zástavba M52B28 do E30
zástavba M52B28 do E30
Zdravím,
mám v plánu zastavět do svojí M40 třicítky motor M52B28 z E36
motor a věci okolo už mám doma, použiju motor M52 z E36, vanu a sací koš dám z E34,použiju převodovkou a původními držáky motoru z E36. Původní kardan z E36 by měl na převodovku a difer sednout bez problému, pouze se vymění středové uvožení kardanu za třicítkové a kardan se sešteluje na správnou délku. Při použití držáků z E36 by měl motor v kastli po délce vyjít s mezerou cca 2cm od požární příčky, takže dobrá pozice. Chladič použiju z 324TD a měla by se vejít i visca. Jediná a velmi podstatná věc kde si nejsem jistý je jaké silentbloky pod motor mám použít, chci mít vanu rovně jak má být, posilovač brzd vyměním za menší(peugeot 205, clio, golf) četl jsem tady něco o použití silentbloků motoru z E28 M5, s těmi to prý funguje dobře, jen na jedné straně je ještě potřeba siláč a cca 3mm podložit...můžete mi někdo poradit? M50 má v autě už dneska hodně lidí, tak bych byl moc rád kdyby někdo ohledně zástavby poradil, díky
mám v plánu zastavět do svojí M40 třicítky motor M52B28 z E36
motor a věci okolo už mám doma, použiju motor M52 z E36, vanu a sací koš dám z E34,použiju převodovkou a původními držáky motoru z E36. Původní kardan z E36 by měl na převodovku a difer sednout bez problému, pouze se vymění středové uvožení kardanu za třicítkové a kardan se sešteluje na správnou délku. Při použití držáků z E36 by měl motor v kastli po délce vyjít s mezerou cca 2cm od požární příčky, takže dobrá pozice. Chladič použiju z 324TD a měla by se vejít i visca. Jediná a velmi podstatná věc kde si nejsem jistý je jaké silentbloky pod motor mám použít, chci mít vanu rovně jak má být, posilovač brzd vyměním za menší(peugeot 205, clio, golf) četl jsem tady něco o použití silentbloků motoru z E28 M5, s těmi to prý funguje dobře, jen na jedné straně je ještě potřeba siláč a cca 3mm podložit...můžete mi někdo poradit? M50 má v autě už dneska hodně lidí, tak bych byl moc rád kdyby někdo ohledně zástavby poradil, díky
Naposledy upravil(a) Whistler dne 14. 01. 2013 13:08, celkem upraveno 4 x.
OO=[][]=OO E34 518i sedan, M40B18
E28 524td žralok
E34 525i sedan, M50B25
E30 318IS coupe
E30 324TD sedan chrom
E30 318i coupe
E30 328i M52B28 coupe
E28 524d žralok
E28 524TD žralok
E28 524td žralok
E34 525i sedan, M50B25
E30 318IS coupe
E30 324TD sedan chrom
E30 318i coupe
E30 328i M52B28 coupe
E28 524d žralok
E28 524TD žralok
Díky, takže pokud koukám správně, je to díl 11 81 1 128 932, používá se na M30 a S38 motory
http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/S ... on_damper/
ještě se chci zeptat, při výměně vany stačí u olejového čerpadla vyměnit jen tu sací hubici, nebo se musí měnit celé čerpadlo za čerpadlo z E34? pokud vím dobře, měla by stačit jen výměna té hubice
http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/S ... on_damper/
ještě se chci zeptat, při výměně vany stačí u olejového čerpadla vyměnit jen tu sací hubici, nebo se musí měnit celé čerpadlo za čerpadlo z E34? pokud vím dobře, měla by stačit jen výměna té hubice
OO=[][]=OO E34 518i sedan, M40B18
E28 524td žralok
E34 525i sedan, M50B25
E30 318IS coupe
E30 324TD sedan chrom
E30 318i coupe
E30 328i M52B28 coupe
E28 524d žralok
E28 524TD žralok
E28 524td žralok
E34 525i sedan, M50B25
E30 318IS coupe
E30 324TD sedan chrom
E30 318i coupe
E30 328i M52B28 coupe
E28 524d žralok
E28 524TD žralok
dík za tip, napsal jsem jim
pokud to nepůjde jinak tak holt koupím ty originály, beztak už jsem se rozšoupnul a objednal žirafu
http://www.bergland24.cz/dilna-a-naradi ... -t-hwk2000
pokud to nepůjde jinak tak holt koupím ty originály, beztak už jsem se rozšoupnul a objednal žirafu
http://www.bergland24.cz/dilna-a-naradi ... -t-hwk2000
OO=[][]=OO E34 518i sedan, M40B18
E28 524td žralok
E34 525i sedan, M50B25
E30 318IS coupe
E30 324TD sedan chrom
E30 318i coupe
E30 328i M52B28 coupe
E28 524d žralok
E28 524TD žralok
E28 524td žralok
E34 525i sedan, M50B25
E30 318IS coupe
E30 324TD sedan chrom
E30 318i coupe
E30 328i M52B28 coupe
E28 524d žralok
E28 524TD žralok
a maj ji?
když jsem ji potreboval, tak mi napsali o zalohu a dodani min mesic ...
když jsem ji potreboval, tak mi napsali o zalohu a dodani min mesic ...
