m20b25 z E34 do e30

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
honzabiker1
člen E30.cz
Příspěvky: 254
Registrován: 08. 02. 2010 14:05
Bydliště: Kladno

m20b25 z E34 do e30

Příspěvek od honzabiker1 » 13. 07. 2012 11:50

Jde pouzit motor m20b25 z E34 v E30? Jsou nejake rozdily v elektrice? Nekde jsem cetl, ze M20 motor z e34 jde pouzit v e30, ale obracene ne, kvuli uchytum motoru - nemuzu uz to tema najit.. Motor bych chtel davat misto m20b20 206 KA (plastak - novejsi motor s katem).. Diky za odpovedi..
E30 320i Saloon 89' Diamantschwarz
E36 328i Coupe 95' Moreagrun
E36 328i Touring 95' Dunkelblau
E39 520i Touring 01' Cosmosschwarz

Uživatelský avatar
Dendo
Příspěvky: 291
Registrován: 05. 06. 2011 12:21
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Dendo » 15. 07. 2012 13:58

Mam taku zastavbu za sebou. Z motoru odmontujes drziaky z E34, hodis tam svoje z E30 a motor mozes nacpat do auta, motorova elektrika zostava, len prehodis RJ. Ja mam dokonca stale vahu vzduchu z 2.0i lebo som nezohnal z 2.5i. Vsetko funguje. :)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 15. 07. 2012 20:37

ne vsechny bloky maji pripravu pro oba zpusoby uchytu jak pro e30, tak e34. Bude li mit blok diry na drzaky tam, kde je potrebujes, swapu nic nebrani.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

dábek
Příspěvky: 97
Registrován: 13. 06. 2007 13:23

m20b25 z e34

Příspěvek od dábek » 06. 04. 2014 08:49

Ahoj, mně zase bylo řečeno, že při zástavbě motoru m20b25 z e34 do e30 je nutná výměna vany, je to pravda?

Díky, Tom.

Uživatelský avatar
Fuseon
Příspěvky: 422
Registrován: 25. 11. 2007 22:38
Bydliště: Považská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fuseon » 06. 04. 2014 09:13

Rozdiely :
E34 :
1) mierka oleja vyustuje z vane ide cez drziak motora
2) elektrika je odlišná kabelaž je na urcitych miestach dlhsia, a v smere do domceka kde su RJ je zas kratsia.
3) drziaky motora su ine
4) chladic ma expanzku , tym padom hadice nepasuju na e30 ktora ma expanzku na boku
5) prevodovka ma velky unasač na velku hardyspojku
E30:
1) mierka oleja je usadena v bloku
2) elektrika je opacna ako vid vyssie
3) hadice od kurenia su trochu ine, aj od domceka termostatu
4) chladic bez expanzky
5) prevodovka ma maly unasač
A vůbec všech investic do kábra je nesmysl. Buď to člověk chce a nebo ne a dál to nemá cenu řešit

dábek
Příspěvky: 97
Registrován: 13. 06. 2007 13:23

m20b25

Příspěvek od dábek » 06. 04. 2014 09:31

Jde mi o to, že chci dávat m20b25 místo m20b20 (plasťák) a byl mi nabídnut holý motor z e34, takže by mě zajímalo jestli s tím budou komplikace nebo ne (jak se píše výše), když bych to dával na původní elektriku i převodovku a jenom vyměnil motor a řídící jednotku?

Uživatelský avatar
Fuseon
Příspěvky: 422
Registrován: 25. 11. 2007 22:38
Bydliště: Považská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fuseon » 10. 04. 2014 18:00

tak ako to popisujes malo by to byt plug and play akurat rataj stym ze ta mierka vyustuje inde, fungovat to bude :)
A vůbec všech investic do kábra je nesmysl. Buď to člověk chce a nebo ne a dál to nemá cenu řešit

Odpovědět