Rovnost bloku

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 01. 08. 2012 18:40

hulda píše: Sehnal jsem si něco takového: http://www.uni-max.cz/uchylkomer-s-magn ... ojankem/d/
a uvidíme.. děkuju za cenné rady všem.
Dobrá věc např. na kontrolu házivosti klikovky motocyklovýho motoru.

Ovšem jak už výše psáno - s kontrolou roviny bloku to nemá co do činění.

.

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12534
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 01. 08. 2012 22:17

BobbySD píše:
aula píše:Dotaz určitě, proti tomu já nic nenamítám, ale příspěvky na druhé straně zas připadaly jako špatný vtip mně :wink: Navíc tu nabízíte v sekci službu, jací jste borcí na S38 a teď to vypadá, že jste seskládali motor s přehnaně velkou kompresí a nebo nepoznáte křivý blok. Takže jen takový popíchnutí, nic ve zlým :wink:
noo tak moment tys asi nepostrehl ze zrovna hulduv motor jezdi s uplne jinym predelanym blokem z m30ky a dalsima vecma. a nikdo nikde netvrdi jaci jsme borci na s38. kdyz jsem delal na svoji m20ce GO tak to taky bylo neco uplne jineho nez kdyz jsem ji pak prekopaval na 2,8 a zabralo to joo casu aby to jelo tak jak jsem chtel. to same se deje i u teto s38ky nema to nic spolecneho s tim ze by jsme byli levi nebo neco podobneho co jsi Aulo ted naznacil ;) . ad ke kompresi jakou to ma... no bohuzel clovek ktery Huldovi prodal blok mu kompresni pomer nesdelil nebo o tom aspon nevim nebyl jsem u toho...
to chceš říct že když ti prodám blok a řeknu ti že nebyl rovnanej tak mě uvěříš a nebudeš si přeměřovat přesah pístu ? :lol: to stejný ta hlava tvl , zbroušená na max ...tak to nameřím a udělám těsnění na výšku jakou potřebuju (imho na m20 za 1500,- ) jako timhle bych začal a pak resil rovnani s blokem venku idealne a hotovec ... když něco řešit tak pořádně , nebo to zase bude stát další love :) ne nic ve zlým , ale prostě nevím ... asi přemýšlím jinak ...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 02. 08. 2012 06:04

BobbySD píše:a nikdo nikde netvrdi jaci jsme borci na s38. kdyz jsem delal na svoji m20ce GO tak to taky bylo neco uplne jineho nez kdyz jsem ji pak prekopaval na 2,8 a zabralo to joo casu aby to jelo tak jak jsem chtel. to same se deje i u teto s38ky nema to nic spolecneho s tim ze by jsme byli levi nebo neco podobneho co jsi Aulo ted naznacil ;) . ad ke kompresi jakou to ma... no bohuzel clovek ktery Huldovi prodal blok mu kompresni pomer nesdelil nebo o tom aspon nevim nebyl jsem u toho...
Píšeš, že vyřešíte na S38 jakýkoliv problém v tématu ve službách, teď zas píšeš že nejste borcí na S38 - to si trochu protiřečíš :wink:. Ohledně té ,,levosti" si udělá každý vlastní názor.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 02. 08. 2012 10:01

no a nebo si nech udelat kovany pisty, tady:
http://www.vacmotorsports.com/

ti za priplatek 50 babek udelaj pist na kompresi, jakou chces. jako bonus si ho muzes nechat udelat o 0,5mm vetsi a zmaknout i generalku bloku..

ale ted seriozne.....

kup si tohle:
http://shop.tti-praha.cz/nastroje_na_so ... 33&id=3620

a k tomu sadu spároměrek cpi je pod to. radeco se na bloku nesmi kejvat, ani se pod nej nesmi dostat nikde naka rozumna měrka.

v jakejch tolerancich se pohybuje rovinost, to uz musi poradit nekdo jinej. ale ja bych tipnul, ze to bude okolo 0,05mm.

