Zapalovací kabel s očkem na 6 (4) válci

Pouze pro čtení, zde sbíráme nejčastější "moudra" v souvislosti s BMW E30.
Odpovědět
Uživatelský avatar
IKE
Příspěvky: 444
Registrován: 12. 10. 2004 15:54
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Zapalovací kabel s očkem na 6 (4) válci

Příspěvek od IKE » 15. 01. 2005 13:26

Potřeboval bych zjistit na co je to očko s drátem na jednom kabelu od svíček.Kam vede a jak ho nasadit na nový kabel.Koupil jsem si nové kabely ke svíčkám...Možná se o tom už tady psalo ale nic jsem nenašel.

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9362
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 16. 01. 2005 10:03

kdyz se nezapoji, tak to nema zadny znatelný vliv
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 16. 01. 2005 10:22

Ja to kabel pro diagnostiku a nema vliv na funkci (a to ani na funkci rostlinare :-)), kdyz tam nebude motor pojede uplne stejne jako kdyby tam byl.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 16. 01. 2005 11:05

Flery píše:
Francis píše:Ja to kabel pro diagnostiku a nema vliv na funkci (a to ani na funkci rostlinare :-)), kdyz tam nebude motor pojede uplne stejne jako kdyby tam byl.
nesnima ani nic pro otackomer - ekonomer?jen mi to napadlo ale eko je z jednotky a otackomer?ten je od kud civka??preci tam neni jen na diagnostiku bude necemu pomahat v rizeni motoru
Neuc orla letat, kdyz jsem vlastnil a opravoval sve prvni auto, tak sis hral v uhlaku na hornika :-) Tento kabel ja skutecne na diagnostiku. Podivej se pod kapotu nejakeho auta, jdi po kabelu a zjistis, ze konci prazdnou nezapojenou zasuvkou.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 16. 01. 2005 14:08

ale v e30 sa zapaja. Kde konci to pokracovanie? V diag. konektore?
Naposledy upravil(a) Max-Max dne 04. 04. 2005 23:26, celkem upraveno 1 x.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 16. 01. 2005 15:08

Max-Max píše:ale v e30 sa zapaja. Kde konci to pokracovanie? V diag. konektore?
Naposledy: kabel je navleceny ockem na zapalovaci kabel, svorkovnice na druhem konci je pod sacim potrubim za termostatem, v jednom drzaku s kabelem od snimace polohy klikovky (ten je na prave strane a snima z impulsniho zubateho kola na prednim konci klikovky) a svorkovnice kabelu je nezapojena. Kdo neveri at neni liny, zvedne prdel od pocitace a dojde si k nejakemu autu s motorem M20 a zapalovanim Motronic a presvedci se sam.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Lukáš325e
Příspěvky: 541
Registrován: 05. 02. 2004 23:25
Bydliště: Mikulov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukáš325e » 16. 01. 2005 16:04

Tak Francisi, asi tě zklamu. Máš pravdu až po ten držák, tam mám svorkovnici zapojenou do protikusu a kabel pokračuje někam dál do motorové elektriky, kde se ztrácí ve svazku...

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 16. 01. 2005 16:31

Lukáš325e píše:Tak Francisi, asi tě zklamu. Máš pravdu až po ten držák, tam mám svorkovnici zapojenou do protikusu a kabel pokračuje někam dál do motorové elektriky, kde se ztrácí ve svazku...
Asï nejaka verze kterou jsem nevlastnil (u coupe s L-Jetronicem jsem tento kabel nemel vubec, u ostatnich ctyrech s Motronicem byl konec volny a nezapojeny) a ani se v ni nevrtal :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 16. 01. 2005 16:37

Lukáš325e píše:Tak Francisi, asi tě zklamu. Máš pravdu až po ten držák, tam mám svorkovnici zapojenou do protikusu a kabel pokračuje někam dál do motorové elektriky, kde se ztrácí ve svazku...
Já to mám taky tak :!: Asi to vede do řj
Ale auto jsem natočil i z rozepnutým konektorem :roll:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 16. 01. 2005 17:49

Francis píše:
Max-Max píše:ale v e30 sa zapaja. Kde konci to pokracovanie? V diag. konektore?
Naposledy: kabel je navleceny ockem na zapalovaci kabel, svorkovnice na druhem konci je pod sacim potrubim za termostatem, v jednom drzaku s kabelem od snimace polohy klikovky (ten je na prave strane a snima z impulsniho zubateho kola na prednim konci klikovky) a svorkovnice kabelu je nezapojena. Kdo neveri at neni liny, zvedne prdel od pocitace a dojde si k nejakemu autu s motorem M20 a zapalovanim Motronic a presvedci se sam.
Francis, netreba byt taky kategoricky. Ano, mas pravdu v tom, ze auto natocis aj bez toho. Aj mne sa to podarilo, ale neviem, ako by sa to prejavilo napr. na dlhodobej spotrebe prip. na emisiach. Ale na mojom motore to je zapojene, a aj na vsetkych ktore som videl a je to sucast kablovacky mot. elektriky. Tak ma napada: kedze e30 ma de facto bezkontaktne zapalovanie, nie je tento signal z toho kabla pre RJ a hovori o momente zapalenia pre konkretny valec a RJ na zaklade tohto a takisto od cidla z klukovky vytvara signaly pre vstriky?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 16. 01. 2005 21:55

Je to na DIAGNOSTIKU, na kontrolu, pro jizdu na ... = pro jizdu nepotrebne.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Odpovědět