chromak - po otoceni klicku do polohy 2 tlakove cerpadlo umistneno pod levym zadnim prahem kratce zabzuci a dotlakuje palivovej system, po nastartovani se rozbehne i podavaci cerpadlo umistneno v nadrzi a bezi soucasne s tlakovym cerpadlem pod prahem.
plastak - po otoceni klicku se nedeje nic, jedine cerpadlo umistneno v nadrzi se rozbehne az v okamihu pokusu o start a v pripade uspesneho startu motoru pak bezi furt. Iso ac je to plastak a ma jedno cerpadlo, taky natlakuje pred startem.
Vyjimky - prvni plastaci 4 valce, ty meli v nekterych verzich jeste porad dve cerpadla, sjednoceno smerem k jednomu cerpadlu je to az od cca 6/88.
V pripade zuboveho tlakoveho cerpadla v nadrzi je jedno, z jake motorizace je, pro vsechny motory je stejne.
Jakekoliv odchylky od uvedeneho jsou na 99% bastl.
Prilisne huceni cerpadla - patrne uz je jeho smrt blizko, vymenit.
Caste jizdy na hladove oko - nedoporucuje se, membrana na cerpadle musi byt vzdy v kapaline a cerpadlo neni staveno na obcasne sani vzduchu namisto paliva (zmena hladiny v zakrute pri nizke hladine paliva a pod.)
Čerpadlo paliva - popis funkce
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Čerpadlo paliva - popis funkce
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220