Rovnost bloku
Rovnost bloku
Mám takový naivní dotaz.. Jde nějak změřit rovnost bloku aniž by musel z auta ven? Metoda podsvícení plechu se mi nezdá dost dobrá a přesná.
Jde to zmerit v aute,je na to takova 3hrana merka. Ale tim prusvitem se to dela. Pokud je blok venku,tak re da na merici desku,a uchylkemerem se smeri. Nekdo to dela na posuvnem stole u horizontální brusky,zmeri uchylkemerem a rovnou ji lizne. Pak znova premerit. Pokud nekdo dela GO motoru,tak urcite necha zmerit blok,kliku,hlavu i vacku.
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS
Já bych to zkusil přesným ocelovým měřítkem správné délky(případně nechat obrousit nějaký kus plocháče) a listovými měrkami, nebude to sice tak přesný jako když to budeš mít venku a budeš to měřit hodinkama, ale případnou nerovnost by to ukázat mělo.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
moje zkušenost je že 90% bloků má minimálně vytahaný místa kolem děr na šrouby hlavy, zbytek je i jinak křivej
metoda - rovná mramorová deska natřená nějakou myslím tiskařskou barvou a tou jezdit po bloku - zviditelní to zvýšená místa, zbytek zůstane bez barvy
metoda - rovná mramorová deska natřená nějakou myslím tiskařskou barvou a tou jezdit po bloku - zviditelní to zvýšená místa, zbytek zůstane bez barvy
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
ja ted rovnal jeden blok na m 52 a slo by to tak i udelat na zkousku, proste sme meli velky kolo brousku, prumer asi 30 cm a proste s tim ten blok prejedes parkrat jako kdyz brousis treba kosu, tim jak to ma velkej prumer-je sirsi jak samotnej blok, tak ti to krasne kresli kde to je vystouply a kde utopeny, je fakt, ze ten motor delali asi tri ruzny mechanici a pokazdy po nejaky chvili-100 km zacalo tlakovat, hlavase davala pokazdy zkontrolovat, byla i srovnana a nakonec to bylo tim blokem, nakonec sme ho brousili takhle "rucne" trvalo to cely dopoledne, ale slo to, ve dvou lidech a pohoda a je od ty doby klid, stacilo si zaplacat mazaci kanalky vatickou a pak to poradne proplachnout, sice pakarna, ale zas motor nemusel ven z auta a ucel to splnilo, ani se nemusel vystrojovat a pod
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi
Brusenie bloku ma stalo 15€ profi robota, nema zmysel to robit doma rucne, a kazdemu odporucam pri GO hlavy spravit aj GO bloku aspon vybrat von piesty a vycistit kruzky, bude tam tona karbonu, pozret na ulozenia kluky(hlavne + ojnicne) + jemne prebehnut 1000kou smirglom a kozou (kluku,klzne casti..) dalsia vec vacsina nasich blokov v trickach ma uz vyzrate miesta v okoli vodnych kanalov takze tomu bloku fakt 2 stovky nezaskodi ked sa zobere, na 90% z vasim blokom nebolo nic robene, a su na nom stopy po origo starej "bruske" z bavarie...
To brusenie trvalo 7minut aj s pritiahnutim na stol, bola to M20
To brusenie trvalo 7minut aj s pritiahnutim na stol, bola to M20
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
tudle metodu jsem videl u lade bezousky kdyz tenkrat delal jednu z mnoha generalek s38... pokud si to dobre pamatuju tak to rovnal na trikrat (pochopitelne v co nejtenších šponách ) snad asi nez proste docilil uplne roviny ... hodně štěstíDC píše:moje zkušenost je že 90% bloků má minimálně vytahaný místa kolem děr na šrouby hlavy, zbytek je i jinak křivej
metoda - rovná mramorová deska natřená nějakou myslím tiskařskou barvou a tou jezdit po bloku - zviditelní to zvýšená místa, zbytek zůstane bez barvy
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
zapoj selsky rozum vole... blok m30 ktery ma vetsi kompres (neznamou) nez seriova s38ka (10.1:1) + 2x ubrana hlava a na tom tesneni myslim ne nejak extra hrube... sam jsi se vsude mozne docetl ze s38ka je nachylna na kde jakou picovinu... ano moje m20ka ma taky vyssi kompres nez normalne ale porad jsem cca na hodnotach co ma tvuj motor v serii... navic m20 a s38 ) najel jsi xy km normalni jizdou... jeblo to az kdyz jsi tomu zacal davat coudy... proste a jednoduse jsi to tesneni pokazde upek. tim ze mas kompres jak v boeingu to tam proste pece hlava nehlava... nerikam ze ti nikdo jiny neni schopny poradit ale to auto nikdo ze zdejsich nevidel a o tom co jsi na nem delal taky jen cetli... kdyby jsi mel krivy blok/hlavu tak s tim jak je ten motor nachylny by to nejelo dobre vubec... tlak na picu... fouklo by to raz dva a ne po 7000km a pak po 1xxx km
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
jeste jsem zapomel podotknout ze mas hlavu ubranou uz uplne na max a vic uz to nepujde takze max na max... a ty chces jeste rovnat blok...
