Motor - Filtry Green nebo K&N ?
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Můžete hoši napsat, kolik to stálo ? Zajedu si tam asi taky. Je to zajimavý.
Výsledek mě, po pravdě řečeno, překvapil. Věřil jsem, že sázku vyhraje Francis.
Kolik má ten motůrek nalítáno. Jak to, že má výkon 110kW ? A krouťák zase vyšší jak hodnota v TP. Asi už nebudu nikde radši řikat, že mám pod kapotou 172 koníků, asi tam určitě nebudou.
Díky za realizaci dost dobrýho nápadu. Podali jste důkaz o tom, že na těch filtrech asi něco bude.
P.S.: Neumím si ty obrázky přímo srovnat, co ty křivky. Je to s tím sportovním filtrem lepší fšude nebo jen max hodnoty?
Výsledek mě, po pravdě řečeno, překvapil. Věřil jsem, že sázku vyhraje Francis.
Kolik má ten motůrek nalítáno. Jak to, že má výkon 110kW ? A krouťák zase vyšší jak hodnota v TP. Asi už nebudu nikde radši řikat, že mám pod kapotou 172 koníků, asi tam určitě nebudou.
Díky za realizaci dost dobrýho nápadu. Podali jste důkaz o tom, že na těch filtrech asi něco bude.
P.S.: Neumím si ty obrázky přímo srovnat, co ty křivky. Je to s tím sportovním filtrem lepší fšude nebo jen max hodnoty?
BMW The Ultimate Driving Machine
tak výsledky už znáte a bylo to perfekt - celá akce stála jen 900 - tzn. mě 450 a Francise taky 450
je tohle normální projevení ojetého motoru - tzn., že maximum je už v 4800 - tzn. o 1000 ot. jinde?
co to může způsobovat? nastavení ventilů, vačka? má cenu to řešit, nebo se na to mam vykašlat?
je tohle normální projevení ojetého motoru - tzn., že maximum je už v 4800 - tzn. o 1000 ot. jinde?
co to může způsobovat? nastavení ventilů, vačka? má cenu to řešit, nebo se na to mam vykašlat?
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
zdá, se že potom nárůstá neúměrně vnitřní tření, anebo se ztrácí komprese (možná díky špatně naštelovanejm ventilům...) ale vzhledem k tomu, že tomu vůbec nerozumim, tak nevim
tady jsou ještě nějaký moje fotky z akce ...
http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b019.jpg až po 026.jpg nakonci
tady jsou ještě nějaký moje fotky z akce ...
http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b019.jpg až po 026.jpg nakonci
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Vysledek me trikrat prekvapil:
- narust 2,5kW jsem necekal
- chciplych 20PS jsem cekal jeste mene
- vetsi kroutak pri 20 konich v kafilerii, tak tomu nerozumim
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Podle fotky je to potrubi 2.5iondra_m píše:Co takhle použitá škrtící klapka z 320i, 320i sací potrubí či výfuk z 320i ?...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Metodika mereni je takova: Zmeri se vykon na kolech, pak se necha na volnobeh (nebo s vyslapnutou spojkou?) stolice i s autem dotocit a meri se ztratovy vykon (= odpor v prevodech). Obe hodnoty se sectou, resp. vykresli se souctova krivka v grafu. Vysledkem je vykon na klikovem hrideli.Robert píše:... Dost často udávaj výkon na klice a ne na kolech...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
To jo,ale to dopočítávání už neni tak přesný jako třeba měření přímo motoru ve stolici.Francis píše:Metodika mereni je takova: Zmeri se vykon na kolech, pak se necha na volnobeh (nebo s vyslapnutou spojkou?) stolice i s autem dotocit a meri se ztratovy vykon (= odpor v prevodech). Obe hodnoty se sectou, resp. vykresli se souctova krivka v grafu. Vysledkem je vykon na klikovem hrideli.Robert píše:... Dost často udávaj výkon na klice a ne na kolech...
A pak je měření dynamický a statický - prostě pokaždý jinej výsledek
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
To jo, ale rozdíl urcite nebude takmer 12%, coz je DCho 20 PS v kafilerii.Robert píše:To jo,ale to dopočítávání už neni tak přesný jako třeba měření přímo motoru ve stolici.
