite rikali ve skole hodnekrat :wink: :lol:
To kdybys este videl, co jsem mu nechal za hezkej vzkaz, kterej mi teda byl opetovan za steracem a odpadky misto aby ptak za me aspon odnes do kose, tak mi je nastrkal pod zadni kola, asi chtel abych udelal odpadkovej burnout, ci co :twisted:

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 04. 06. 2004 12:09

Fx píše:Koukam, ze vsem davas takovy ptaci jmena :D Ja se nehoupal, ale jak jsem to cetl, tak jsem se normalne skacel :shock: :lol:

Jsem si vzpomnel, jak jsme jedny ucitelce v zime kompletne obalili feldu balicim papirem a na celni sklo (pokryty papirem samozrejme) napsali fixou, ze felince byla zima... Se divila :lol: :lol: :lol:
Kdyby jen ptaci, pouzivam i jine zvireci druhy pojmenovani :lol:
No to bych vas asi postrilel bejt tou ucitelkou. Zdrzovat se rozbalovanim skopku, jelikoz jste urcite byli precizni a dali si zalezet, znacka izolepou nesetrime, no a este u toho mrznout v zime...no ta musela dobre rvat :twisted:

Odpovědět