Motor M40 - Jak správně odvzdušnit M40
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Motor M40 - Jak správně odvzdušnit M40
nevíte někdo postup pro blbečky protože začínam do toho lejt nejak moooc vody a porad nic....
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
Já jsem to dělal tak, že povolim odvzdušňovací šroub na chladiči, naleju dost vody a pustim motor. Voda v nádržce ubejvá - dolejvám. Každou chvíli motor trochu protočim, voda klesne ještě víc, porád dolejvám. Finální stav je takovej, že při studenym motoru by měla bejt hladina v půlce nádobky. Když naleju víc, přebytek vyleju odvzdušňovákem (vytočim trochu motor). Když zavírám odvzdušňovák, motor držim v otáčkách, aby tam nevlezl vzduch. Jo a mam otevřený topení.
Takže tak. Nevim jestli je to dobře, ale funguje to
Takže tak. Nevim jestli je to dobře, ale funguje to
No já to dělal takhle
-povolil jsem šroubek na termostatu a na chladiči
-nalejval jsem vodu až začala týct ze šroubku od termostatu tak jsem ho utáh, nalil jsem plnou expanzku a zavřel jí.
- otevřeným odvzdušňovacim šroubem jsem nastartoval a počkal až z toho přestane prskat vzduch a teče jen kapalina pak jsem ho zavřel
- po zahřátí by měla kapalina klesnout na správnou rysku, pokud ne, tak po vychladnutí motoru buď doleju nebo uberu
-povolil jsem šroubek na termostatu a na chladiči
-nalejval jsem vodu až začala týct ze šroubku od termostatu tak jsem ho utáh, nalil jsem plnou expanzku a zavřel jí.
- otevřeným odvzdušňovacim šroubem jsem nastartoval a počkal až z toho přestane prskat vzduch a teče jen kapalina pak jsem ho zavřel
- po zahřátí by měla kapalina klesnout na správnou rysku, pokud ne, tak po vychladnutí motoru buď doleju nebo uberu
momentálně bez.......
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
zrejme to kolega mysli tak, ze sa po zahriati otvori cely okruh a vypusti sa vzduch aj z bloku motora, takze voda ma kam odist - nahradi v okruhu vypysteny vzduch - a teda mierne klesne hladina, ma pravdu. Kazdopadne po zahriati treba doplnit vodu na strednu rysku.Bobo píše:Ten šroubek na termostatu neni při odvzdušňování potřeba.
po zahřátí by měla kapalina klesnout na správnou rysku, pokud ne, tak po vychladnutí motoru buď doleju nebo uberu
Po zahřátí by měla hladina klesnout? To snad ne.
Naposledy upravil(a) Max-Max dne 21. 04. 2005 20:28, celkem upraveno 1 x.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220