Karoserie - voda v kufru
Karoserie - voda v kufru
stava se to taky nekomu z vas? v kufru bud v miste kde bejvala baterka nebo na druhy strane? koukam tam po zime a zase min 3 dcl vody - nemelo by to nekam treba odtykat (spis by tam asi nemela bejt vubec ze)
když musíš, tak ..... BMW
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Voda by tam neměla být. Skoro vpředu těchto kapes je prostřižený prolis pro odtok laku při výrobě, většinou je zalepený plastisolem. Má tvar žlábku prohlubujícího se směrem dopředu. Stačí vyříznout zateklý plastisol nožem, kapsa se stane průtočná a zbytek vlhkosti bude stíhat vysychat.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- měl sem špatný (zpuchřelý a placatý) těsnění pod víkem kufru, ale to myslim že nebyla ta pravá příčina
-teklo tam kolem světla, takže vyndat lampy a zezadu těch světel namáznout, popř "dobastlit" tu gumičku
-teklo tam kolem světla, takže vyndat lampy a zezadu těch světel namáznout, popř "dobastlit" tu gumičku
(oo=[][]=oo) origo power (oo=[][]=xo) žižka power (ox=[][]=xo) EX DC power (xx=[][]=xo) super žižka power (xx=[][]=xx) slepejš power
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Vrtat neni třeba, stačí proříznout plastisol jak jsem psal dříve.darkeye píše:... a jeste tam vrtnu dirku na odtok
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Proč zbytečně vyrábět další díru když už tam jedna je, a to v nejnižším místě - v nejvýhodnějším místě? Stačí nožem proříznout plastisol a ani se nepoškodí anitkorozní ochrana.adam320 píše:jde to vyrazit jednou ranou, strč tam dulčík a uhod do toho kladivem,taky jsem měl jednou vodu, nateklo mi tam světlemFrancis píše:Vrtat neni třeba, stačí proříznout plastisol jak jsem psal dříve.darkeye píše:... a jeste tam vrtnu dirku na odtok
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
No vždyt já jsem myslel v tom místě kde je pod tim ta díra, je to přeci jen takovej špunt z gumy a vyrazil jsem ho důlčikem ven, ne novou díru do kastle , asi jsme si neporozumněli, já jsem to teda taky tehdy zkoušel odříznout a zlámal jsem na tom řezák tak jsem to potom vyrazil, vypadlo to pod auto a pak jsem to tam vrátil zpátkyFrancis píše:Proč zbytečně vyrábět další díru když už tam jedna je, a to v nejnižším místě - v nejvýhodnějším místě? Stačí nožem proříznout plastisol a ani se nepoškodí anitkorozní ochrana.adam320 píše:jde to vyrazit jednou ranou, strč tam dulčík a uhod do toho kladivem,taky jsem měl jednou vodu, nateklo mi tam světlemFrancis píše:Vrtat neni třeba, stačí proříznout plastisol jak jsem psal dříve.
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Neporozuměli. Díra o které píšu je u předního konce kapsy, je vlastně "svislá", vznikne prolisováním postupně odzadu dopředu se prohlubujícího žlábku, tvoří vlastně přední čelo tohoto žlábku. Díra má tvar kruhové úseče = něco jako velké písmeno D pootočené o 90 stupňů ve směru hodinových ručiček.adam320 píše:... asi jsme si neporozumněli ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Já mám u Touringa ještě zhruba vprostřed kapsy kruhovou zátku o průměru asi 2cmadam320 píše:však to jsem taky myslel tuto díru,jiná tam snad neni, já tam měl na e30 prostě špunt (nevim estli je to ten plastisol), ale ten jde vytlačit a vrátit zpět, přesně je k tomu ten žlábek, ale podle toho co píšeš tam má bejt snad něco jinýho?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
No však to je ono, to bylo moje neporozmění, měl jsem za to že k tomu vedou ty žlábky, špatně si to pamatuju omluva, nevěděl jsem že je tam eště jeden otvor(asi zaslepenej)Francis píše:Já mám u Touringa ještě zhruba vprostřed kapsy kruhovou zátku o průměru asi 2cmadam320 píše:však to jsem taky myslel tuto díru,jiná tam snad neni, já tam měl na e30 prostě špunt (nevim estli je to ten plastisol), ale ten jde vytlačit a vrátit zpět, přesně je k tomu ten žlábek, ale podle toho co píšeš tam má bejt snad něco jinýho?