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
po 7k km to fouklo, protože mi vytekla voda chladičem... a uvařil jsem to, ne samo od sebe.. jezdil jsem s tim jak zm*d a to sám víš... pak jsem nestahoval hlavu ani neřešil blok, dal druhé těsnění a vydrželo 600km... (10x méně) pak střelilo přibližně v těch samých místech... což víš taky.... Shodim hlavu a mužeme se bavit dál, mě toto teoretizování nebaví
ja neteoretizuju ja si tim jsem celkem jisty...
i ten samotny fakt ze po prehrati to jeblo okamzite bez vahani o necem svedci... ja jsem svoji m20ku taky uvaril a nic se nestalo.. 39ku jsem uvaril a nic se nestalo... myslim ze seriova dobra s38ma kdyz se prehreje (rozumej prehreje ne ze leti vicko ven kapotou) tak se ji taky nic nestane
i ten samotny fakt ze po prehrati to jeblo okamzite bez vahani o necem svedci... ja jsem svoji m20ku taky uvaril a nic se nestalo.. 39ku jsem uvaril a nic se nestalo... myslim ze seriova dobra s38ma kdyz se prehreje (rozumej prehreje ne ze leti vicko ven kapotou) tak se ji taky nic nestane
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
Problémy s S38? ...Pak řešení veškerých problémů zde: opravy-a-renovace-s38-t98067.html
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
Ačkoliv to beru jako špatný vtip, myslim, že muj dotaz byl ryze obecný a postup či řešení bude u všech bloků stejné.aula píše:Problémy s S38? ...Pak řešení veškerých problémů zde: opravy-a-renovace-s38-t98067.html
Sehnal jsem si něco takového: http://www.uni-max.cz/uchylkomer-s-magn ... ojankem/d/
a uvidíme.. děkuju za cenné rady všem.
noo tak moment tys asi nepostrehl ze zrovna hulduv motor jezdi s uplne jinym predelanym blokem z m30ky a dalsima vecma. a nikdo nikde netvrdi jaci jsme borci na s38. kdyz jsem delal na svoji m20ce GO tak to taky bylo neco uplne jineho nez kdyz jsem ji pak prekopaval na 2,8 a zabralo to joo casu aby to jelo tak jak jsem chtel. to same se deje i u teto s38ky nema to nic spolecneho s tim ze by jsme byli levi nebo neco podobneho co jsi Aulo ted naznacil . ad ke kompresi jakou to ma... no bohuzel clovek ktery Huldovi prodal blok mu kompresni pomer nesdelil nebo o tom aspon nevim nebyl jsem u toho...aula píše:Dotaz určitě, proti tomu já nic nenamítám, ale příspěvky na druhé straně zas připadaly jako špatný vtip mně Navíc tu nabízíte v sekci službu, jací jste borcí na S38 a teď to vypadá, že jste seskládali motor s přehnaně velkou kompresí a nebo nepoznáte křivý blok. Takže jen takový popíchnutí, nic ve zlým
Naposledy upravil(a) BobbySD dne 01. 08. 2012 17:34, celkem upraveno 1 x.
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 757
- Registrován: 28. 07. 2006 15:01
- Bydliště: Ostrava,rozkoukávám se, Žilina 608 741 574
Hm,cena toho udělátka je dobrá,akorát netuším jak chceš s tím měřit rovinu bloku v autěhulda píše:Ačkoliv to beru jako špatný vtip, myslim, že muj dotaz byl ryze obecný a postup či řešení bude u všech bloků stejné.aula píše:Problémy s S38? ...Pak řešení veškerých problémů zde: opravy-a-renovace-s38-t98067.html
Sehnal jsem si něco takového: http://www.uni-max.cz/uchylkomer-s-magn ... ojankem/d/
a uvidíme.. děkuju za cenné rady všem.
ex E 30 318i,E 30 320i ex,E 30 316i A Blue Angel ex, E 30 325 Silver Lady, chromáčik,ex E36 325i kupé,now e36 kupé 2.5 White homeless