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
dneska jsem jí objednal tak uvidím, v eshopu mají status že je skladem...pokud by to neklaplo, prodávají obdobné na jiných eshopech...
edit: zrovna mi přišel mail že žirafu předali spediční firmě
edit: zrovna mi přišel mail že žirafu předali spediční firmě
OO=[][]=OO E34 518i sedan, M40B18
E28 524td žralok
E34 525i sedan, M50B25
E30 318IS coupe
E30 324TD sedan chrom
E30 318i coupe
E30 328i M52B28 coupe
E28 524d žralok
E28 524TD žralok
E28 524td žralok
E34 525i sedan, M50B25
E30 318IS coupe
E30 324TD sedan chrom
E30 318i coupe
E30 328i M52B28 coupe
E28 524d žralok
E28 524TD žralok
tak žirafu mám doma, funguje skvěle. Motor má sundanou vanu a čekáme až dorazí vana z E34 s čerpadlem a nové těsnění. v mezičase jsem začal řešit elektriku, mám sehnanou druhou zásuvku motorové elektriky z E30 a začnu zapojovat. jen si chci ještě ověřit, jestli je tohle kompletní EWS a jak to máte vyřešené s čipem imobilizéru z klíčku, spínačku nechám původní a kroužek s čipem bych rád nechal natrvalo někde u řídící jednotky. Četl jsem že se nemá kroužek s čipem k sobě lepit izolepou nebo něco takového jak to máte vyřešené?
OO=[][]=OO E34 518i sedan, M40B18
E28 524td žralok
E34 525i sedan, M50B25
E30 318IS coupe
E30 324TD sedan chrom
E30 318i coupe
E30 328i M52B28 coupe
E28 524d žralok
E28 524TD žralok
E28 524td žralok
E34 525i sedan, M50B25
E30 318IS coupe
E30 324TD sedan chrom
E30 318i coupe
E30 328i M52B28 coupe
E28 524d žralok
E28 524TD žralok
nemáte někdo schéma na zapojení elektriky? motorovou elektriku mám z E36, dvě zásuvky u pojistkovky, kastle je plast, čtyřválec
OO=[][]=OO E34 518i sedan, M40B18
E28 524td žralok
E34 525i sedan, M50B25
E30 318IS coupe
E30 324TD sedan chrom
E30 318i coupe
E30 328i M52B28 coupe
E28 524d žralok
E28 524TD žralok
E28 524td žralok
E34 525i sedan, M50B25
E30 318IS coupe
E30 324TD sedan chrom
E30 318i coupe
E30 328i M52B28 coupe
E28 524d žralok
E28 524TD žralok
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
hlavne cip nedavej do izolepy ke krouzku pak budes jako ja celej den resit proc to kurva nechce chytnout dycky takova picovina nejaka dycky to necham v origo klici , smotnu to s krouzkem dohromady a pod palubku a hotovson
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
promiň, nechápu? když čip chytnu izolepou doprostřed kroužku a oblepím to abych to zafixoval mělo by to fungovat ne? v čem je konkrétně problémMattyX píše:hlavne cip nedavej do izolepy ke krouzku pak budes jako ja celej den resit proc to kurva nechce chytnout dycky takova picovina nejaka dycky to necham v origo klici , smotnu to s krouzkem dohromady a pod palubku a hotovson
OO=[][]=OO E34 518i sedan, M40B18
E28 524td žralok
E34 525i sedan, M50B25
E30 318IS coupe
E30 324TD sedan chrom
E30 318i coupe
E30 328i M52B28 coupe
E28 524d žralok
E28 524TD žralok
E28 524td žralok
E34 525i sedan, M50B25
E30 318IS coupe
E30 324TD sedan chrom
E30 318i coupe
E30 328i M52B28 coupe
E28 524d žralok
E28 524TD žralok
ano musí být z jednoho auta aby byly "spárované k sobě" jinak bys musel přehrávat firmware a jednotky "skamarádit"navalone píše:Ja bych se malinko prifaril s dotazkem jestli jednotka EWS musi byt i s ridici jednotkou vyndana z jednoho auta?
Nebo se da ridici jednotka vymenovat za jinou?
