aula píše:BobbySD píše:a nikdo nikde netvrdi jaci jsme borci na s38. kdyz jsem delal na svoji m20ce GO tak to taky bylo neco uplne jineho nez kdyz jsem ji pak prekopaval na 2,8 a zabralo to joo casu aby to jelo tak jak jsem chtel. to same se deje i u teto s38ky nema to nic spolecneho s tim ze by jsme byli levi nebo neco podobneho co jsi Aulo ted naznacil
. ad ke kompresi jakou to ma... no bohuzel clovek ktery Huldovi prodal blok mu kompresni pomer nesdelil nebo o tom aspon nevim nebyl jsem u toho...
Píšeš, že vyřešíte na S38 jakýkoliv problém v tématu ve službách, teď zas píšeš že nejste borcí na S38 - to si trochu protiřečíš
. Ohledně té ,,levosti" si udělá každý vlastní názor.
ja napsal ze jsme schopni udelat cokoliv ale nikde jsem taky nepsal ze jsem frajeri borci nejlepsi
jen ze to dokazem. na druhou stranu jak jsem uz psal nevim co resite
tak jako jsem poskladal 2,8mu a resil dalsi problemy uz za behu, tak samo hulda prekopal jiny blok a vlastne cely spodek a resi dalsi problemy protoze imho nikdo nemoh vedet co to udela
ze na tomhle motoru praskaj tesneni pod hlavou jak bubliny ze zvykacky a me se zrovna na m20ce nic takhle nevysralo je vec druha ale byl jsem na to pripraveny
dalsi vec, zajimalo by me jak by jste to resili vy kdyby jste ten motor takhle prekopavali a meli blok i info od cloveka ktery tech motoru ma a udelal mraky (s tim ze ho znate xy let) a proste mu verite. je proste neco jineho delat na tom motoru rozvody, generalku spodku, atd nez kdyz z origo motoru zbyla jen hlava a zbytek je tak nejak uplne jiny... to by vam snad mohlo vsem byt jasne ze chovani vysledku se neda uplne nejak dokonale predvidat... ted uz aspon vime v cem je problem a priste se to treba nestane
ad: tomu bloku nic neni... je rovny. vic k tomu napise uz Huldik pokud bude mit chut