Motor - Filtry Green nebo K&N ?

Pouze pro čtení, zde sbíráme nejčastější "moudra" v souvislosti s BMW E30.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 01. 06. 2004 20:33

Mají to všechny. Od 316i po 325i....

Proč? Protože venturi + klapka :-)
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 01. 06. 2004 20:50

ondra_m píše:Mají to všechny. Od 316i po 325i....

Proč? Protože venturi + klapka :-)
kdyby náhodou někdo nevěděl co myslel Ondra tím venturi
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 01. 06. 2004 22:15

ondra_m píše:...Proč? Protože venturi + klapka :-)
:-) Stare Reanult12 a prvni Dacie trpely na zamrzani karburatoru pri "plne klade" (= 140 km/h :-)) na dalnici. Nez po kuckani a vynechavani clovek nasel vhodne misto a zastavil, uz to bylo zase rozmrzle.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 01. 06. 2004 22:43

DC píše:... jak se potom ale auto vyrovná s NOS - tam přece nastává prudká změna teploty sání...
N2O se rozpada na 2N2 a O2 az za teploty nekolika se stupnu Celsia, tedy az ve spalovacim prostoru :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 01. 06. 2004 23:11

DC píše:
Francis píše:
DC píše:... jak se potom ale auto vyrovná s NOS - tam přece nastává prudká změna teploty sání...
N2O se rozpada na 2N2 a O2 az za teploty nekolika se stupnu Celsia, tedy az ve spalovacim prostoru :-)
myslel jsem že když se N20 dostává z láhve potažmo z vedení, tak se rozpíná vlivem změny tlaku, a tudíž tam dochází k ochlazení, neníliž pravda?
To ano, ale neni to nijak dramaticke ochlazeni proti tomu co se odehraje ve spalovacim prostoru a navic se N2O nasava ZA VAHU vzduchu nebo primo vstrikuje sdruzenymi vstrikovaci spolu s palivem.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 03. 06. 2004 21:27

že jsi se nenechal inspirovat od lidí co to umí ?? viz M 3 CSL
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 03. 06. 2004 21:39

DC píše:
Mirek píše:
že jsi se nenechal inspirovat od lidí co to umí ?? viz M 3 CSL
nějak tak :) 8)
jsem to blbě napsal-proč si se neinspiroval z M3 CSL ??
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 03. 06. 2004 22:01

DC píše:od mlhovky bych se tam nedostal...
L mlhovka je pod normálním vstupem vzduchu do filtru-trocha úpravy a je to tam
DC píše:u mě byla situace jiná - světlo starý, rozbitý a nepotřebný - co teda snim :)
to vysvětluj policajtům, kdyby chyběla mlhovka asi by nebyl problém...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 04. 06. 2004 01:34

Proc jsi nenafotil jak jsem ti do toho elegantne nacpal odpadky, kdyz jsem trochu vyklidil auto ?
Ja v dobre vire ze ti nepotece do motoru a ty nevdecnik jsi mi je vratil, tsss pro dobrotu na zebrotu :lol:

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 04. 06. 2004 11:43

Fx píše:Tak ted jsem smichy spadl ze zidle :lol:
Nemas se houpat, to ti urcite rikali ve skole hodnekrat :wink: :lol:
To kdybys este videl, co jsem mu nechal za hezkej vzkaz, kterej mi teda byl opetovan za steracem a odpadky misto aby ptak za me aspon odnes do kose, tak mi je nastrkal pod zadni kola, asi chtel abych udelal odpadkovej burnout, ci co :twisted:

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 04. 06. 2004 12:09

Fx píše:Koukam, ze vsem davas takovy ptaci jmena :D Ja se nehoupal, ale jak jsem to cetl, tak jsem se normalne skacel :shock: :lol:

Jsem si vzpomnel, jak jsme jedny ucitelce v zime kompletne obalili feldu balicim papirem a na celni sklo (pokryty papirem samozrejme) napsali fixou, ze felince byla zima... Se divila :lol: :lol: :lol:
Kdyby jen ptaci, pouzivam i jine zvireci druhy pojmenovani :lol:
No to bych vas asi postrilel bejt tou ucitelkou. Zdrzovat se rozbalovanim skopku, jelikoz jste urcite byli precizni a dali si zalezet, znacka izolepou nesetrime, no a este u toho mrznout v zime...no ta musela dobre rvat :twisted:

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 04. 06. 2004 12:14

Ne-e, udelali jsme to tak, aby to slo dobre sundat a pockali jsme za rohem, jenom aby to videla, pak jsme ji pomohli to sundat... Tahle patri k tem dobrejm, takze nebyl jedinej duvod ji delat nejakou fakt svinarnu
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Tony
člen E30.cz
Příspěvky: 2419
Registrován: 12. 02. 2003 14:56
Bydliště: někde na jihu...

Příspěvek od Tony » 04. 06. 2004 17:11

Já sem řešil něco podobnýho, ale dálkovku sem tomu obětovat nechtěl, pak mě napadlo to udělat místo přívodu vzduchu k jednej brzdě ale to je taky takový :? navíc tam de teplej vzduch od silnice a navíc bordel. Tak sem nakonec obětoval SPZ a vyřešil to takhle:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.

608 / 057 967

Odpovědět