OO=[][]=OO E34 518i sedan, M40B18
E28 524td žralok
E34 525i sedan, M50B25
E30 318IS coupe
E30 324TD sedan chrom
E30 318i coupe
E30 328i M52B28 coupe
E28 524d žralok
E28 524TD žralok
E28 524td žralok
E34 525i sedan, M50B25
E30 318IS coupe
E30 324TD sedan chrom
E30 318i coupe
E30 328i M52B28 coupe
E28 524d žralok
E28 524TD žralok
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
muzou byt z jinych aut , ale následně je nutné je spárovat přes origo diagnostiku jinak to fungovat nebudenavalone píše:Ja bych se malinko prifaril s dotazkem jestli jednotka EWS musi byt i s ridici jednotkou vyndana z jednoho auta?
Nebo se da ridici jednotka vymenovat za jinou?
to nevím v čem je problém , ale prostě takto mě to nefungovalo ... zní to absurdně , ale ja to od te doby davam i s kliček (stejně je k ničemu )Whistler píše:promiň, nechápu? když čip chytnu izolepou doprostřed kroužku a oblepím to abych to zafixoval mělo by to fungovat ne? v čem je konkrétně problémMattyX píše:hlavne cip nedavej do izolepy ke krouzku pak budes jako ja celej den resit proc to kurva nechce chytnout dycky takova picovina nejaka dycky to necham v origo klici , smotnu to s krouzkem dohromady a pod palubku a hotovson
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
vypadá to tedy, že čip by měl být přibližně ve středu kroužku a natočen tak jak má být natočen v klíčku...uvidím
dneska jsem začal pasovat vanu z E34 na motor, sundal jsem původní plech na usměrnění oleje z bloku, ale vana z E34 stejně nesedí, ty tři výstupky na spodní straně fotky naráží do bloku. Řešení by bylo je ubrousit, nebo celý ten plech z vany odstranit a vrátit na blok zpět plech z E36...ale u toho by se taky musel řezat držák původního dlouhého sacího koše, takže to asi vyjde nastejno, zakrátím výstupky na plechu na vaně a bude to
vana z E34 přišla špinavá, zevnitř byly slušné vrstvy karbonu, kam jsem dosáhl tak jsem to vyčistil, ale pod tím plechem usměrňujícím olej z klikovky a tím plechem na dně vany karbon zůstal, plechy jsou k vaně pravděpodobně nanýtované, nerozebiratelně. Přemýšlím jak ten karbon chemicky rozpustit abych to nemusel rozdělávat a potom zase složitě skládat... nechat ho tam určitě nechci aby mi ho olej potom rozpustil a bordel vesele putoval po motoru :X
jinak olejové čerpadlo co mi dorazilo z E34 M50 nesedí na M52 blok, dva úchyty padnou, ale třetí co je u olejového výstupu nahoru do motoru nesedí asi o 2mm, budu muset tedy sehnat čerpadlo přímo z M52 jako náhradu za to moje poškozené....myslel jsem že čerpadla z M50/M52 jsou stejná
ještě mám dotaz, mezi olejovým čerpadlem a blokem není žádné těsnění, přijde mi to zvláštní, vždyť tuby musí utíkat tlak oleje
dneska jsem začal pasovat vanu z E34 na motor, sundal jsem původní plech na usměrnění oleje z bloku, ale vana z E34 stejně nesedí, ty tři výstupky na spodní straně fotky naráží do bloku. Řešení by bylo je ubrousit, nebo celý ten plech z vany odstranit a vrátit na blok zpět plech z E36...ale u toho by se taky musel řezat držák původního dlouhého sacího koše, takže to asi vyjde nastejno, zakrátím výstupky na plechu na vaně a bude to
vana z E34 přišla špinavá, zevnitř byly slušné vrstvy karbonu, kam jsem dosáhl tak jsem to vyčistil, ale pod tím plechem usměrňujícím olej z klikovky a tím plechem na dně vany karbon zůstal, plechy jsou k vaně pravděpodobně nanýtované, nerozebiratelně. Přemýšlím jak ten karbon chemicky rozpustit abych to nemusel rozdělávat a potom zase složitě skládat... nechat ho tam určitě nechci aby mi ho olej potom rozpustil a bordel vesele putoval po motoru :X
jinak olejové čerpadlo co mi dorazilo z E34 M50 nesedí na M52 blok, dva úchyty padnou, ale třetí co je u olejového výstupu nahoru do motoru nesedí asi o 2mm, budu muset tedy sehnat čerpadlo přímo z M52 jako náhradu za to moje poškozené....myslel jsem že čerpadla z M50/M52 jsou stejná
ještě mám dotaz, mezi olejovým čerpadlem a blokem není žádné těsnění, přijde mi to zvláštní, vždyť tuby musí utíkat tlak oleje
OO=[][]=OO E34 518i sedan, M40B18
E28 524td žralok
E34 525i sedan, M50B25
E30 318IS coupe
E30 324TD sedan chrom
E30 318i coupe
E30 328i M52B28 coupe
E28 524d žralok
E28 524TD žralok
E28 524td žralok
E34 525i sedan, M50B25
E30 318IS coupe
E30 324TD sedan chrom
E30 318i coupe
E30 328i M52B28 coupe
E28 524d žralok
E28 524TD žralok