http://www.bo-import.cz/sparomerky-nere ... 0/d-85531/

asi bude dobry pred tim "umejt" na mokro blok nakym rozumnym smirglem, treba 1000, aby se srazily vsecky zbytky tesneni a podobny svinarny.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 02. 08. 2012 17:30

aula píše:
BobbySD píše:a nikdo nikde netvrdi jaci jsme borci na s38. kdyz jsem delal na svoji m20ce GO tak to taky bylo neco uplne jineho nez kdyz jsem ji pak prekopaval na 2,8 a zabralo to joo casu aby to jelo tak jak jsem chtel. to same se deje i u teto s38ky nema to nic spolecneho s tim ze by jsme byli levi nebo neco podobneho co jsi Aulo ted naznacil ;) . ad ke kompresi jakou to ma... no bohuzel clovek ktery Huldovi prodal blok mu kompresni pomer nesdelil nebo o tom aspon nevim nebyl jsem u toho...
Píšeš, že vyřešíte na S38 jakýkoliv problém v tématu ve službách, teď zas píšeš že nejste borcí na S38 - to si trochu protiřečíš :wink:. Ohledně té ,,levosti" si udělá každý vlastní názor.
:lol: ja napsal ze jsme schopni udelat cokoliv ale nikde jsem taky nepsal ze jsem frajeri borci nejlepsi :) jen ze to dokazem. na druhou stranu jak jsem uz psal nevim co resite :) tak jako jsem poskladal 2,8mu a resil dalsi problemy uz za behu, tak samo hulda prekopal jiny blok a vlastne cely spodek a resi dalsi problemy protoze imho nikdo nemoh vedet co to udela :) ze na tomhle motoru praskaj tesneni pod hlavou jak bubliny ze zvykacky a me se zrovna na m20ce nic takhle nevysralo je vec druha ale byl jsem na to pripraveny :) dalsi vec, zajimalo by me jak by jste to resili vy kdyby jste ten motor takhle prekopavali a meli blok i info od cloveka ktery tech motoru ma a udelal mraky (s tim ze ho znate xy let) a proste mu verite. je proste neco jineho delat na tom motoru rozvody, generalku spodku, atd nez kdyz z origo motoru zbyla jen hlava a zbytek je tak nejak uplne jiny... to by vam snad mohlo vsem byt jasne ze chovani vysledku se neda uplne nejak dokonale predvidat... ted uz aspon vime v cem je problem a priste se to treba nestane ;)

ad: tomu bloku nic neni... je rovny. vic k tomu napise uz Huldik pokud bude mit chut
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12534
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 02. 08. 2012 17:35

Kamarad delal presne to co hulda , skladal to do 3.5 bloku kterej se prevrtaval :) taky hlava zbroušená na krev (muselo se udelat zapusteni ventilů) ale proste všechno se to musí přeměřit , je to poučení o tom taky že nikomu nevěřit no :) imho , stejne ty šišatý písty nově vyhonovanej blok vydřeli a skončilo to u nových wiseco pístů :P :D Ale jo , srovnej blok a sere pes :)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 02. 08. 2012 17:38

MattyX píše:Kamarad delal presne to co hulda , skladal to do 3.5 bloku kterej se prevrtaval :) taky hlava zbroušená na krev (muselo se udelat zapusteni ventilů) ale proste všechno se to musí přeměřit , je to poučení o tom taky že nikomu nevěřit no :) imho , stejne ty šišatý písty nově vyhonovanej blok vydřeli a skončilo to u nových wiseco pístů :P :D Ale jo , srovnej blok a sere pes :)
no rozdil bude mozna v tom ze kamarad pouzil jen blok, Huldik ma blok, kliku, a rovne m30 pisty a nic se neprevrtavalo je to blok z roku snad 73 s vrtanim 93,7 jako ma S38 a "byl" uz komplet pripraveny pro swap na S38
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Uživatelský avatar
hulda
Příspěvky: 1402
Registrován: 11. 10. 2008 12:37
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od hulda » 03. 08. 2012 00:06

pragdejf píše:no a nebo si nech udelat kovany pisty, tady:
http://www.vacmotorsports.com/
Zajimavý odkaz pro mě, ne pro mou peněženku... :D Po projiti nabídky a dnešním výpočtu mého kompresního poměru musím konstatovat, že mám dost víc, než nabizený High performance and racing kit pístů, který má 11:1.

škoda, že to už s těmi písty nedotáhnu na brzdu... docela by mě zajímal výkon.
Obrázek

Odpovědět