Motor - Filtry Green nebo K&N ?
Motor - Filtry Green nebo K&N ?
Zdar kluci, co myslíte mezi těmito značkami, kterou volit
....... připadá mi tá filtrační technologie stejná a pak, volit jen filtr do boxu nebo celý kit přímého sání Mám dojem, vyhodím-li box, tak to bude hlučný .
Narazil jsem na filtr TWISTER ....... máte s tím někdo zkušenost a proč je o tolik dražší ....... co tá spirála co je uvnitř .... je to snad kvůli výření vzduchu
Celkem dost otázek, ale než vyhodit prachy pro nic, tak bych rád vaše zkušenosti a názory.
....... připadá mi tá filtrační technologie stejná a pak, volit jen filtr do boxu nebo celý kit přímého sání Mám dojem, vyhodím-li box, tak to bude hlučný .
Narazil jsem na filtr TWISTER ....... máte s tím někdo zkušenost a proč je o tolik dražší ....... co tá spirála co je uvnitř .... je to snad kvůli výření vzduchu
Celkem dost otázek, ale než vyhodit prachy pro nic, tak bych rád vaše zkušenosti a názory.
Je to škoda peněz.
Asi někdy sednu a napíšu nějakej pokec na e30.cz
Když to shrnu, dáš -li kónus bez dalších úprav = výkon jde dolů.
Dáš-li vložku - výkon, zvuk všechno stejný.
Toť nejen moje zkušenost.
Když už chceš víc výkonu, tak popřemejšlej o něčem co má lepší poměr cena/výkon.
Asi někdy sednu a napíšu nějakej pokec na e30.cz
Když to shrnu, dáš -li kónus bez dalších úprav = výkon jde dolů.
Dáš-li vložku - výkon, zvuk všechno stejný.
Toť nejen moje zkušenost.
Když už chceš víc výkonu, tak popřemejšlej o něčem co má lepší poměr cena/výkon.
Ondra ex.M-Fahrer
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz vyhodis airbox tak nejen ze to bude hlucne ale navic bude motor nasavat teply vzduch za chladicem a okolo motoru. Teply vzduch = ridsi vzduch = mene vzduchu v motoru
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Myslel jsem si to ..... taky jsem neshledal velký význam těch filtrů, možná to něco přidá, ale je to asi zanedbatelné oproti vynaložených prachů.
Franci s tím teplým vzduchem ..... to je fakt, napadlo mě ..... co tak přivést do boxu náporovej vzduch .... něco jako lehčí turbo, zkoušel jste to někdo ? Co by na říkala váha .....
Franci s tím teplým vzduchem ..... to je fakt, napadlo mě ..... co tak přivést do boxu náporovej vzduch .... něco jako lehčí turbo, zkoušel jste to někdo ? Co by na říkala váha .....
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Ucinek naporu by se projevil tak pri 200+ km/h a mozna az vysePaluš píše:... to je fakt, napadlo mě ..... co tak přivést do boxu náporovej vzduch .... něco jako lehčí turbo, zkoušel jste to někdo ? Co by na říkala váha .....
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Tý vééé ..... ... to mi teda chceš říct, že čistě teoreticky ..... nedosáhnu při rychlosti dejme tomu 120 - 150 km náporového tlaku, jakým tlačí turbo. Přece běžná turba tlačí 0.5 až max 1.2 atm. .... pokud se nemýlím .Francis píše:Ucinek naporu by se projevil tak pri 200+ km/h a mozna az vysePaluš píše:... to je fakt, napadlo mě ..... co tak přivést do boxu náporovej vzduch .... něco jako lehčí turbo, zkoušel jste to někdo ? Co by na říkala váha .....
Když to vemu laicky a vytáhnu za jízdy ruku, tak je to nápor jako sviňa ......
Paluš píše:... to je fakt, napadlo mě ..... co tak přivést do boxu náporovej vzduch .... něco jako lehčí turbo, zkoušel jste to někdo ? Co by na říkala váha .....
.Francis píše:... Ucinek naporu by se projevil tak pri 200+ km/h a mozna az vyse
to jo, ale kdyz tam privedes studenej vzduch tak bude mit 100% kladnej ucinek, ne?
