Motor - Filtry Green nebo K&N ?
Ondro, dekuji za pomoc v napravovani tuzingaru a bastliru...akorat po urcite dobe vidim, ze to asi nema valnej smysl.
Zkratka udelejte si z toho jednovoky Zizky, nebo treba trikolky, ale nelezte radsi ani na denni svetlo, nedej boze na E30 forum a me na voci.
Zkratka udelejte si z toho jednovoky Zizky, nebo treba trikolky, ale nelezte radsi ani na denni svetlo, nedej boze na E30 forum a me na voci.
Aby s tim mohl este lip provokovat. Nasel bych lepsi vyuziti casu, nez si hrat s gifkama na tvem miste.Fx píše:...a ja proc mu v avataru blika jenom jedno dalkovy
No to jsou totiz dve veci, ktere se vylucuji. Poradny odbornik si necha svou praci zaplatit, takze kdyz proste chces poradnyho odbornika, kterej pro tebe udela nakou praci, tak te to proste bude stat majland.DC. píše:čověče určitě by bylo dobrý opravit motor pořád jsem ale nenašel toho správnýho odborníka... kterej by to dokázal udělat a nestálo by mě to majland - zatim jede, tak uvidíme, jestli se podaří někoho sehnat
Pouceni pro priste: nekupovat hned prvni past co uvidim, ja vybiral E30 rok a neco, nez jsem koupil. A za tu dobu jsem jich prolez dost a bylo opravdu z ceho vybirat....a porad neni uplne dokonala a nikdy nebude. Protoze vzdycky najdu neco, co se mi nelibi.
Japonec az na konec. A vubec tyhle argumenty mi prijdou jak od malejch deti ze skolky. Asi na tebe budu muset poslat koroptev, aby te profackovala kridlamaDC. píše:BTW závodní BMW taky nemaj světla... a to nemluvim o japoncich ala Supra, Skyline apod.
a propo proč bych tam měl dávat nějaký světlo, který bych stejně nevyužil?
takhle to ještě poslouží dobré věci, tak co se Vám zase nelíbí?
čím studenější vzduch tím lépe přece...
Co se odborniku tyka, mozna mas pravdu, ze znamej ti to udela levnejs, pokud mu mas co nabidnout, aby se mel co revanzovat.
Nicmene nikdo nikdy na cizim aute nebude delat tak peclive jako na svym. To tak proste je a nikdo mi to nevymluvi.
No a s fyzikalnima zakonama na me radsi moc nerukuj, nejradsi bych te predhodil svemu byvalemu fyzikari. To byl rizek, byl bys pro nej zajimavy bonbonek....kde se vzal, tu se vzal, koupil sunku a objevil se na BMW foru a zacal machrovat. Ja kdyz jsem sem prisel, tak jsem velmi dlouho cetl, nez jsem se vubec odvazil napsat prvni prispevek, jak byva slusnym zvykem, pravda, forum melo v te dobe jinou uroven.
Ale asi te pozadam o radu se svym problemem: termostat mam novy, vyzkouseno nekolik a funguje bezchybne. Presto teplota motoru dle budiku na palubce neni dostatecna, jaka by mela byt pri jizde - tam kde ma byt je jen kdyz auto stoji, po rozjezdu pak klesne. Co mi poradis pekneho ? Trochu dotesnit funkcni termostat silikonem, ci si mam zabudovat do motoru spiralu z rychlovarny konvice, ktera pri jizde zacne vice ohrivat vodu pred cidlem, aby ukazovalo to, co chci videt ?
Ja na to prijdu jinak. A az na to prijdu, zavadu RACIONALNIM zpusobem opravim a pak se budu kochat pocitem regulerniho vitezstvi, kterej ty asi nikdy nezazijes.
Takze zcela uprimne: myslel jsem ze se das trochu do kupy, kdyz do tebe budu dloubat, ale vidim, ze to nema smysl, nevidim duvodu, proc bych se mel nadale kvuli tvoji blbosti rozcilovat. Asi to vyresim tak, jako Francis a podobni, kteri proste parkrat dloubli a kdyz vidi, ze bez efektu, ze se stejne nepoucis, tak uz ted mlci a v duchu si rikaji, udelej si z toho treba Flinstounkaru. To je ode me asi vsechno, jen te zadam, abys svym pocinanim neohrozoval bezpecnost, na silnicich a pokud mozno vytvory obdobne nezverejnoval svetu, protoze by to jeste mohlo byt pro neznale nakazlivy a ostatnim jen hnes zluci. Tot vse.
Nicmene nikdo nikdy na cizim aute nebude delat tak peclive jako na svym. To tak proste je a nikdo mi to nevymluvi.
No a s fyzikalnima zakonama na me radsi moc nerukuj, nejradsi bych te predhodil svemu byvalemu fyzikari. To byl rizek, byl bys pro nej zajimavy bonbonek....kde se vzal, tu se vzal, koupil sunku a objevil se na BMW foru a zacal machrovat. Ja kdyz jsem sem prisel, tak jsem velmi dlouho cetl, nez jsem se vubec odvazil napsat prvni prispevek, jak byva slusnym zvykem, pravda, forum melo v te dobe jinou uroven.
Ale asi te pozadam o radu se svym problemem: termostat mam novy, vyzkouseno nekolik a funguje bezchybne. Presto teplota motoru dle budiku na palubce neni dostatecna, jaka by mela byt pri jizde - tam kde ma byt je jen kdyz auto stoji, po rozjezdu pak klesne. Co mi poradis pekneho ? Trochu dotesnit funkcni termostat silikonem, ci si mam zabudovat do motoru spiralu z rychlovarny konvice, ktera pri jizde zacne vice ohrivat vodu pred cidlem, aby ukazovalo to, co chci videt ?
Ja na to prijdu jinak. A az na to prijdu, zavadu RACIONALNIM zpusobem opravim a pak se budu kochat pocitem regulerniho vitezstvi, kterej ty asi nikdy nezazijes.
Takze zcela uprimne: myslel jsem ze se das trochu do kupy, kdyz do tebe budu dloubat, ale vidim, ze to nema smysl, nevidim duvodu, proc bych se mel nadale kvuli tvoji blbosti rozcilovat. Asi to vyresim tak, jako Francis a podobni, kteri proste parkrat dloubli a kdyz vidi, ze bez efektu, ze se stejne nepoucis, tak uz ted mlci a v duchu si rikaji, udelej si z toho treba Flinstounkaru. To je ode me asi vsechno, jen te zadam, abys svym pocinanim neohrozoval bezpecnost, na silnicich a pokud mozno vytvory obdobne nezverejnoval svetu, protoze by to jeste mohlo byt pro neznale nakazlivy a ostatnim jen hnes zluci. Tot vse.
- thomas_a_anderson
- Příspěvky: 410
- Registrován: 24. 09. 2003 08:14
- Bydliště: LUŠTĚNICÉÉÉ
Hele sice ses neptal mě, ale já Ti poradím: rozeber přístrojovku, sundej ručičku, trochu ji pootoč a nasaď zpátky, pak uvidíš to co chcešJirka325 píše:Ale asi te pozadam o radu se svym problemem: termostat mam novy, vyzkouseno nekolik a funguje bezchybne. Presto teplota motoru dle budiku na palubce neni dostatecna, jaka by mela byt pri jizde - tam kde ma byt je jen kdyz auto stoji, po rozjezdu pak klesne. Co mi poradis pekneho ?
Né fakt sorry, nemoh jsem si pomoct a musel jsem rejpnout. Ještě jednou sorry.
Mimochodem, myslíš, že má cenu se kvůli některejm věcem tak rozčilovat a kazit si náladu?
Jo a mimochodem, vyřiď koroptvi, že s nášivkama to vypadá blbě, ale ještě budu zkoušet dál.
...modrá <b>byla</b> dobrá...
No to s tou rucickou treba udelam, ale az po nekolika testech, ktere mi dokazou, ze zavada je opravdu v tom. Nicmene je asi nad slunce jasne, ze kdybych to udelal, tak by mi to potom pri stani zase ukazovalo vic, nez tam chci videt. Takze o tom to nebude. Nicmene me zajima, jaka je opravdu SKUTECNA TEPLOTA MOTORU ZA JIZDY. Coz bude velice zajimave, merit ji za jizdythomas_a_anderson píše:Hele sice ses neptal mě, ale já Ti poradím: rozeber přístrojovku, sundej ručičku, trochu ji pootoč a nasaď zpátky, pak uvidíš to co chceš
Né fakt sorry, nemoh jsem si pomoct a musel jsem rejpnout. Ještě jednou sorry.
Mimochodem, myslíš, že má cenu se kvůli některejm věcem tak rozčilovat a kazit si náladu?
Jo a mimochodem, vyřiď koroptvi, že s nášivkama to vypadá blbě, ale ještě budu zkoušet dál.
Mno, jinak mas pravdu, nestoji to za to se rozcilovat kvuli cizi blbosti. Proto jsem taky napsal uz asi konecny verdikt a budu se snazit se kvuli tomu uz nadale nerozcilovat.
Skoda skoda, koroptev uz se ptala, jestli jsem s Tebou o tom mluvil. Snad se jeste podari, neco sehnat, drzim palce. Ostatne v cem je problem ? Kdyztak mi posli SZ, jestli je to delsi pribeh
to platí pouze do doby než rozebereš iS a zjistíš že voda z motoru protéká sáním...DC. píše: čím studenější vzduch tím lépe přece...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle
najdi si v ETK skupinu 13_0578 na obrázku pozice 3 a 7...DC píše: jaxe tam dostala?
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Ne zrovna idealni ale takmer stabilni prostredi je mnohdy lepsi nez chaoticky kolisave 325i ma vyhrivanou pouze skrtici klapku.DC píše:na co je to tam dobrý?
má to 325ka taky?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Stare Reanult12 a prvni Dacie trpely na zamrzani karburatoru pri "plne klade" (= 140 km/h ) na dalnici. Nez po kuckani a vynechavani clovek nasel vhodne misto a zastavil, uz to bylo zase rozmrzle.ondra_m píše:...Proč? Protože venturi + klapka
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
N2O se rozpada na 2N2 a O2 az za teploty nekolika se stupnu Celsia, tedy az ve spalovacim prostoruDC píše:... jak se potom ale auto vyrovná s NOS - tam přece nastává prudká změna teploty sání...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
To ano, ale neni to nijak dramaticke ochlazeni proti tomu co se odehraje ve spalovacim prostoru a navic se N2O nasava ZA VAHU vzduchu nebo primo vstrikuje sdruzenymi vstrikovaci spolu s palivem.DC píše:myslel jsem že když se N20 dostává z láhve potažmo z vedení, tak se rozpíná vlivem změny tlaku, a tudíž tam dochází k ochlazení, neníliž pravda?Francis píše:N2O se rozpada na 2N2 a O2 az za teploty nekolika se stupnu Celsia, tedy az ve spalovacim prostoruDC píše:... jak se potom ale auto vyrovná s NOS - tam přece nastává prudká změna teploty sání...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
že jsi se nenechal inspirovat od lidí co to umí ?? viz M 3 CSLDC píše:tak semi-final řešení ->
http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b039.jpg
http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b040.jpg
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle
jsem to blbě napsal-proč si se neinspiroval z M3 CSL ??DC píše:nějak takMirek píše:že jsi se nenechal inspirovat od lidí co to umí ?? viz M 3 CSLDC píše:tak semi-final řešení ->
http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b039.jpg
http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b040.jpg
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle
L mlhovka je pod normálním vstupem vzduchu do filtru-trocha úpravy a je to tamDC píše:od mlhovky bych se tam nedostal...
to vysvětluj policajtům, kdyby chyběla mlhovka asi by nebyl problém...DC píše:u mě byla situace jiná - světlo starý, rozbitý a nepotřebný - co teda snim
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle
Nemas se houpat, to ti urcite rikali ve skole hodnekratFx píše:Tak ted jsem smichy spadl ze zidle
To kdybys este videl, co jsem mu nechal za hezkej vzkaz, kterej mi teda byl opetovan za steracem a odpadky misto aby ptak za me aspon odnes do kose, tak mi je nastrkal pod zadni kola, asi chtel abych udelal odpadkovej burnout, ci co
Kdyby jen ptaci, pouzivam i jine zvireci druhy pojmenovaniFx píše:Koukam, ze vsem davas takovy ptaci jmena Ja se nehoupal, ale jak jsem to cetl, tak jsem se normalne skacel
Jsem si vzpomnel, jak jsme jedny ucitelce v zime kompletne obalili feldu balicim papirem a na celni sklo (pokryty papirem samozrejme) napsali fixou, ze felince byla zima... Se divila
No to bych vas asi postrilel bejt tou ucitelkou. Zdrzovat se rozbalovanim skopku, jelikoz jste urcite byli precizni a dali si zalezet, znacka izolepou nesetrime, no a este u toho mrznout v zime...no ta musela dobre rvat