Napr. Kalda nechal zmerit sveho M-technika s motorem S38B36. V dokumentaci je uvadeno 315 PS a namereno bylo 322 PS. Musim se objednat a nechat zmerit svuj stroj.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Kdysi sem se o tom z s Kaldou bavil - rikal, ze to ma 315 normalne, ale ze z toho vyndal ruzny neuzitecny veci - a ted abych nekecal - kat, naky cerpadlo ... a odhadem to pocital na 340 PS - tech 20 ztraty to celkem odpovida...Francis píše: Napr. Kalda nechal zmerit sveho M-technika s motorem S38B36. V dokumentaci je uvadeno 315 PS a namereno bylo 322 PS.
Děkuji Francisovi a DC za realizaci tohoto tématu a hlavně testu, který nám všem trochu objasnil otázku filtrů. Teď víme, že na tom něco je a výměna filtrů něco přidá na výkonu.
Jen bych rád věděl, zdali je tady u nás někde na Moravě taky brzda.
Mám tušení, že by měla být někde u Brna, nevíte to někdo
Jen co se trochu rozjaří, jdu na brzdu.
Tímto vyzívám všechny na brzdu, co máte 318 iS, to proto, aby to bylo objektivní pro porovnání těchto typů motorů. Zajímalo by mě, jak na tom jsem. Zůčastnit se můžete samozřejmě i ostatní .... čím více, tím líp, ať víme, jak na tom jsme. Myslím, že by to mohla být výborná akce a všichni by to ocenili.
Huska ..... co myslíš , už máš s akcí tady u nás zkušenost, nechceš to na jaro tuto akci zrealizovat Poptám se tady u nás a kluci by určitě do toho šli. Zkusím prosondovat, kde je nejbližší brzda. Když tak se ozvi na SM.
Jen bych rád věděl, zdali je tady u nás někde na Moravě taky brzda.
Mám tušení, že by měla být někde u Brna, nevíte to někdo
Jen co se trochu rozjaří, jdu na brzdu.
Tímto vyzívám všechny na brzdu, co máte 318 iS, to proto, aby to bylo objektivní pro porovnání těchto typů motorů. Zajímalo by mě, jak na tom jsem. Zůčastnit se můžete samozřejmě i ostatní .... čím více, tím líp, ať víme, jak na tom jsme. Myslím, že by to mohla být výborná akce a všichni by to ocenili.
Huska ..... co myslíš , už máš s akcí tady u nás zkušenost, nechceš to na jaro tuto akci zrealizovat Poptám se tady u nás a kluci by určitě do toho šli. Zkusím prosondovat, kde je nejbližší brzda. Když tak se ozvi na SM.
Vskutku originalni reseni vhodny BMW. A vubec elegantni reseni problemu. To si snad delas prdel, nebo me chces vyprovokovat k tomu, abych ti neco podobnyho napsal, nebo jako hodlas jezdit proste bez svetla, nebo jak to mam chapat ? Jako Zizka taky este nakou dobu zil bez oka, ale tohle fakt neberu jako reseni, naky maskovani asi fakt nepomuze.DC píše:taxem si zase trošku hrál a jelikož levé dálkové světlo už nebylo v nejlepší kondici (dírky od kamínků a rosení), taxem ho vyndal aby uvolnilo místo pro přísun vzduchu do prostoru vzduchového filtru, kteréžto řešení ještě není finální; zatím testuji, ale už mám vymyšleno maskování
při současných teplotách to velmi pomáhá a po řádném zahřátí motorového prostoru, je po otevření kapoty vzduchový filtr a i odstíněná část sání příjemně studená...
taktéž jsem opět nasadil upravené(pro Xenony) kryty světel z motorového prostoru pro lepší izolaci od vody
foto klasicky na www.dcpages.tk
To je asi jako ja, kdybych bez jakehokoliv badani kdyz nejsem spokojen s hodnotou, kterou mi treba vykazuje nakej budik rozebral palubku a presadil rucicku na hridelce, aby ukazovala, co ja chci videt. To udelam az tehdy, kdyz zjistim, ze opravdu je treba hnuta rucicka na hridelce, ale tomu bude predchazet X ruznych testu, mereni a inspekci vseho mozneho, co mi ten zaver potvrdi.
No tak s trochou soudnosti jsi ani nic jinyho cekat nemoh.DC píše:kdyby nic, tak tenhle příspěvek jsem čekal
věř mi, že pokud se mi to vše podaří realizovat dle představ, tak na to budeš pěkně mrkat
Nevim na co bych mel mrkat, jestli na bawo mrkajici jen jednim okem...doufam ze pri tom mrkani nevybleju svuj strudlicek...