O co mi jde - dělám auto co nejjednodušší, a tahle věc mi nedá spát. Jednak to tam mám dost vyhnilý, a vařit to tak, aby se to tam vracelo by bylo značně obtížnější.
Jakou to má funkci jsem si tu už přečetl - udržování ideálního tlaku v nádrži pro pal. čerpadlo a kondezace benz. par s následným odtokem z5 do nádrže.
Co když ty výstupy na nádrži zaslepím, budu mít jen 2 pancířový hadice od čerpadla k liště a zpět a do víčka jen vrtnu nádrže jen vrtnu díru, aby se nedělal podtlak/přetlak?
Spíš než názory, že je to prasečina, zbytečný, kravina a bla bla mě zajímá, jestli by to tak fungovalo, popř. jestli by hrozily nějaký rizika?
Jenom tak z dlouhý chvíle špekuluju, jestli je to tam fakt nutný, tak mě přesvědčte, že ano a nechám to tam

Ano, můžu to řešit sportovní nádrží, ale
1) do kufru jí dávat nechci (rozpěra a rezerva)
2) pod auto jí dávat nechci - rozložení váhy, pochybuju že někdo udělá nádrž s tunelem pro kardan...
Výpary z nádrže by šly ven z auta, ale neparkuju v garáži a nepředpokládám, že se mi odpaří nějaká citelná ztráta, třeba 10l živý vody za měsíc.
Jde o to, že když se podívám na tenhle obrázek, tak vstávaj chlupy na zádech