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, 535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30
To máš asi na mysli Power Booster .... žeRobert píše:Brácha mi nedávno ukazoval nějakej výrobek z Německa, kterej funguje jako turbo akorát z elektromotorem, takže fachá když ho zapneš. Vycházel kolem 7tis, ale abych pravdu řekl, tak přesně nechápu co to udělá z bohatostí atd. Třeba si to pobere řídící jednotka a obohatí to sama či co. Mám dojem že tam už nedělali jiné úpravy než tohle.
http://www.jkdesign.cz/
...... to si myslím, že je blbost
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Problem je, ze bude plnici tlak zavisly na rychlosti vozu a ne na otackach motoru. Pri akceleraci z 0 km/h, kdy je potreba nejvice vykonu, bude plnici tlak pranepatrny.Paluš píše:Je tady nějaký šílený fyzik, který to dokáže zhruba spočítat, jakého tlaku se dosáhne při určité rychlosti ..... celkem by mě to zajímalo a nebudu asi sám. Vždyť starší závodní motory toho hodně využívali, tak to přece musí mít nějaký efekt .... ne
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
To máš pravdu, ale aspoň něco, než nic ...... náklady minimální a za pokus, co to bude dělat ...Francis píše:Problem je, ze bude plnici tlak zavisly na rychlosti vozu a ne na otackach motoru. Pri akceleraci z 0 km/h, kdy je potreba nejvice vykonu, bude plnici tlak pranepatrny.Paluš píše:Je tady nějaký šílený fyzik, který to dokáže zhruba spočítat, jakého tlaku se dosáhne při určité rychlosti ..... celkem by mě to zajímalo a nebudu asi sám. Vždyť starší závodní motory toho hodně využívali, tak to přece musí mít nějaký efekt .... ne
Spíš počítám s teorií, že už budeš mít nějákou rychlost ...... akcelerace z 0 km se mi jeví málo za normálního provozu využitelná ... k když bych dal přednost klasickému turbu , ale to je drahý jako sviňa
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Muj posledni prispevek do teto diskuse o nicem: Kdyby to bylo nejak vyuzitelne a melo to nejaky ucinek, urcite by se neco takoveho objevilo na vyrabenych autech a nebo alespon v autosportu.Paluš píše:To máš pravdu, ale aspoň něco, než nic ...... náklady minimální a za pokus, co to bude dělat ...
Spíš počítám s teorií, že už budeš mít nějákou rychlost ...... akcelerace z 0 km se mi jeví málo za normálního provozu využitelná ... k když bych dal přednost klasickému turbu , ale to je drahý jako sviňa
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Úplně s tím nesouhlasím. Kdysi jsem dal vložku KingDragon do Filcky 1.6 a výsledkem bylo, že se bez problémů vytáčela až na omezovač (kdo s tím jezdil tak ví, že klasicky to někde kolem 4.5t ot. najednou přestane táhnout) a spotřeba se snížila o cca 1l při stejném stylu jízdy.ondra_m píše:Dáš-li vložku - výkon, zvuk všechno stejný.
Toť nejen moje zkušenost.
Nedávno jsem dal vložku Green do E36 320i a jediné co jsem poznal, tak bylo taky snížení spotřeby o toho 0.5l. Nějaké další změny nelze postřehnout, odhalila by to jedině brzda. 110kW je už relativně slušný výkon a i kdyby ta vložka přidala třeba i 2kW , tak totěžko někdo jen tak pozná.
Když ale porovnám cenu nové vložky cca 200,-Kč a vložky Green cca 1600,-Kč, tak se to určitě nevyplatí.
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Asi stejny efekt by mela jakakoli NOVA vlozka misto puvodni prachem ucpanePeťas píše:Úplně s tím nesouhlasím. Kdysi jsem dal vložku KingDragon do Filcky 1.6 a výsledkem bylo, že se bez problémů vytáčela až na omezovač ...ondra_m píše:Dáš-li vložku - výkon, zvuk všechno stejný.
Toť nejen moje zkušenost.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Nemaj náhodou třeba WRCčka a podobný náporový sání? Maj...Francis píše:Muj posledni prispevek do teto diskuse o nicem: Kdyby to bylo nejak vyuzitelne a melo to nejaky ucinek, urcite by se neco takoveho objevilo na vyrabenych autech a nebo alespon v autosportu.Paluš píše:To máš pravdu, ale aspoň něco, než nic ...... náklady minimální a za pokus, co to bude dělat ...
Spíš počítám s teorií, že už budeš mít nějákou rychlost ...... akcelerace z 0 km se mi jeví málo za normálního provozu využitelná ... k když bych dal přednost klasickému turbu , ale to je drahý jako sviňa
.... diskuse o ničem od toho je tady to forum néFrancis píše: Muj posledni prispevek do teto diskuse o nicem: Kdyby to bylo nejak vyuzitelne a melo to nejaky ucinek, urcite by se neco takoveho objevilo na vyrabenych autech a nebo alespon v autosportu.
Byl to jen pokus nastínit tuto možnost ....... co se týče používání tohoto systému nasávání, ... tak namátkou toho ze začátku využívala hojně F1 a jiná sportovní auta, tak to asi nebude o ničem ...... ale beru tvůj názor
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Maji sani co nejvyse aby neluxovaly prach z trati.Bobo píše:Nemaj náhodou třeba WRCčka a podobný náporový sání? Maj...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition